N-tv heeft het over 16 iig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:52 schreef iCor het volgende:
Vraag me af hoeveel mensen er nou definitief dood zijn..
Uhm, weet je hoe moeilijk het schijnt te zijn om legaal een wapen thuis te krijgen in NL? Ik denk niet dat dit strenger kan/moet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:52 schreef Wheelgunner het volgende:
Maarja, dit zou wel eens het einde kunnen betekenen van legaal wapenbezit in Duitsland, en dan is het maar hopen dat Nederland niet volgt.
Dankuquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
N-tv heeft het over 16 iig.
edit: incl. dader.
Inderdaad. Voor altijd in een wit pak steken.. hupquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:54 schreef Maisnon het volgende:
Zonde dat ie dood is, komt ie veel te makkelijk van af zo
Want we hebben hier MEEEER wapens op de straat nodig? Toch raar, ik dacht dat juist mensen zoals jij zouden willen vermijden dat je vijanden méér wapens krijgen ....quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:52 schreef Wheelgunner het volgende:
Maarja, dit zou wel eens het einde kunnen betekenen van legaal wapenbezit in Duitsland, en dan is het maar hopen dat Nederland niet volgt.
sommigen zijn tijdelijk dood?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:52 schreef iCor het volgende:
Vraag me af hoeveel mensen er nou definitief dood zijn..
hmmm maar ja de slachtoffers hoefen er ook niet meer mee geconfronteerd te worden, dat is winst. elk nadeel ....quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:54 schreef Maisnon het volgende:
Zonde dat ie dood is, komt ie veel te makkelijk van af zo
jij bent zeker zo'n mazzelaar die niet in zo'n kut UPC gemeente woont ...quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:55 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand dat ff vertalen? Kreeg alleen mee dat ze (zeer vrij vertaald) het gevoel had in een film te zitten.
Ik heb het niet over wapens op straatquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:56 schreef AxisForOll het volgende:
[..]
Want we hebben hier MEEEER wapens op de straat nodig? Toch raar, ik dacht dat juist mensen zoals jij zouden willen vermijden dat je vijanden méér wapens krijgen ....
Natuurlijk weet ik dat, en dat valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uhm, weet je hoe moeilijk het schijnt te zijn om legaal een wapen thuis te krijgen in NL? Ik denk niet dat dit strenger kan/moet.
ooh sorry, want wat jij wilt zal leiden tot minder wapens?? Waar dan ook? Doe niet zo raar Meer wapens leiden niet tot een veiliger maatschappij, typisch rechtse fantasieën. Heinlein was allereerst een romanticus, niet echt een praktisch man.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:00 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik heb het niet over wapens op straat
lief spelen...quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:06 schreef AxisForOll het volgende:
[..]
ooh sorry, want wat jij wilt zal leiden tot minder wapens?? Waar dan ook? Doe niet zo achterlijk, meer wapens leiden niet tot een veiliger maatschappij, typisch rechtse fantasieën. Heinlein was allereerst een romanticus, niet echt een praktisch man.
als dat überhaupt kan voor wat betreft de huidige leerlingenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan mag je nu op zo'n school weer proberen het 'normale' leven op te pakken........
Idd. Begin daar maar es aan als docent of hulpverlener...quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
als dat überhaupt kan voor wat betreft de huidige leerlingen
Gebruik ze zelf ook... Vind het alleen opmerkelijk dat je ze op TV ziet... Meestal zijn het toch windows machines die ze gebruiken. NOS iig wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:07 schreef AxisForOll het volgende:
[..]
Wow, het is dus niet alleen in hollywood films omdat ze zo shiny zijn ...
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan mag je nu op zo'n school weer proberen het 'normale' leven op te pakken........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongelofelijk gewoon... ben wel benieuwd waar ie nu zijn wapens vandaan had. Bij zijn ouderlijk huis lijkt dus voor de hand liggend![]()
Daar lagen er wel 18quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:09 schreef Frutsel het volgende:
Ongelofelijk gewoon... ben wel benieuwd waar ie nu zijn wapens vandaan had. Bij zijn ouderlijk huis lijkt dus voor de hand liggend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |