Gewoon even bij een concertdatum kijken op TMquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:34 schreef Cybart het volgende:
waar kan je dat checken wat je plaatsen zijn?
Volgens mij is het ook al lang uitverkocht. Ik bedoel, ruim anderhalf uur, slechts een paar duizend kaarten..quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:39 schreef glashalfvol het volgende:
Mensen gewoon blijven proberen, er haken ook nog duizenden mensen af nu die denken geen kaarten te kunnen krijgen..
Ongelofelijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:41 schreef Fluxi het volgende:
Whoei,
Ik kom net me bed uitrollen. Vul die code in en heb maar 1 minuut wachttijd
4 kaarten in vak 106 op 22 juli
Ja dat dacht ik ook, terwijl mijn broertje met dezelfde code al de hele ochtend bezig was wat niet lukken wou.quote:Ongelofelijk.
bij mij ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Trouwens, ik probeerde steeds 4 kaarten. Toen gaf ie steeds >15 min aan. En hij ging steeds niet verder na aftellen enzo. Toen maar 2 kaarten geprobeerd en toen binnen 2 min had ik het geregeld~
Netjes,quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:41 schreef Fluxi het volgende:
Whoei,
Ik kom net me bed uitrollen. Vul die code in en heb maar 1 minuut wachttijd
4 kaarten in vak 106 op 22 juli
Ik heb hem wel nodig maar heb nog geen contact kunnen krijgen, sorry. Ik probeer sowieso 4 kaarten te kopenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:45 schreef Rnnz het volgende:
Denthemen? Hoe zit het met jou? Heb jij die code die ik heb je gegeven nog nodig, of gaat dat anders vanwege rolstoelplaatsen die je nodig hebt?
Als jij hem niet nodig heb wil ik die link toch nog proberen (alleen als jij hem niet nodig hebt).
Yups echt te gekke plaatsen. Had dit echt niet verwachtquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:46 schreef glashalfvol het volgende:
[..]
Netjes,
je zit recht tegenover het podium dus.
Geen sorry, ik heb je de code gegeven dus.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb hem wel nodig maar heb nog geen contact kunnen krijgen, sorry. Ik probeer sowieso 4 kaarten te kopen
Kan ik begrijpen ivm met hoogtevrees (heb ik ook) Maar ik heb toch maar alles op best available gezet, omdat je anders je kans op kaarten zo veel minder maakt. Dat kan mij m'n hoogtevrees dan maar niet deren hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:51 schreef moi80 het volgende:
Iemand die het met mijn code wil proberen voor 2 kaarten voor mij? Data maakt niet uit, alleen 24/26/28 juli kan ik niet, de eerste 7 wel. En ik wil onderste ring kaarten, de bovenste ring vind ik niet zo fijn met hoogtevrees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |