Beroerd dus?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik fiets zoals ik auto rij, maar dan met meer pijn aan de reet...
Dat komt idd redelijk overeen met mijn mening over TomTommetjesquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:57 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb niet eens een TomTom. Uit principe trouwens. Als ik zo'n ding aan mijn ruit hang, dan is het ding zelf complexer qua elektronica dan de auto er omheen. Beetje zielig om er mee te gaan rijden in een oldtimer.
Kaartlezen e.d. eerst maar eens beheersen. Dan kiezen voor het gemak. Alhoewel ik tegenwoordig vrij snel de weg weet te vinden. En zoniet, dan rijd ik maar wat kilometers extra.
Ik vind het toffer om met Google Maps de route uit te printen. Dan weet je ook meteen in welke richting je rijdt, welke steden eromheen liggen, gewoon weten waar je bentquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In uiterst noodgeval kan ik altijd mijn iPhone pakken en de kaart opvragen met GPS. Maar dat heb ik werkelijk nooit gedaan op dit moment. Meestal vind je het vanzelf wel met wat meer moeite. En het is soms wel erg leuk om door de stad te dwalen.
Zo doe ik het ook. Google maps uitprinten, even wat orientatie punten bekijken van te voren en dan gewoon rijden. Werkt primaquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat komt idd redelijk overeen met mijn mening over TomTommetjes.
Ik heb voor mijn werk regelmatig naar rare oorden (Velserbroek, Naarden, etc.) moeten rijden waarbij ik express alleen een kaartje van routenet uitprintte en een stratenboek in de auto had liggen, en sindsdien heb ik een redelijk richtingsgevoel in Nederland.
Op wat gevallen na dan.
Al denk ik dat ik gewoon weer faal als ik met bier op, snachts in het pikkedonker zonder verlichting van Stiphout naar Eindhoven moet fietsen.
Kippenhok dus nu op de afdeling?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:10 schreef bleiblei het volgende:
Der lopen in eens 20 huisvrouwen hier de afdeling op.
Ze hebben geloof ik een kantoorrondleiding.
Jij hebt wel een mooie auto (die Volvo 144)quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik vind het toffer om met Google Maps de route uit te printen. Dan weet je ook meteen in welke richting je rijdt, welke steden eromheen liggen, gewoon weten waar je bent.
Mooiquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:12 schreef Inu het volgende:
Huidige huis bevalt idd beter, heb nu alles zelfalleen nog wat geluidsoverlast, maar ik denk dat het nooit zo stil is als bij mn ouders, dus daar moet ik maar aan wennen....
neequote:
Overal foto's van gemaakt?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah, deze houden zich redelijk koest.
De japanners waren het meest vervelend.
Klopt nog steeds. Alhoewel ik nu een Golf II ernaast rijd, omdat de Volvo last heeft van een aantal kwaaltjes die nogal wat tijd/geld gaan kosten. Dus het kan zo maar zijn dattie binnenkort naar de eeuwige ijzervelden verhuistquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij hebt wel een mooie auto (die Volvo 144). Of klopt de data op autofans.nl niet meer?
quote:
Amazone?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Klopt nog steeds. Alhoewel ik nu een Golf II ernaast rijd, omdat de Volvo last heeft van een aantal kwaaltjes die nogal wat tijd/geld gaan kosten. Dus het kan zo maar zijn dattie binnenkort naar de eeuwige ijzervelden verhuist.
Om plaats te maken voor een andere Volvo.
Ik word juist knettergek van de stilte bij mijn ouders.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:12 schreef Inu het volgende:
Huidige huis bevalt idd beter, heb nu alles zelfalleen nog wat geluidsoverlast, maar ik denk dat het nooit zo stil is als bij mn ouders, dus daar moet ik maar aan wennen....
Scootersquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik word juist knettergek van de stilte bij mijn ouders.
Doe mij maar een beetje stadsrumoer.
Amazon is leuk, maar lastig te vinden in goede staat met mijn budget. Zeker als er ook nog gas in moet. Misschien ooit als circuitbakje, hoeft ie geen APK, geen gas en geen kenteken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Amazone?
Ik ben geen Golf fan persoonlijk. Het haalt het gewoon niet bij zijn voorganger (Persoonlijke mening alert!).
bier drinkenquote:
Een Beetle of een Kever?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:21 schreef r8ality het volgende:
[..]
Amazon is leuk, maar lastig te vinden in goede staat met mijn budget. Zeker als er ook nog gas in moet. Misschien ooit als circuitbakje, hoeft ie geen APK, geen gas en geen kenteken.
Ben al ffkes aan het kijken voor iets uit de 240 serie. Liefst een Estate en turbo, maar dat zijn geen harde eisen.
Maar jij hebt dus een Beetle. Ik denk dat je de Beetle eerder met een Polo kan vergelijken.
ow, je hebt het kastje bij jequote:Op woensdag 11 maart 2009 11:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kan je niet.
Ik heb vanmorgen ook AMG, ArcelorMittal en Aegon gekocht.
Nope, 1200 aandelen gekocht @ 1,97 en 700 aandelen gekocht @ 2,00quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:22 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Heb je ze nu weer gekocht voor 2,52?
Beetle = Bug = Kever = Bubbla = Käferquote:
Doe je goed!quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope, 1200 aandelen gekocht @ 1,97 en 700 aandelen gekocht @ 2,00
900 verkocht @ 2,53 en nog 1000 over.
Die er overigens uit gaan mocht Ordina voor 31 maart de 3,50 aantikt. Anders hou ik ze gewoon.
Een Kever. Een New Beetle is voor 30 jarige, sherry drinkende, geblondeerde vrouwen met hair extensionsquote:
Valt tegen, ik zit nog met erg dure Heijmans, ICT Automatisering, TomTom en ING in mijn maagquote:
Golf 1 en Golf 2 worden zeldzaam idd. Kan me nog herinneren dat type 2 op elke straathoek stond. Tegenwoordig, zelfs ik nu er op let, zie je ze nog maar weinig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:24 schreef Anthraxx het volgende:
Eigenlijk is de Beetle gewoon een bejaardenbak. Er zit nauwelijks vermogen in en het was puur bedoelt om van A naar B te komen (met het hele gezin, dat wel). Degelijke dingen (mede door de simpele luchtgekoelde motor), nauwelijks luxe, iets te strakke veringmaar wel een prachtig uiterlijk
. En de geschiedenis maakt het gewoon af
.
De eerste Polo's waren trouwens ook roestbakken. Eerst Golfjes zijn wel erg populair op dit moment en redelijk betrouwbaar. Maar het uiterlijk vind ik gewoon niets. Ik mis de ronde vormen
. Technisch zal het allemaal wel superieur zijn aan mijn Nazi-bak
.
Beetle is nieuwquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Beetle = Bug = Kever = Bubbla = Käfer.
Heeft mijn pa heel vroegah ook voor gewerktquote:
Een beetle is een golf met beetle carosserie, ik heb er eentje gehad, daar wil je echt niet achterin zitten..quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:24 schreef Anthraxx het volgende:
Eigenlijk is de Beetle gewoon een bejaardenbak. Er zit nauwelijks vermogen in en het was puur bedoelt om van A naar B te komen (met het hele gezin, dat wel). Degelijke dingen (mede door de simpele luchtgekoelde motor), nauwelijks luxe, iets te strakke veringmaar wel een prachtig uiterlijk
. En de geschiedenis maakt het gewoon af
.
De eerste Polo's waren trouwens ook roestbakken. Eerst Golfjes zijn wel erg populair op dit moment en redelijk betrouwbaar. Maar het uiterlijk vind ik gewoon niets. Ik mis de ronde vormen
. Technisch zal het allemaal wel superieur zijn aan mijn Nazi-bak
.
Klikquote:
Ook niet voorin.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
Een beetle is een golf met beetle carosserie, ik heb er eentje gehad, daar wil je echt niet achterin zitten..
In mijn Kever ook nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
Een beetle is een golf met beetle carosserie, ik heb er eentje gehad, daar wil je echt niet achterin zitten..
Je mag gerust een keer een ritje maken hoor als je durft of wiltquote:
Jaaaaquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je mag gerust een keer een ritje maken hoor als je durft of wilt. Scheelt je weer zo'n $4000.
Volvo:quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:32 schreef Anthraxx het volgende:
Welke heb je liever? Je Volvo of je oerdegelijke Duitser?
gevondenquote:
Hoezo, je koopt gewoon een andere voor 100 euro.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Volvo:
- RWD
- Meer comfort qua ophanging, motorgeluid wel veel meer dan Duitser
- Kan je vanalles inbouwen, wordt niet zo snel leeggeroofd
- Stevig, kleine botsingen kosten geen geld
- Roest vrijwel niet
- Geen wegenbelasting
- Minder verzekering dan Golf
- LPG ( 1 op 7,5 gemiddeld)
- Vaak kleine reparaties
- Vrijwel geen aftermarket spullen
Golf:
- FWD
- Minder comfort, wel directer stuurgedrag, motorgeluid niet overheersend
- Is binnen 10 seconden open
- Botsingen kosten geld
- Wegenbelasting
- Iets meer verzekering dan Volvo
- Benzine (gemiddeld 1 op 14)
- Iets minder vaak grotere reparaties
- Qua uiterlijk wel veel aan op te leuken, belachelijk veel aftermarket-zooi.
Ik ben er nog niet uit.
Ze beginnen op Marktplaats pas bij 400-500 euro, en het kost alsnog geld, Volvo is vaak alleen de bumper wat ingeveerd, bij Golf is meteen plaatwerk nach klote.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoezo, je koopt gewoon een andere voor 100 euro.
niet op reagerenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ze beginnen op Marktplaats pas bij 400-500 euro, en het kost alsnog geld, Volvo is vaak alleen de bumper wat ingeveerd, bij Golf is meteen plaatwerk nach klote.
Achter zijn ze idd heel slap, voor kunnen ze best wat hebben. De bumpersteunen vangen de klap op tot +/- 40 km/uur. (ervaringquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ze beginnen op Marktplaats pas bij 400-500 euro, en het kost alsnog geld, Volvo is vaak alleen de bumper wat ingeveerd, bij Golf is meteen plaatwerk nach klote.
Moet nog even sparen dan...quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:45 schreef Anthraxx het volgende:
Een goed Golfje kost tegenwoordig een kapitaal. Tel erbij op dat ze populair zijn, dat ze veel gejat worden en dat elke sjonnie zo'n ding wilt hebben en je betaald al snel een flink bedrag voor zo'n ding.
Niet dat mijn Kever zo goedkoop was. Maar het ding komt wel bij een goede Kevergarage weg en is hard en technisch 100% in orde. Het scheelt dat ze niet populair zijn om te jatten (op dit moment). Ik heb er overigens 4700 Euro voor betaald.
Je kunt het treffen bij een goedkoper exemplaar via andere wegen (marktplaats o.a.). Maar neem wel iemand mee die er verstand van heeft bij het kopen. Er zijn echt een hoop punten waar ze je op kunnen belazeren en dan heb je na een half jaar echt geen Kever meer, maar meer wat weggerot staal op vier wielen die de weg niet op mag.quote:
Pfoe, das wel een heule hoop geld voor zo'n gatenkaas aquariumquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:45 schreef Anthraxx het volgende:
Een goed Golfje kost tegenwoordig een kapitaal. Tel erbij op dat ze populair zijn, dat ze veel gejat worden en dat elke sjonnie zo'n ding wilt hebben en je betaald al snel een flink bedrag voor zo'n ding.
Niet dat mijn Kever zo goedkoop was. Maar het ding komt wel bij een goede Kevergarage weg en is hard en technisch 100% in orde. Het scheelt dat ze niet populair zijn om te jatten (op dit moment). Ik heb er overigens 4700 Euro voor betaald.
Duurt toch nog wel even voor ik een auto nodig heb, en ik ken idd iemand die me wel kan helpenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kunt het treffen bij een goedkoper exemplaar via andere wegen (marktplaats o.a.). Maar neem wel iemand mee die er verstand van heeft bij het kopen. Er zijn echt een hoop punten waar ze je op kunnen belazeren en dan heb je na een half jaar echt geen Kever meer, maar meer wat weggerot staal op vier wielen die de weg niet op mag.
Ik spreek uit ervaring.
Dat is een aanname. Je hebt hem nog niet eens gezien.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Pfoe, das wel een heule hoop geld voor zo'n gatenkaas aquarium.
Wat bedoel je met zelf de Ensuite maken?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat er aan te denken om zelf de ensuite te gaan maken, maar hoe meer ik teken, hoe gecompliceerder het wordt
Nou ja, laat maar tegen die tijd weten. Ik heb nog wel wat artikelen voor je die je kunnen helpen. Daar staat in begrijpelijke taal (heb ik ook nodig soms) gewoon waar je op moet letten en hoe je er achter kan komen of het in goede staat is of niet. Roest houd je niet tegen. Volkswagen heeft ooit bespaard op het materiaal en sommige Kevers roesten gewoon al weg in de showroomquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Duurt toch nog wel even voor ik een auto nodig heb, en ik ken idd iemand die me wel kan helpen
nee, maken. Met hout, spijkers en schroevenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat bedoel je met zelf de Ensuite maken?
Inrichten of....
Wat wordt er gecompliceerd dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat er aan te denken om zelf de ensuite te gaan maken, maar hoe meer ik teken, hoe gecompliceerder het wordt
Okquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, laat maar tegen die tijd weten. Ik heb nog wel wat artikelen voor je die je kunnen helpen. Daar staat in begrijpelijke taal (heb ik ook nodig soms) gewoon waar je op moet letten en hoe je er achter kan komen of het in goede staat is of niet. Roest houd je niet tegen. Volkswagen heeft ooit bespaard op het materiaal en sommige Kevers roesten gewoon al weg in de showroom. Mexico kevers hebben weer andere problemen. Maar er zijn er nog genoeg die in uitstekende staat zijn
. Voordeel: onderhoud is relatief goedkoop.
het zit vooral in het stuk vanaf de schuifdeuren omhoog. Daar hebben we nog 60 centimeter over. Ik zou een open kastruimte van voor naar achter kunnen maken (met deuren er voor), maar hoe werk je dat dan af? Of is het misschien mooier om het gewoon af te timmeren zoals gebruikelijk is bij zulke deuren?quote:
Kan jij zo goed klussen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zit vooral in het stuk vanaf de schuifdeuren omhoog. Daar hebben we nog 60 centimeter over. Ik zou een open kastruimte van voor naar achter kunnen maken (met deuren er voor), maar hoe werk je dat dan af? Of is het misschien mooier om het gewoon af te timmeren zoals gebruikelijk is bij zulke deuren?
En het "gangetje" dat wordt gecreeerd moet ook nog worden afgewerkt. En zulks etcetera
Had je niet beter binnenhuisarchitectuur kunnen studeren i.p.v. communicatie?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zit vooral in het stuk vanaf de schuifdeuren omhoog. Daar hebben we nog 60 centimeter over. Ik zou een open kastruimte van voor naar achter kunnen maken (met deuren er voor), maar hoe werk je dat dan af? Of is het misschien mooier om het gewoon af te timmeren zoals gebruikelijk is bij zulke deuren?
En het "gangetje" dat wordt gecreeerd moet ook nog worden afgewerkt. En zulks etcetera
Het voordeel is wel dat ze nu bijzonder goed kan omschrijven hoe ze iets wilt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Had je niet beter binnenhuisarchitectuur kunnen studeren i.p.v. communicatie?.
Hoe bedoel je met af werken?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En verder kunnen we altijd nog een keer in Utrecht een kop koffie gaan drinken.
Reserveer je vast nog een keer dat bedrag voor onderhoud de eerstkomende 5 jaar?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met af werken?
Als ik mijn aandelenpotje verdriedubbelt heb wordt dit mijn eerste eigen auto:
[ afbeelding ]
Ik leg de lat graag hoog.
nee joh, daar valt geen fuk mee te verdienen, bovendien is dat een MBO-cursus. Ik vind het als hobby primaquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Had je niet beter binnenhuisarchitectuur kunnen studeren i.p.v. communicatie?.
Je kunt ook freelance gaan klusjesvrouwen, verdient best goed volgens mijquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh, daar valt geen fuk mee te verdienen, bovendien is dat een MBO-cursus. Ik vind het als hobby prima
Ze hebben veel voorgevormde, gereliefde MDF-zooi in de bouwmarkt hoor. En samen met houtlijm en kit kom je een heel eind denk ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb dit als basisidee, alleen heb ik in de kasten dubbele deurtjes getekend omdat die bij ons 90 cm zullen worden. Maar die aftimmering aan de binnenkant lijkt me erg moeilijk...
[ afbeelding ]
MDFquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ze hebben veel voorgevormde, gereliefde MDF-zooi in de bouwmarkt hoor. En samen met houtlijm en kit kom je een heel eind denk ik.
Zie je mij wel een plee in elkaar klussen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Reserveer je vast nog een keer dat bedrag voor onderhoud de eerstkomende 5 jaar?. Want sleutelen zie ik jou nog niet doen
.
Prima, ga jij maar fijn eiken of grenen staan te verzagen/bewerkenquote:
nou, ik bedenk me net dat je grenen plaatmateriaal kan nemen, en er dan grenen sierlijsten op kan kitten. En reken maar dat je het verschil ziet en voeltquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Prima, ga jij maar fijn eiken of grenen staan te verzagen/bewerken. Met wat beits zie je geen verschil...
Voor binnenwerk ga ik niet moeilijk doen hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik bedenk me net dat je grenen plaatmateriaal kan nemen, en er dan grenen sierlijsten op kan kitten. En reken maar dat je het verschil ziet en voelt
Heb je een garage? Met een brug? Normaal/Engels gereedschap? Divers speciaal gereedschap zoals poelietrekkers en ontstekingstimers? Om nog maar te zwijgen over uuuuuren en uuuuren uitzoekwerk en werk opnieuw doen...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zie je mij wel een plee in elkaar klussen?
Vast niet... Maar ik doe het wel.
Kortom, gewoon zelf dingen durven te doen. Zo leert iedereen het.
overigens, als ik alle afmetingen goed bereken, kan ik alle onderdelen bij de houtzagerij op maat bestellen, en dan is het alleen nog een kwestie van fatsoenlijk ineen schroeven...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Prima, ga jij maar fijn eiken of grenen staan te verzagen/bewerken. Met wat beits zie je geen verschil...
geen miata meer?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met af werken?
Als ik mijn aandelenpotje verdriedubbelt heb wordt dit mijn eerste eigen auto:
[ afbeelding ]
Ik leg de lat graag hoog.
ik bedoel dus de afwerking van het "gangetje" dat ontstaat tussen de voor- en achterkamerquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Voor binnenwerk ga ik niet moeilijk doen hoor![]()
.
Mail lees ik denk ik eerder..quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:01 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan toch pas over 1.5 week doordeweeks. In het weekend ben ik er meestal niet. Maar dat komt wel goed. Ik stuur je nog wel een PM een keer.
Heb jij een garage? Met een brug? Normaal (Engels voor een USA auto?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Heb je een garage? Met een brug? Normaal/Engels gereedschap? Divers speciaal gereedschap zoals poelietrekkers en ontstekingstimers? Om nog maar te zwijgen over uuuuuren en uuuuren uitzoekwerk en werk opnieuw doen...
klustopic van het jaar winnaars he..die kunnen alles aanquote:
Ik dacht een badkamer ensuitequote:Op woensdag 11 maart 2009 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
de binnenkant van de kasten kan met grenen schroten
nou, zo'n paleis is het nou ook weer niet hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik heb jullie huis nog nooit gezien, daarom vond ik het ook al zo dapper
een inloopbadkamer bij je slaapkamerquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
What the f. is badkamer ensuite?.
Nja, als je er plek voor hebtquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, zo'n paleis is het nou ook weer niet hoor
Badkamer ensuite, waarom zou een mens dat willen
Hoi! Miata is ook wel tof. Maar niet zo tof als een ouwe Corvette.quote:
ja, die plek hebben we dus nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, als je er plek voor hebt
Mijn oppasadres hebben ook een ensuite met mega diepe inloopdouchemaar die hebben ze ook gebouwd met het vooruitzicht dat ze straks twee tienerdochters hebben
Leepuquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoi! Miata is ook wel tof. Maar niet zo tof als een ouwe Corvette.
Maar goed, ik weet ook wel dat ik zoiets zonde van mijn geld vind momenteel.
Wat me wel tof lijkt is een oud krot kopen, opknappen en dan verkopen. Beetje standaard engels klusprogramma style.
dat op discovery komt is wel tof, met die engelse due..en dan gaat ie zelf ook weer de auto verkopen, best leuk iddquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoi! Miata is ook wel tof. Maar niet zo tof als een ouwe Corvette.
Maar goed, ik weet ook wel dat ik zoiets zonde van mijn geld vind momenteel.
Wat me wel tof lijkt is een oud krot kopen, opknappen en dan verkopen. Beetje standaard engels klusprogramma style.
zeker naakt is daar veel vraag naarquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Je kunt ook freelance gaan klusjesvrouwen, verdient best goed volgens mij
ohjaquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat BB het over een huis-krot heeft
Mijn pa heeft vrijwel alles ja. En ik/mijn pa brengen dan alsnog vaak de kutklussen naar de garage. Omdat dat voor ons niet zo heul veul hoeft kosten. Anders zou ik echt die Volvo niet kunnen rijden...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb jij een garage? Met een brug? Normaal (Engels voor een USA auto?) gereedschap?
Nou dan. Ik heb iig een garage. De rest is wel te regelen. Ik weet iig nog iemand die zijn atelier gaat verbouwen
.
Daarnaast is een aandelenpotje verdriedubbelen meer wishfull thinking dan wat anders overigens.
dat moet je ze dan ook niet vertellen..quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat op discovery komt is wel tof, met die engelse due..en dan gaat ie zelf ook weer de auto verkopen, best leuk iddmaar volgens mij krijg je gezeik met de belasting als je als particulier 4 auto's per jaar verkoopt.
** beschadigd muur.quote:
gaat automatischquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat moet je ze dan ook niet vertellen..
Neuh, bij 8 a 10 auto's gaat het pas fout.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat op discovery komt is wel tof, met die engelse due..en dan gaat ie zelf ook weer de auto verkopen, best leuk iddmaar volgens mij krijg je gezeik met de belasting als je als particulier 4 auto's per jaar verkoopt.
niet doen danquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:28 schreef ArTiC het volgende:
volgens mij ben ik iemands imago weer aan het beschadigen
ze weet wie het zegtquote:
ik klus zelf...ook naaktquote:
"Normale mensen vieren Valentijnsdag, nerds vieren pi-dag."quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:36 schreef ArTiC het volgende:
Feestdag ter ere van het getal pi
pi pi pi!
Civic kopen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:37 schreef r8ality het volgende:
Waarom zou ik mijn auto niet om de maand mogen verkopen? Kutoverheid.
Als ze dat vrij gaan geven verkoop iedereen auto's en beurt de belastingdienst niets.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:37 schreef r8ality het volgende:
Omdat ze mee willen profiteren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:37 schreef r8ality het volgende:
mar stel dat je dan een auto niet met winst verkocht krijgt: je koopt een auto van 2000 euro, knapt deze op voor 1000 maar verkopen voor 3500 lukt niet dus uiteindelijk verkoop je die auto voor 2750 dus 250 euro verlies.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:37 schreef bleiblei het volgende:
ik doelde idd op huizen. winst op auto's.. is denk ik veel werk voor weinig geld met grote kans op gezanik achteraf. imho niet de moeite waard als je geen giga gladjakker met gebrek aan ethiek bent.
nee, dat mag je niet. Er is minder controle op, dat is het verschilquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:43 schreef r8ality het volgende:
Bullshit. Ik mag toch ook als particulier lcd's kopen en verkopen als ik daar zin in heb? Die hoeven alleen niet op naam, das het enige verschil...
Dus ik mag niet elke maand een nieuwe LCD kopen? Knap overheidsorgaan dat bij de rechter dat strafbaar krijgtquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat mag je niet. Er is minder controle op, dat is het verschil
nu verdraai je je eigen stellingquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dus ik mag niet elke maand een nieuwe LCD kopen? Knap overheidsorgaan dat bij de rechter dat strafbaar krijgt.
Je mag wel 20 auto's particulier bezitten in een jaar. Je moet alleen kunnen bewijzen dat je er niks aan verdient hebt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:45 schreef r8ality het volgende:
Kijk, op het moment dat ik een bedrijfsvoorraad wil (dus geen wegenbelasting etc.) en een RDW-bevoegdheid voor afgeven vrijwaringen enzo ben je echt bedrijfsmatig bezig, dan snap ik het wel.
Maar als ik elke maand een auto koop, op naam zet, verzeker en wegenbelasting betaal, slaat het toch nergens op dat dat niet mag.
in heb gehoord dat het in Zweden wel allemaal magquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dus ik mag niet elke maand een nieuwe LCD kopen? Knap overheidsorgaan dat bij de rechter dat strafbaar krijgt.
Nope, Colt had het over 7 a 8 auto's per jaar. Dat is dus niet eens maandelijks. Ik trok de vergelijking even door naar LCD's.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu verdraai je je eigen stelling
you snept dat het net ff andere koek is?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nope, Colt had het over 7 a 8 auto's per jaar. Dat is dus niet eens maandelijks. Ik trok de vergelijking even door naar LCD's.
Moeha. Fout. Daar mag je er niet eens meer dan drie op naam hebben. En dan kan het zijn dat je inmiddels al bezoek hebt gehad van de Belastingdienstquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in heb gehoord dat het in Zweden wel allemaal mag
En hoe wilden ze dat gaan checken? Gaan ze erbij staan als je hem verkoopt? Want dat kan allemaal zwart natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je mag wel 20 auto's particulier bezitten in een jaar. Je moet alleen kunnen bewijzen dat je er niks aan verdient hebt.
jij mag niet met zogenaamd hobbyen belastingvrij een inkomen genereren. tot 1000euro inkomsten per jaar met een hobby hoor je niemand zeuren. daarboven zou het kunnen zijn dat de belastingdienst voor de deur staat.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Qua stuks niet. En een LCD van 1000 of 2 Golfjes a 500 euro per stuk maakt natuurlijk belastingtechnisch niet veel uit.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
you snept dat het net ff andere koek is?
Dat zeg ik, meeste gebeurt zwart, dus dat zien ze niet eens.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
jij mag niet met zogenaamd hobbyen belastingvrij een inkomen genereren. tot 1000euro inkomsten per jaar met een hobby hoor je niemand zeuren. daarboven zou het kunnen zijn dat de belastingdienst voor de deur staat.
zolang je geen grote bedragen op de bank zet weten ze het niet. maar ga eens tips vragen op het kamp ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
En hoe wilden ze dat gaan checken? Gaan ze erbij staan als je hem verkoopt? Want dat kan allemaal zwart natuurlijk.
Dat is het hem nou juist. Omgekeerde bewijslast.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
En hoe wilden ze dat gaan checken? Gaan ze erbij staan als je hem verkoopt? Want dat kan allemaal zwart natuurlijk.
Daarvoor hoef ik alleen maar naar mijn paquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
zolang je geen grote bedragen op de bank zet weten ze het niet. maar ga eens tips vragen op het kamp ofzo.
Als je dat aanvecht win je dat altijd. Ze kunnen er niet "zomaar" vanuit gaan dat jij winst draait met je verkopen, zelfs de Belastingdienst niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is het hem nou juist. Omgekeerde bewijslast.Ze slaan je gewoon aan voor 12 x 1000 winst.
Mja, waar leg je de grens? Is die uberhaupt te bepalen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
het gaat vooral om het illegaal handel drijven
dus je blijft hier?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
Moeha. Fout. Daar mag je er niet eens meer dan drie op naam hebben. En dan kan het zijn dat je inmiddels al bezoek hebt gehad van de Belastingdienst.
ohja..je pa was ook zo'n onbetrouwbare autohandelaar idd...km standen terugdraaien enzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik alleen maar naar mijn pa.
Geloof maar dat je gaat betalen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als je dat aanvecht win je dat altijd. Ze kunnen er niet "zomaar" vanuit gaan dat jij winst draait met je verkopen, zelfs de Belastingdienst niet.
Neuh. Ik hoef ook maar 2 auto's daar natuurlijk. Een S80 V8 voor dagelijks werk en een 240 Turbo voor de funquote:
Tsja. Ik weet wel beter natuurlijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ohja..je pa was ook zo'n onbetrouwbare autohandelaar idd...km standen terugdraaien enzo
*gooit geen knuppel in het hoenderhok maar een compleet bos
die woont op het kamp?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik alleen maar naar mijn pa.
idd...doen ze ook als ze je betrappen op rode diesel, of 3 personen in een auto met grijs kenteken. Ze maken een inschatting van de onbetaalde belastingen en die mag je ophoesten...ook al was het de eerste keer dat je op rode diesel reedquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:00 schreef febster het volgende:
3 tentamens gemaakt, 3 tentamens gehaald.
** besluit toch zelf maar te klussenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik klus zelf...ook naakt
ik ben te huur
bij een rechter wel, dan kun je beter 1x een scherm doen van 1000 dan 2 golfkes van 500, dan val je in herhalingquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:50 schreef r8ality het volgende:
[..]
Qua stuks niet. En een LCD van 1000 of 2 Golfjes a 500 euro per stuk maakt natuurlijk belastingtechnisch niet veel uit.
is het een waterleiding?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:04 schreef Juup© het volgende:
Godverju
Ben boven aan het knutselen en ik hoor ineens ergens geknetter vandaan komen. Na op onderzoek te zijn geweest blijkt dat er ergens in een leiding kortsluiting zit. Vandaar dat wij regelmatig flikkerende lichten en van die rare dingen hebben
Nu moet er een elektrabedrijf komen, ben benieuwd hoelang dat gaat duren
En NEE, dat komt niet door mijn geknutsel
Nee elektra. Ik wilde een wcd vervangen en toen ik de kabels bewoog hoorde ik geknetter uit een van de leidingen in de muur komen, dit verklaart gelijk waarom de verlichting hier soms zo vreemd doetquote:
clitoris? nergens voor nodigquote:
dr staan helemaal geen teksten bij, gisteravond nog gecheckt.quote:
zit alleen in de weegsquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee elektra. Ik wilde een wcd vervangen en toen ik de kabels bewoog hoorde ik geknetter uit een van de leidingen in de muur komen, dit verklaart gelijk waarom de verlichting hier soms zo vreemd doet
dus wel jouw schuld!quote:Ik wilde een wcd vervangen en toen ik de kabels bewoog
Verschillende dingen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...doen ze ook als ze je betrappen op rode diesel, of 3 personen in een auto met grijs kenteken. Ze maken een inschatting van de onbetaalde belastingen en die mag je ophoesten...ook al was het de eerste keer dat je op rode diesel reed
Nee, dat noem je handel inderdaad en dan hoor je BTW af te dragenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Verschillende dingen.
- Rode diesel is bewust belasting ontduiken.
- In een Sprinter mag je rustig met 3 personen zitten hoor. Je bedoelt een achterbank in een auto met grijs kenteken ws. Dan krijg je een naheffing BPM en een boete.
Als ik elke maand een nieuwe auto wil en per ongeluk er wat winst bovenop vang noem ik dat geen belasting ontduiken...
Terwijl jij gelijk hebt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef ArTiC het volgende:
maar volgens mij is dit weer een discussie met r8 die gewoon principeel niet gaat toegeven
Handel? Ik wil gewoon elke maand een andere auto. Dat is geen handel. Sterker nog, van 12 auto's per jaar kun je onmogelijk levenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, dat noem je handel inderdaad en dan hoor je BTW af te dragen
net alsof dat het anders maaktquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
Handel? Ik wil gewoon elke maand een andere auto. Dat is geen handel. Sterker nog, van 12 auto's per jaar kun je onmogelijk leven.
hele goedkope diesel voor bijvoorbeeld boerenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:17 schreef Inu het volgende:
Wat is rode diesel?
Aahquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Diesel met een rode kleurstof, die diesel valt in een lager belasting tarief
niet eens heel goedkoop, je betaald er gewoon geen of veel minder belasting over.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hele goedkope diesel voor bijvoorbeeld boeren
Op dit moment scheelt de prijs van Rode Diesel nauwelijks met gewone Diesel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Diesel met een rode kleurstof, die diesel valt in een lager belasting tarief
Handelen doe je meestal om in je levensonderhoud te voorzien, of ben ik nu gek?quote:
Ze kunnen een steekproef doen en dan in je tank kijken. Is je tank rood gekleurd dan ben je het haasjequote:Op woensdag 11 maart 2009 13:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Aah
Maar hoe betrappen ze je dan daarop? Zit toch in je tank?...
nee, dat is hosselenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Handelen doe je meestal om in je levensonderhoud te voorzien, of ben ik nu gek?
quote:Geregeld worden er door de douane controles gehouden op het onterecht gebruik van rode diesel. In Nederland wordt bij de jaarlijkse APK ook gecontroleerd op het gebruik van rode diesel.
Je denkt te simpelquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Handelen doe je meestal om in je levensonderhoud te voorzien, of ben ik nu gek?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op dit moment scheelt de prijs van Rode Diesel nauwelijks met gewone Diesel.
quote:Rode Diesel ¤0,879
Diesel ¤0,924
Gelukkig heeft mijn fiets geen tankquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze kunnen een steekproef doen en dan in je tank kijken. Is je tank rood gekleurd dan ben je het haasje. Ze voegen geloof ik ook nog een andere stof toe, omdat de kleurstof door filters en andere zooi afgebroken kan worden.
Kleurstof blijft in je tank/leidingen zitten. Kunnen ze een monster van nemen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Aah
Maar hoe betrappen ze je dan daarop? Zit toch in je tank?...
Nou, hij is prachtigquote:
Nou ja, vroeger scheelde het meer. Maar 2 maanden terug was de prijs van Rode Diesel bijna gelijk aan gewoon. Scheelde 2 cent ofzo.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, dat is hosselen
weetjewel..wat Kempi doet in de bennekel
Is de afgelopen maanden 20% duurder geworden, dus het verschil is idd ooit groter geweest.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, vroeger scheelde het meer. Maar 2 maanden terug was de prijs van Rode Diesel bijna gelijk aan gewoon. Scheelde 2 cent ofzo.
Vergeet de binnenband niet op te pompen hè?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:24 schreef Levitation het volgende:
Zo, ik heb een nieuwe binnenband.
Vanavond even om mijn velg leggen.
Geloof me, waar ik de APK laat doen, levert dat geen probleem opquote:
Ik geloof best dat er APK stations zijn waarbij ze het niet zo nauw nemen met de Nederlandse wet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Geloof me, waar ik de APK laat doen, levert dat geen probleem op.
ik zoek nog een APK boer die over het hoofd wil zien dat ik geen katalysator hebquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Geloof me, waar ik de APK laat doen, levert dat geen probleem op.
Dat vind ik zo briljant aan mijn garage. Als het onveilig voor de bestuurder zelf keuren ze het meteen af, als het nutteloze RDW-regels zijn boeit het ze geen flikker. Als ze risico lopen bij een steekproef gaan ze trouwens ook piepenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er APK stations zijn waarbij ze het niet zo nauw nemen met de Nederlandse wet.
Door dat soort toko's heeft mijn eerste Kever gewoon een toelating gehad, terwijl de remleidingen doorgerot waren (o.a.).
En niet te hard, want dan kan ik weer opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vergeet de binnenband niet op te pompen hè?
Ik weet ook nog een andere garage waar ze 's middags alles goedkeuren omdat ze in de regel alleen 's morgens steekproeven krijgenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zoek nog een APK boer die over het hoofd wil zien dat ik geen katalysator heb
Al een nieuwe broek of het gat er in gerepareerd?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
En niet te hard, want dan kan ik weer opnieuw beginnen.
Ik ben vrouw, ik heb een kast vol (al dan niet passende) broeken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al een nieuwe broek of het gat er in gerepareerd?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben vrouw, ik heb een kast vol (al dan niet passende) broeken.
nieuwe binnenbroek gekochtquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al een nieuwe broek of het gat er in gerepareerd?
Trek je luchtfilter er ff tussenuit voor de keuring, dikke kans dat je emissie dan binnen de normen zit.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zoek nog een APK boer die over het hoofd wil zien dat ik geen katalysator heb
Helaas werkt dat niet. Als de buitenbroek kapot is, moet je die ook vervangen.quote:
lapje overheen naaienquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Helaas werkt dat niet. Als de buitenbroek kapot is, moet je die ook vervangen.
en dan je blok stukquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Trek je luchtfilter er ff tussenuit voor de keuring, dikke kans dat je emissie dan binnen de normen zit.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
levi, ik heb nog een tas vol mooie broeken die nauwelijks zijn gedragen en mij te klein zijn, wanna try?
waarom gaan Honda blokjes nooit stuk? omdat al die nergens verstand van hebbende zelf klussende sjonnies een Golf kopenquote:
ik zit ook op mijn werk, heb maar snel het eerste fatsoenlijke resultaat gepakt.quote:
Zet jij je kat er maar op voor de keuring.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom gaan Honda blokjes nooit stuk? omdat al die nergens verstand van hebbende zelf klussende sjonnies een Golf kopen
past niet...tenzij ik de hele uitlaat vervangquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zet jij je kat er maar op voor de keuring.
Nou...quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat lief! Ik denk alleen dat ik die dan ook niet pas.
Kom eigenlijk alleen maar aan momenteel.
Dream on little boyquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom gaan Honda blokjes nooit stuk? omdat al die nergens verstand van hebbende zelf klussende sjonnies een Golf kopen
Zeg iets of zeg niets, zeg niet half iets. Dat is zo ontzettend irritant.quote:
Deesquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zit ook op mijn werk, heb maar snel het eerste fatsoenlijke resultaat gepakt.
Colt...moet jij niet de honden uitlaten met de bosmilf vanavond?quote:
Ik denk dat jij wel in SQ's kleren pastquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zeg iets of zeg niets, zeg niet half iets. Dat is zo ontzettend irritant.
Ik pas om 17.15quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik mag dan zo ook weer naar huis. Over een klein uurtje.
*aai*quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En ik pas om 18 uur en heb een lul van een baas tegenover mij zitten.
Idiotiequote:Op woensdag 11 maart 2009 14:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zat wel om 7:10 op kantoor al. En ben dus om 5:45 opgestaan
.
genoeg te verzinnen, regelen zodat het zo 18.00 uur is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
05:30 opgestaan...08:30 op kantoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zat wel om 7:10 op kantoor al. En ben dus om 5:45 opgestaan
.
Mijn baas kwam net ook hier binnenlopen terwijl hij normaal in Den Haag zitquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Heerlijk, 's morgens file. Betaald wachtenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:16 schreef Anthraxx het volgende:
Als ik om 7:00 op sta kan ik per file naar Eindhoven en ben ik om 8:30 hier. Om vervolgens om 17:00 in de auto te stappen, file te rijden en om 18:30 thuis te zijn. Liever niet dus. Dan maar wat eerder op
.
Ik zou dan liever later gaan en weer laat thuis zijn... maar ik ben ook niet echt een ochtendmensquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:16 schreef Anthraxx het volgende:
Als ik om 7:00 op sta kan ik per file naar Eindhoven en ben ik om 8:30 hier. Om vervolgens om 17:00 in de auto te stappen, file te rijden en om 18:30 thuis te zijn. Liever niet dus. Dan maar wat eerder op
.
Ja, moet morgen om 16 uur nog een keer bellen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
genoeg te verzinnen, regelen zodat het zo 18.00 uur is.
gebeld?
waarom?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja, moet morgen om 16 uur nog een keer bellen.
Mja, ik wil toch 's avonds nog wat leuks met mijn tijd doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zou dan liever later gaan en weer laat thuis zijn... maar ik ben ook niet echt een ochtendmens
Ook nog in perspex getekend!quote:
Ik wil ook... maar als ik uitgenodigd wordt in Papendrecht en hem ook daadwerkelijk krijg en in Dordrecht ga wonen mag ik elke dag met het pontje naar mn werkquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mja, ik wil toch 's avonds nog wat leuks met mijn tijd doen. Maar goed, het maakt verder niet meer uit. Dadelijk werk ik op 10 minuten afstand van huis (per auto) of een half uur per fiets
.
Hoe lang duurt dat? De pont naar mijn ouders toe doet er 5 minuten over. Lijkt mij niet heel rampzalig qua reistijd?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wil ook... maar als ik uitgenodigd wordt in Papendrecht en hem ook daadwerkelijk krijg en in Dordrecht ga wonen mag ik elke dag met het pontje naar mn werk
Behalve als er iedere ochtend 10.000 man met de pont overmoeten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat? De pont naar mijn ouders toe doet er 5 minuten over. Lijkt mij niet heel rampzalig qua reistijd?
Nee, dat is idd maar eventjes, maar de als-maar-misschien-factor is zo gigantisch groot dat het weer lachwekkend wordt...quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat? De pont naar mijn ouders toe doet er 5 minuten over. Lijkt mij niet heel rampzalig qua reistijd?
Van Dordrecht naar Papendrecht lijkt me niet... andersom misschien meer, maar 10.000 past niet eensquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Behalve als er iedere ochtend 10.000 man met de pont overmoeten.
Als dat zo is dan vaart er geen pontje meer maar een rasechte veerbootquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Behalve als er iedere ochtend 10.000 man met de pont overmoeten.
Gaan geen auto's op die pontjes, alleen mensen en fietsenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als dat zo is dan vaart er geen pontje meer maar een rasechte veerboot. Zoals bij mijn ouders. Een pontje vaart meestal alleen als er 3 auto's, 5 mensen en 2 honden per uur overmoeten
.
We zijn helemaal knettergek aan het worden.quote:Het is echter redelijk om te veronderstellen dat er voor, tussen en na de nieuwsberichten ook muziek via de radio ten gehore wordt gebracht. Weet u ook dat de tunes van het NOS Journaal, maar ook jingles en dergelijke, ook tot het door Buma beschermde repertoire behoren? Dit is immers muziek! Kortom, ook in deze situatie wordt er muziek openbaar gemaakt en dus dient u hiervoor aan Buma af te dragen.”
buma in me zak weetjequote:Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef r8ality het volgende:
Uit jurisprudentie van een zaak van een bedrijf versus Buma-Stemra:
[..]
We zijn helemaal knettergek aan het worden.
![]()
![]()
Wel een hele goave hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef Anthraxx het volgende:
Zie daar meteen het antwoord. Fietspontje dus.
ik ook van jouquote:
en ik meen het ook nog serieusquote:
Reistijd niet, reisprijs welquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als het maar je reistijd niet negatief beinvloed dan is dat okay natuurlijk.
Bedankt reaal! Hier kan ik wat mee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:46 schreef r8ality het volgende:
Wil u NSB-ert worden? Grijp uw kans: http://www.bumastemra.nl/(...)trole+Specialist.htm
Is dit nu zomaar een onverhoeds compliment aan mijn zijde of een trap naar SQ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel in SQ's kleren past.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |