De Arabieren moet je niet kennen door hun dictatoren die uitspraken doen in de politiek. Wie met Arabieren close praat zal weten hoe erg ze hun dictatoren haten en hoe warm ze zijn tegenover Turken. Dat meen ik echt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:44 schreef Yel het volgende:
[..]
Nee, ik weiger de Arabieren te erkennen als broeder of zusters, puur omdat we beiden moslim zijn. Ik heb het niet over hen als mens zijnde.
ClioSporT'ye el sallaquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:44 schreef msnk het volgende:
50 favoriete 'sterren'
Dat je ze van naam kent joh![]()
Marokkanen zijn zeker ook onze broeders..quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
De Arabieren moet je niet kennen door hun dictatoren die uitspraken doen in de politiek. Wie met Arabieren close praat zal weten hoe erg ze hun dictatoren haten en hoe warm ze zijn tegenover Turken. Dat meen ik echt.
Ze gaan jullie hard geven...quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:34 schreef trifko het volgende:
[..]
ey msnk, Meira is verkocht Servet is geblesseerd, wie speelt er centraal defense naast Emre Asik tegen Hamburg? toch geen Emre Gungor..
Waarom moeten 'wij' broeders hebben?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:48 schreef trifko het volgende:
[..]
Marokkanen zijn zeker ook onze broeders..
Marokkanen zijn lief.......HIer zijn ze echt lief he.. Als ik richting Amsterdam ga, verandert mijn mening wel, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:48 schreef trifko het volgende:
[..]
Burakius heeft het steeds over broederschap, begint een beetje te lijken om het homobroederschap in het Vaticaan..quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom moeten 'wij' broeders hebben?
En ik ken een aantal hele toffe Marokkanen trouwens.
Ja je hebt ook een redelijk aantal die niet lief zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:49 schreef Yel het volgende:
[..]
Marokkanen zijn lief.......HIer zijn ze echt lief he.. Als ik richting Amsterdam ga, verandert mijn mening wel, dat dan weer wel.
Marokkanen zjin Berbers en Arabieren. Ja zeer zeker onze broeders!!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:48 schreef trifko het volgende:
[..]
Wat is HIER? schubbekutveen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:49 schreef Yel het volgende:
[..]
Marokkanen zijn lief.......HIer zijn ze echt lief he.. Als ik richting Amsterdam ga, verandert mijn mening wel, dat dan weer wel.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Ze gaan jullie hard geven...
HAHAHA
Dat is wel zeldzaam.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:52 schreef msnk het volgende:
Ben ik de enige enig kind Turk op deze aardbol of zo
yunus emrequote:Op woensdag 11 maart 2009 13:53 schreef Burakius het volgende:
Tevens een Yunus Emre plaatsen hier: insanların insanlıktan çıktığı anlarda bile onları yaradan'dan ötürü sevmek gerekmektedir.
Ik zou twijfelen aan je Turk-zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:52 schreef msnk het volgende:
Ben ik de enige enig kind Turk op deze aardbol of zo
Ja preciesquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
yunus emre![]()
Maar dat gaat over alle mensen he.
Stel dat Lugano morgen zou vertrekken naar Lazio, Edu en Önder Turaci raken geblesseerd, wie zou er dan bij jullie in de verdediging staan? Galatasaray zit in die situatie (Meira weg, Servet en E. Gungor geblesseerd) en nog steeds is er een goede kans dat we HSV uitschakelen. Waarschijnlijk gaat H. Balta samen met Emre Asik centraal verdedigen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Ze gaan jullie hard geven...
HAHAHA
Dude er valt met jou niet te praten. Je bent een zogenaamde verlichtingsfundamentalist. Volledig de relativering kwijt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:51 schreef trifko het volgende:
[..]
Burakius heeft het steeds over broederschap, begint een beetje te lijken om het homobroederschap in het Vaticaan..
Weet je hoeveel/percentage Marokkanen (jongens) in de criminaliteit zitten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
Marokkanen zjin Berbers en Arabieren. Ja zeer zeker onze broeders!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |