Een kutje.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef BigKahuna het volgende:
Jullie raden nooit wat ik momenteel aan het eten ben![]()
.
Toch nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef BigKahuna het volgende:
.
Klop, want ik raad niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef BigKahuna het volgende:
.
4 stroopwafels.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Had nou ja gezegd, dan leek je heel erg stoer.quote:
Heb je een stokbrood, gooi je zulke meuk eropquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:42 schreef BigKahuna het volgende:
Stokbrood met banaan, honing en vruchtenhagel![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heb jij mijn beetje want de mijne is stukje uitquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:42 schreef Broekpaling het volgende:
Omgomgomg, ik open een fanta blikje en die zit gewoon helemaal tot het lipje aan toe vol.![]()
Ik ga een warme douche aanvragen bij dat ene tv programma voor ze.
Heerlijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb je een stokbrood, gooi je zulke meuk erop
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Thuis opschrijven waarom je niet stopt met overal doorheen praten, ook als ik dat de hele dag aan je vraag. Je hebt er op school tijd voor gehad, maar het niet gedaan. Morgen wil ik het terug.
Van mijn broertje uit groep 4.
Schrijf een vieze brief voor hem!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Thuis opschrijven waarom je niet stopt met overal doorheen praten, ook als ik dat de hele dag aan je vraag. Je hebt er op school tijd voor gehad, maar het niet gedaan. Morgen wil ik het terug.
Zit in de familie.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:44 schreef Paaskonijn het volgende:
En nu in kinderhandschrift een lang epistel schrijven vol dure woorden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |