Wat zeur je, ik wacht al 5 seizoenen met enorme breaks! Het is maar een week...quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:08 schreef dapluiz het volgende:
Jammer van het lange wachten op de volgende ep :/
Vroeger, voor de oorlog..quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat zeur je, ik wacht al 5 seizoenen met enorme breaks! Het is maar een week...
ze waren toen voor de muur waar het wiel achter zit geloof ik en hij hielp gewoon mee aan het graven van het gat waar een dharma station in komtquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:48 schreef Jaytonism het volgende:
Ben blij dat het tijdreizen eindelijk een beetje voorbij is. Even voor alle zekerheid: Ben & Locke zitten niet in Dharma tijd en op de Hydra.
Wat gebeurde er ook alweer toen Faraday in het begin van het seizoen bij Dharma was? Toen was er wat aan de hand toen ze bezig waren met uitgravingen o.i.d.? Wat deed Daniel daar toen beneden?
Het was toch ook dat ze er bijna tegenaan waren gekomen ofzo? Tegen die enorme energiebron? Dat daarom die Chang/Halliwax moest komen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ze waren toen voor de muur waar het wiel achter zit geloof ik en hij hielp gewoon mee aan het graven van het gat waar een dharma station in komt
denk het wel, hij zal wel wraak op ben willen nemen, als deze zich tenminste aan zijn belofte aan widmore gehouden heeftquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:54 schreef capital_P het volgende:
Zou Desmond nog terug komen naar het eiland? Hij is toch best wel onmisbaar.
oooh, goeiequote:Op woensdag 11 maart 2009 17:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
denk het wel, hij zal wel wraak op ben willen nemen, als deze zich tenminste aan zijn belofte aan widmore gehouden heeft
Gaat samen met Walt de boel op het einde redden (denk ik)quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:54 schreef capital_P het volgende:
Zou Desmond nog terug komen naar het eiland? Hij is toch best wel onmisbaar.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:31 schreef CySt het volgende:
Ze hebben een foutje gemaakt bij ABC, vanavond toch een aflevering!!einzzzwei!11!!!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:31 schreef CySt het volgende:
Ze hebben ik ben een foutjegemaakt bij ABC, vanavond toch een aflevering!!einzzzwei!11!!! van mijn ouders
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |