Ik wil ook wel eens watquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:55 schreef Rnnz het volgende:
Volgens mij hebben ze nog nooit zo iets meegemaakt als met Michael Jackson. En dat bij een pre-sale...
IK WIL TICKETSSSSSSS
Zou me niets verbazen als je dan ook maar 1 scherm tegelijk mag.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:53 schreef GodsSon het volgende:
Als vandaag niet werkt dan vrijdag op 10 schermen tegelijk en 3 PC's
Mijj ook niet, maar toch dat is een stuk lastiger te checken denk ik. Vandaag is het vooral de code die maar een keer mag lopen, dat is vrijdag niet natuurlijk...quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:57 schreef Niek. het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als je dan ook maar 1 scherm tegelijk mag.
Dan kunnen ze het controleren op bijv. ipadres. Zijn altijd manieren voor hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:58 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Mijj ook niet, maar toch dat is een stuk lastiger te checken denk ik. Vandaag is het vooral de code die maar een keer mag lopen, dat is vrijdag niet natuurlijk...
Yep, maar het gaat niet om je IP, gaat om cookie en die is per PC andersquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:51 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Als je op je thuis netwerk zit met alle pc's heb je toch gewoon dezelfde IP met alle computers?
Het is ons ook echt niet gegund hequote:Op woensdag 11 maart 2009 08:58 schreef GodsSon het volgende:
There was a problem processing your request.
We apologise for any inconvenience.
If you submitted an order, and are not sure if it went through, please check Order History or contact Customer Service.
IK KAP ERMEE! Tering!
Hehehe, ben gefrustreerd, neem aan dat die code al gebruikt was om 10 over 8, dus ik voor de gein proberen, zit er nog steeds inquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:58 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Kerel, jij hebt geen creditcard. Wat doe je online?
en danquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:58 schreef GodsSon het volgende:
There was a problem processing your request.
We apologise for any inconvenience.
If you submitted an order, and are not sure if it went through, please check Order History or contact Customer Service.
IK KAP ERMEE! Tering!
Weet niet meer, de eerste die ik zag, 14e geloof ik, gewoon 4 kaarten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:04 schreef moi80 het volgende:
wanneer en hoeveel kaarten king of pop? dan ga ik die datum ook eens proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |