Hier sluit ik me bij aan, normaal gesproken kan ik best begrijpen dat het voor televisie series niet altijd mogelijk is om top kwaliteit special effects te leveren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:41 schreef Xurk het volgende:
Vette shit van de landingsbaan, maar ik vond wel heel die crash-sequence er visueel erg slecht uitzien... en ik ben niet zo snel kritisch over de special effects in deze serie, volgens mij heb ik me er tot nu toe bijna nooit aan gestoord![]()
Dat heb ik ook, die man weet waarschijnlijk bijna alles over het eiland, en ipv dat men er alles aan doet om hem de informatie te laten geven, loopt hij al 4 seizoenen vragen te ontwijken. Dat wordt vervelend.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:40 schreef Mirel het volgende:
Ik vind hoe Ben geschreven wordt nou best dom worden. Iedere keer zo'n half antwoord en niemand in de show die er zat van wordt.
'How should I know?' Nou omdat jij het meest schijnt te weten. Vind dat te irritant worden
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef pfaf het volgende:
En Clarie!![]()
Ze was toch alleen te zien nadat de deur open sloeg?
Dat had ik eerlijk gezegd ook met het tijdreizen. Ze reageerden bijna alsof er een boterham met pindakaas op de grond gevallen was in plaats van dat iemand ze vertelt dat ze zojuist door de tijd gereisd zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:17 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, die man weet waarschijnlijk bijna alles over het eiland, en ipv dat men er alles aan doet om hem de informatie te laten geven, loopt hij al 4 seizoenen vragen te ontwijken. Dat wordt vervelend.
Verder wel een leuk karakter en een geweldig acteur, maar doe er iets meer mee.
Ik moet dat moment nog eens terugkijken, maar nu je het zegt, de Oceanic 6 wisten niet van tijdreizen. Ze zouden inderdaad wat verbaasder moeten zijn. Of misschien heeft Locke uitgelegd dat het kon.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat had ik eerlijk gezegd ook met het tijdreizen. Ze reageerden bijna alsof er een boterham met pindakaas op de grond gevallen was in plaats van dat iemand ze vertelt dat ze zojuist door de tijd gereisd zijn.
Dat snap ik, daarom speelt de scène waar ik naartoe linkte zich binnen de atmosfeer af.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:39 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik moet zeggen dat de noodlanding er voor een tv-serie er nog behoorlijk goed uitzag.
Dat het in BSG het er beter uitziet verbaasd me ook niks, want het grootste deel van de tijd vliegen ze in de ruimte, vaak met een donkere achtergrond, de materialen van de vliegtuigen zijn donker en al deze vliegtuigen hebben allemaal vormen die je in ons dagelijks leven niet zult zien.
Hier hebben we een vliegtuig met lichte kleuren (reflecteert in verhouding veel meer licht), een blauwe bovenlucht en veel meer herkenbare herkenningspunten en vormen waarbij je jezelf kunt afvragen of dit niet beter kon.
Als Christian Sun die foto laat zien, zie je iets achter haar bewegenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:13 schreef Mr.West het volgende:
Zeker weer een leuke ep. Ik kan alleen nergens Claire zien, waar zou ik haar moeten zien?
Waar is Faraday dan? en waarom is Sun niet meegeflashd?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef pfaf het volgende:
Leuk! Geen verrassingen, geen vragen, geen antwoorden, maar wel gewoon vermakelijk.
Of Sun is dus die baby van chinese dharma video guy, waarvan iedereen denkt dat het Miles isquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:39 schreef Merkie het volgende:
Sun had misschien had haar kind mee moeten nemen.
Idd, alleen Hurley: "Oh.....wat?"quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat had ik eerlijk gezegd ook met het tijdreizen. Ze reageerden bijna alsof er een boterham met pindakaas op de grond gevallen was in plaats van dat iemand ze vertelt dat ze zojuist door de tijd gereisd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |