Ik meld mij ook al vast.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:27 schreef moi80 het volgende:
Mocht iemand van jullie 4 kaarten hebben besteld en er maar 2 nodig hebben, ik hou me erg aanbevolen om ze over te nemen. Zou je me errug blij mee maken
héhé en de rest dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:27 schreef moi80 het volgende:
Mocht iemand van jullie 4 kaarten hebben besteld en er maar 2 nodig hebben, ik hou me erg aanbevolen om ze over te nemen. Zou je me errug blij mee maken
Ik ook niet maar als het moet, doe ik het welquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik wil niet diegene zijn die 600 euro voor een kaartje moet gaan betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ik heb geen idee op welke dagen m ik heb staan (gebruik 2 codes) nadat ik dus werd genaaid na 4 min wachten en er niks was, heb ik zsm op andere data gekliktquote:
WAAROM MAAR 2?quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:30 schreef matthijst het volgende:
Yessirrrrrrrrrrrr.
3x ingelogd, 1x 1 minuut wachten, 1x 8 minuten wachten, 1x timeout....
Naja, 2 tickets section BK107 voor vrijdag 10 juli.
Had meteen voor de 10e gekozen
volgens mij niet, stond niks over bij iig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:26 schreef denthemen het volgende:
Voor de mensen met kaarten: komen ze op naam?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik wil niet diegene zijn die 600 euro voor een kaartje moet gaan betalen
2 is zonde, de rest kan je zo verkopen voor 400+quote:
Nee aan ons hier was de bedoeling.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:33 schreef GodsSon het volgende:
[..]
2 is zonde, de rest kan je zo verkopen voor 400+
Maar gefeliciteerd, ben gewoon jaloers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Waarom refresht dat kkding steeds vanzelf?
Sorry, hierom (hopelijk begrijpelijk):quote:
ga er dus maar vanuit dat er meer shows komenquote:Record-Breaking Presale Registration!
Last week, The King of Pop announced his dramatic return to the stage at the O2 arena. Millions of fans around the world tuned into the global media announcement prompting unprecedented numbers to register for the presale from a record breaking 202 countries around the world.
You are now in the queue to recieve a presale code when more become available.
We encourage you to monitor your email inbox closely as we expect additional codes to be allocated once the presale begins. We are seeking approval to add more shows so all of Michael's fans can be accommodated.
Be ready to act quickly when you recieve another email from MJ@MichaelJacksonLive.com containing your presale code.
huh? heb je opnieuw geprobeerd?quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:38 schreef KingOfPop het volgende:
Godver ik post die link ergens anders, zegt ie dat ie nog maar 2 minuten hoeft
Nee heb gewoon die link, waar ik steeds wacht, gepost in KLB zegt zo'n usert, "Ja, nog maar 2 minuten bij mijquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
huh? heb je opnieuw geprobeerd?
Was een garpje, faggotquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee heb gewoon die link, waar ik steeds wacht, gepost in KLB zegt zo'n usert, "Ja, nog maar 2 minuten bij mij
quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:36 schreef KingOfPop het volgende:
Ja, dat wordt vrijdag dus ook niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Ik hoop zo hard dat die vrouw, wat gefixed heeftquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
No fokking way, hij staat nu op 7 bij mij. Zou het zo zijn.
O nee wacht, kaarten zijn natuurlijk allang weg
Had ik ook, nu mag je weer achteraan aansluiten in de rij.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Your tickets are currently reserved in multiple windows or browsers. Please use only one window to continue processing your request.
En dat terwijl ik 2 codes had op 2 verschillende ip adressen! Wat een flikkers!quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:47 schreef Niek. het volgende:
[..]
Had ik ook, nu mag je weer achteraan aansluiten in de rij.
Bij mij ging 1 van de 2 schermen wel verder, maar niet de beste van de tweequote:Op woensdag 11 maart 2009 08:47 schreef Niek. het volgende:
[..]
Had ik ook, nu mag je weer achteraan aansluiten in de rij.
Bij mij stond er trouwens bij dat ik het opnieuw moest proberen, kan jij wel verder??
Als je op je thuis netwerk zit met alle pc's heb je toch gewoon dezelfde IP met alle computers?quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:49 schreef matthijst het volgende:
Yep, 't is 1 browser per PC...
Daarom deed ik t op 3 PC's...
Ik denk trouwens dat het wel gaat lukken nog, uiteindelijk... Gewoon blijven proberen.
dat is tochnormaal? dat je in de wacht staat dat ie elke paar seconde ververst... werkte hier uiteindelijk primaquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:50 schreef Cybart het volgende:
heb net ff op een pc geprobeerd ipv laptop,
maar ook daar ververst de browser zichzelf steeds...
dat wordt niets vrijdag
Die van Katrina?quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:51 schreef Rnnz het volgende:
Nog enigszins goed nieuws door al dit ticketgedoe door: MJ zal een nieuwe single uitgeven, nog voor het eerste concert.
15 minutes or more...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
het is normaal dat je browser ververst.. je moet zelf niet handmatig op refresh drukken of op de back button drukken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:50 schreef Cybart het volgende:
heb net ff op een pc geprobeerd ipv laptop,
maar ook daar ververst de browser zichzelf steeds...
dat wordt niets vrijdag
Ja, eerst een creditcard fixenquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
het enige voordeel dat je vrijdag hebt, is dat je dit soort dingen niet krijgt, dus dat je meerdere codes gebruikt. want die zijn er dan niet. Dus gewoon snel erbij zijn vrijdag
Laat m me liever kaartjes geven. Scammer dat t isquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:51 schreef Rnnz het volgende:
Nog enigszins goed nieuws door al dit ticketgedoe door: MJ zal een nieuwe single uitgeven, nog voor het eerste concert.
15 minutes or more...
Ook een aantal keer gehad, ontzettend irritant.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:55 schreef klusmeister het volgende:
Met 8 minuten op de klik: sorry er ging iets mis... mag ik opnieuw achteraan aansluiten....
Dat dus, alleen niet zo lang.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ben je 14 jaar lang fan/liefhebber whatever, krijg je dit!
Ik wil ook wel eens watquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:55 schreef Rnnz het volgende:
Volgens mij hebben ze nog nooit zo iets meegemaakt als met Michael Jackson. En dat bij een pre-sale...
IK WIL TICKETSSSSSSS
Zou me niets verbazen als je dan ook maar 1 scherm tegelijk mag.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:53 schreef GodsSon het volgende:
Als vandaag niet werkt dan vrijdag op 10 schermen tegelijk en 3 PC's
Mijj ook niet, maar toch dat is een stuk lastiger te checken denk ik. Vandaag is het vooral de code die maar een keer mag lopen, dat is vrijdag niet natuurlijk...quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:57 schreef Niek. het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als je dan ook maar 1 scherm tegelijk mag.
Dan kunnen ze het controleren op bijv. ipadres. Zijn altijd manieren voor hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:58 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Mijj ook niet, maar toch dat is een stuk lastiger te checken denk ik. Vandaag is het vooral de code die maar een keer mag lopen, dat is vrijdag niet natuurlijk...
Yep, maar het gaat niet om je IP, gaat om cookie en die is per PC andersquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:51 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Als je op je thuis netwerk zit met alle pc's heb je toch gewoon dezelfde IP met alle computers?
Het is ons ook echt niet gegund hequote:Op woensdag 11 maart 2009 08:58 schreef GodsSon het volgende:
There was a problem processing your request.
We apologise for any inconvenience.
If you submitted an order, and are not sure if it went through, please check Order History or contact Customer Service.
IK KAP ERMEE! Tering!
Hehehe, ben gefrustreerd, neem aan dat die code al gebruikt was om 10 over 8, dus ik voor de gein proberen, zit er nog steeds inquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:58 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Kerel, jij hebt geen creditcard. Wat doe je online?
en danquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:58 schreef GodsSon het volgende:
There was a problem processing your request.
We apologise for any inconvenience.
If you submitted an order, and are not sure if it went through, please check Order History or contact Customer Service.
IK KAP ERMEE! Tering!
Weet niet meer, de eerste die ik zag, 14e geloof ik, gewoon 4 kaarten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:04 schreef moi80 het volgende:
wanneer en hoeveel kaarten king of pop? dan ga ik die datum ook eens proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |