abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 maart 2009 @ 15:46:11 #41
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67041158
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:17 schreef BUG80 het volgende:

[..]

In punt #1 staat dat het wel degelijk per ongeluk gebeurd kan zijn (door een domme fout).

En kun je hier nog even antwoord op geven?
[..]

Als het expres was, was het dus ontzettend DOM om het op deze manier te proberen (laten we een sample dat naar 3/4 andere laboratoria infecteren met het vogelgriep virus!! Jaaa!! Dat hebben ze vast niet door!!). Kortom, als zulke amateurs proberen de mensheid uit te roeien snap ik niet dat je daar bang voor bent, Lambiekje. Dat krijgen ze toch niet voor elkaar.
Er zijn al zo veel medicijnen verkocht meet kwalijke stoffen. Het moet niet een instant killer zijn maar een slow zo dat de indicatie niet naar een vaccin of medicijn gewezen kan worden als het het uitkomt. Pas na beter onderzoek.

Zoals vandaag de koppen op de Telegraaf. Geweld neemt toe op scholen. Ik zou zeggen doe een prozac, ritalin onderzoek naar de verbanden. Geheid dat dat het hoofdoorzaak is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 16:02:27 #42
71333 BUG80
Stop making sense
pi_67041685
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 15:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er zijn al zo veel medicijnen verkocht meet kwalijke stoffen. Het moet niet een instant killer zijn maar een slow zo dat de indicatie niet naar een vaccin of medicijn gewezen kan worden als het het uitkomt. Pas na beter onderzoek.

Zoals vandaag de koppen op de Telegraaf. Geweld neemt toe op scholen. Ik zou zeggen doe een prozac, ritalin onderzoek naar de verbanden. Geheid dat dat het hoofdoorzaak is.
Dat is geen antwoord op mijn vraag?
pi_67041718
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 15:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarbij beter onderzoek gedefinieerd is als onderzoek met een uitkomst die in jouw straatje past uiteraard.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')