Op je teentjes getrapt...quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:19 schreef Yel het volgende:
Watser? Goh, hoe 18 jarig..
Gulmen ilginc.. Yazdigim was nml niet behoorlijk grappig bedoeld. Maar ach.. Boeieee.. Lach als je wilt.
Ik ga hier niet eens op reageren. JIj voert de discussie zoals die al 20 jaar in Turkije gevoerd wordt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:32 schreef trifko het volgende:
[..]
of je bent zelf AKPli of je bent een beetje naief..
De Osmanen hebben onderdrukkers verwijdert en bestreden. Niet raar dat slechterikken dat niet willen. Dat is één. Ten tweede dat het dé drager van de vlag van de Islam was en daarom doel van niet-Islamitische en anti-Islamitische landen is geweest.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik had als kind een gouden ketting met zo'n zwaard. Als ik dat dan droeg (zelfs op vakantie in het dorp!) dan werd mij gevraagd of ik een aleviet ben. Niet op een onvriendelijke manier, maar als ik daar nu aan terug denk vind ik het wel opvallend dat mensen zo aardig reageerden.
Een jongen met een gouden ketting (sowieso al taboe bij soennieten merk ik) en vanwege de vorm van het hangertje mogelijk aleviet. Dan verwacht ik (mede door verhalen over alevieten) toch een wat onvriendelijkere houding. Wellicht vijandig.
[..]
Dat begrijp ik ook wel. Maar dat hebben de Osmanen ook wel een beetje op zich zelf afgeroepen.
Dat mensen nog steeds op zo'n manier erover denken vind ik gewoon dom.
[..]
Moet je maar geen Smakelijk Eten kijken en F5-en om een topic te openen!
En waarom maak je in 's hemelsnaam geen topic aan dan?!!
Dat en dat de CHP jarenlang willens en wetens Turkije heb vernachelt. Jarenlang is het Oosten (express) van Turkije achter gehouden. En dan wil ik nog niet beginnen met de banden tussen Ergenekon en CHP.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
CHP vervuilt het politieke veld in Turkije al sinds mensenheugenis. Ze hebben nog nooit iets gedaan wat goed is voor Turkije. Die Baykal lult alles wat krom is nog recht. Smerige hypocriet
Tijdens d lunch heb ik bijna mijn collega vermoord.. Reddende engel, help me dan es met mijn moodswings. Ik ben best aggressief en dat vind ik niet al te prettig..quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zie mij als de engel die je helpt van de sigaretten af te komen
Zie me als bittere nasmaakquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:40 schreef xminator het volgende:
Zo die is nog even zoet met het reageren op alles![]()
Let the fights begin
Wie heeft het Oosten achtergesteld denk je?"Omdat AKP nu ineens 'open staat' voor het oosten is hij nu ineens iemand die niet achterstelt? zieltjes voor zich winnen noem ik dat. Yeterki oy gelsin.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:38 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat en dat de CHP jarenlang willens en wetens Turkije heb vernachelt. Jarenlang is het Oosten (express) van Turkije achter gehouden. En dan wil ik nog niet beginnen met de banden tussen Ergenekon en CHP.
Wil geen motivatie.. Wil iets om dit klote gevoel weg te halenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:45 schreef msnk het volgende:
RokenRokers
Gatver
![]()
![]()
![]()
Ik probeer jullie te motiveren om te stoppen. Werkt het
Okéquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
De Osmanen hebben onderdrukkers verwijdert en bestreden. Niet raar dat slechterikken dat niet willen. Dat is één. Ten tweede dat het dé drager van de vlag van de Islam was en daarom doel van niet-Islamitische en anti-Islamitische landen is geweest.
Heb je al kanker gekregen door die kankerstokjes dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:49 schreef Yel het volgende:
[..]
Wil geen motivatie.. Wil iets om dit klote gevoel weg te halenKan me niet eens richten op mijn werk hierdoor.
Nog niet! WIl het voor zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb je al kanker gekregen door die kankerstokjes dan?
Wat gebeurt er met de nabestaanden dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:53 schreef xminator het volgende:
R.I.P. aan de nabestaanden.
Ne diyon sen yaaaquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Je bent nu al te laat... je hebt een klote gevoel.
R.I.P. aan de nabestaanden.
In mijn hometown voelde ik me outcast.. Met n topje aan ben je blijkbaar kafir.. Als TR zo gaat worden hoe fik er niet meer heen.. Ik voelde me niet thuis. Ik was daar erg bepertk in mijn vrijheid.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:56 schreef trifko het volgende:
Als het zo doorgaat mag je in Turkije niet meer drinken, discotheken worden gesloten, je mag niet meer buiten het strand in je zwemkleding lopen.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met de nabestaanden dan?
Dat is nou het vreemde aan Turkije, met een topje aan ben je een kafir en met een baard ben je asiri-dinci/yobaz.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:01 schreef Yel het volgende:
[..]
In mijn hometown voelde ik me outcast.. Met n topje aan ben je blijkbaar kafir.. Als TR zo gaat worden hoe fik er niet meer heen.. Ik voelde me niet thuis. Ik was daar erg bepertk in mijn vrijheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |