te laatquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neen, ik wil natuurlijk in jouw ogen niet overkomen als een of andere overontwikkelde supernerd
Helegaar niet, je bent gewoon een verbitterde oude vrouwquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee dat gebeurde de dag dat jij weer kwam etteren hier
zegt onze geweldige kwaliteitsuserquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja, je maakt ONZ SC ongezellig, je bent te serieus, hebt geen humor. En denkt geliefd te zijnOftewel je verpest de sfeer.
Ben ik serieus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
verbitterd? wat weet jij dat ik niet weetquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Helegaar niet, je bent gewoon een verbitterde oude vrouw
Dat denken alle FOK!kersquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ben ik serieus?Denk ik geliefd te zijn
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ben ik serieus?Denk ik geliefd te zijn
![]()
ach laat mij maar in de waan dat ik geliefd ben enzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
altijd nog beter dan 2 armen bij paul zn reet inIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:59 schreef WurM het volgende:
[..]
En jij bent een jaloerse slet![]()
Huppelmuts
PAULLquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ach laat mij maar in de waan dat ik geliefd ben enz
altijd nog beter dan 2 armen bij paul zn reet in
domme doos hoe wil je ot gaan in een sc zonder thema oidquote:
wat is OT in een SC?quote:
Oke, thema komt er aan. 2 min.quote:
ik heb zo'n gevoel dat paul straks komt etterenquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
domme doos hoe wil je ot gaan in een sc zonder thema oid
wie is dat en wtf moet ik ermee?quote:
waar komt jouw voorliefde voor oude dode mannen vandaan?quote:
Ja, omdat het dumpert is is het meteenquote:
Nouja, als het van u mag zou ik uiteraard Keeley Hazell als SC thema preferen boven oude dode mannenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waar komt jouw voorliefde voor oude dode mannen vandaan?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, als het van u mag zou ik uiteraard Keeley Hazell als SC thema preferen boven oude dode mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |