Het grote verschil zit hem in de feit dat meira ook kon blijven, maar 6s bestuur koos voor het geld.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:56 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Stel dat Lugano morgen zou vertrekken naar Lazio, Edu en Önder Turaci raken geblesseerd, wie zou er dan bij jullie in de verdediging staan? Galatasaray zit in die situatie (Meira weg, Servet en E. Gungor geblesseerd) en nog steeds is er een goede kans dat we HSV uitschakelen. Waarschijnlijk gaat H. Balta samen met Emre Asik centraal verdedigen.
dat zijn de klonen die met keiharde feiten komen, en waar jij niet van kunt slapen, en je aggresieve vriendje Clio door het lint gaat.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:52 schreef xminator het volgende:
Trifko wat waren je oude klonen ook al weer ?
Turken zijn een goede nummer 3 na Mocro's en Antis.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:57 schreef trifko het volgende:
[..]
Weet je hoeveel/percentage Marokkanen (jongens) in de criminaliteit zitten.
Grootste deel protesten in scene gezetquote:je bedoelt die achterlijke arabieren die door het lint gaan als je de profeet in een cartoon tekent,
Turkse ras bestaat niet.quote:Ik wil niet met die mensen geassocieerd worden.. nogmaals ik ben van de Turkse ras, dat we netals de Arabieren op een gegeven moment voor de Islam hebben gekozen terzijde, maar broeders never in a million fucking years..
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:58 schreef trifko het volgende:
[..]
dat zijn de klonen die met keiharde feiten komen, en waar jij niet van kunt slapen, en je aggresieve vriendje Clio door het lint gaat.
Omdat de dag nog moet komen dat ik lieve mocros tegenkom. Oftewel ze zullen wel ergens daarzo zitten.quote:
Lugano vertrekt waarschijnlijk aan het eind van het seizoen zonder geld in het laatje te brengen (Aurelio de tweede). Meira wou weg omdat hij bij Zenith een betere loon krijgt, het is zinloos om een ongewillige speler 3 jaar vast te houden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Het grote verschil zit hem in de feit dat meira ook kon blijven, maar 6s bestuur koos voor het geld.
1.5 miljoen euro maken ze winst - zijn loon en dergelijke onkosten blijft 0 euro over.
Erg domme beslissing.
Zielig ben ik hèquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is wel zeldzaam.![]()
Meestal zijn het er toch wel 2 of 3.
The story of my lifequote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat de dag nog moet komen dat ik lieve mocros tegenkom. Oftewel ze zullen wel ergens daarzo zitten.
Popcorn maakt dik.. Ben je dik?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:00 schreef IHVK het volgende:
Ik ga weer popcorn pakken als jullie zo doorgaan.
Waarom, omdat ze zo mondig zijn?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:01 schreef Yel het volgende:
[..]
Oke, ze handelen in drugs en zijn niet lief tegen anderen, maar wel tegen mijDan doel ik op de jongens. Met die Mocro kizlar heb ik niets.
Hè! Waar kom je nou vandaahaaanquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:01 schreef Yel het volgende:
[..]
Oke, ze handelen in drugs en zijn niet lief tegen anderen, maar wel tegen mijDan doel ik op de jongens. Met die Mocro kizlar heb ik niets.
Nee hoor. Mits je zuinig bent met boterquote:
Waarschijnlijk, niets staat vast.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:00 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Lugano vertrekt waarschijnlijk aan het eind van het seizoen zonder geld in het laatje te brengen (Aurelio de tweede). Meira wou weg omdat hij bij Zenith een betere loon krijgt, het is zinloos om een ongewillige speler 3 jaar vast te houden.
Verder is je aanname verkeerd, ook al maken ze geen winst, ze hebben straks 6 mil. Euro aan geld. De transfersom en de tijd dat Meira bij GS heeft gespeeld hebben zichzelf dan terugbetaald.
Mocro kizlar zijn juist leukquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:01 schreef Yel het volgende:
[..]
In Rusland is de tranfer-periode nu, eind van het Turkse seizoen heeft Zenith niks meer aan hem.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, niets staat vast.
Het zou wel jammer zijn. Lugano is één van de beste verdedigers in de wereld.
Maar het verschil zit hem in dat Fenerbahçe wel een vervanger zal halen. En dat 6s al een vervanger hadden moeten halen ze wisten al dat hij weg zou gaan. En anders moesten ze hem houden tot het einde van het seizoen.
Dat is dan hun probleem. Je bent gek als je uefa speelt en je een verdediger wegdoet terwijl de anderen ook nog zijn geblesseerd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
In Rusland is de tranfer-periode nu, eind van het Turkse seizoen heeft Zenith niks meer aan hem.
IHVK jeweetzelf dat nummer 3 niets zegt over het percentage er kan na nr 2 lange tijd niets komen, voorbeeldje:quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Turken zijn een goede nummer 3 na Mocro's en Antis.
[..]
Omdat ze zo vies naar me kijken, agressief zijn, zo'n stomme rot accent hebben. Als ze het woordje school zeggen, heb ik zoiets van DOEI. En ze zijn vals... Believe me, been there.quote:
Niyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Gewoon ergensquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Hè! Waar kom je nou vandaahaaan
[..]
Nee hoor. Mits je zuinig bent met boter
ik vandaag wahed naar sgool, echt wajoow, a willie toch..quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:07 schreef Yel het volgende:
[..]
Omdat ze zo vies naar me kijken, agressief zijn, zo'n stomme rot accent hebben. Als ze het woordje school zeggen, heb ik zoiets van DOEI. En ze zijn vals... Believe me, been there.
Ben niet dik.. Maar vind mezelf wel te dik. Er moet wat af..quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee, ben zelfs iets te mager.
Ben jij dik?
(aan een vrouw dit vragen, goedzo IHVK)
Juistemquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:09 schreef trifko het volgende:
[..]
ik vandaag wahed naar sgool, echt wajoow, a willie toch..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |