Het is dat polygamie verboden is anders had ik je zo erbij genomen hoor...quote:
Ik blijf exclusief, dat weet jequote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dat polygamie verboden is anders had ik je zo erbij genomen hoor...
Multitasken Air!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu neuk in niemand. Dat kan binnen tien minuten weer anders zijn.
Je kunt je natuurlijk bekeren tot een bepaald geloof.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:47 schreef AirwiN het volgende:
Het is dat polygamie verboden is anders had ik je zo erbij genomen hoor...
Ik doe ook niet aan geloofquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk bekeren tot een bepaald geloof.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef Adolecens het volgende:
Fijne avond mensjes..
Ik ben er vandoor, have fun hier!
Op de oneven dagen ja...quote:
Ze kan ook gewon intrekken zonder te trouwenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk bekeren tot een bepaald geloof.
Halfvolle glazen positivisme FTW!quote:
Anton Heyboer style.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze kan ook gewon intrekken zonder te trouwen
Het hoeft allemaal niet zo moeilijk
Wat een held was dat!quote:
GMTA!quote:
Ja, alleen hoop ik voor Air dat ie wat minder ehmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, alleen hoop ik voor Air dat ie wat minder ehm
apart is.Apart komt in vele soorten en maten gelukkig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Welcome to my side.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb me bekeerd naar de positieve kant. Het is nog een beetje wennen, maar bevalt goed
Bah, wat moet ik nou met mijn fetisj voor mooie vrouwen die alles negatief benaderen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:59 schreef heksehiel het volgende:
Ik heb me bekeerd naar de positieve kant. Het is nog een beetje wennen, maar bevalt goed
Ik ben het fase-type, dus gaat vanzelf voorbijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bah, wat moet ik nou met mijn fetisj voor mooie vrouwen die alles negatief benaderen?
Zolang het maar niet de overhand neemt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:59 schreef heksehiel het volgende:
Beter duurt deze fase een week of 7, dan ben jij precies op het goede moment op je dieptepunt...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:01 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben het fase-type, dus gaat vanzelf voorbij
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bah, wat moet ik nou met mijn fetisj voor mooie vrouwen die alles negatief benaderen?
Daar waar je me precies wil hebben. Doet me denken aan een quote die ik ooit ergens las... I will elevate you, just enough to bring you down... Geen idee waar ik 'm van ken, maar hij past wel bij jequote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter duurt deze fase een week of 7, dan ben jij precies op het goede moment op je dieptepunt...
Voor jou heb ik wel een andere categorie fetisj beschikbaar waar je ongetwijfeld in valt...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
*baalt stiekem dat ze niet in die categorie valt*
Daar ben ik veel te veel vrouw voorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Zolang het maar niet de overhand neemt.
Mooie vrouwen die Tool teksten citeren... Ook een prima turn-on...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef heksehiel het volgende:
Daar waar je me precies wil hebben. Doet me denken aan een quote die ik ooit ergens las... I will elevate you, just enough to bring you down... Geen idee waar ik 'm van ken, maar hij past wel bij je
Ik citeer alleen de bestequote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie vrouwen die Tool teksten citeren... Ook een prima turn-on...
Een mooie post om afscheid bij te nemen. Dikkequote:
Trusten jijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooie post om afscheid bij te nemen. Dikke
Bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Zit ook wat andere dingen te doen tussendoor.
Iemand hier had die ook als sig...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar waar je me precies wil hebben. Doet me denken aan een quote die ik ooit ergens las... I will elevate you, just enough to bring you down... Geen idee waar ik 'm van ken, maar hij past wel bij je
Gelukkigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jou heb ik wel een andere categorie fetisj beschikbaar waar je ongetwijfeld in valt...
Ik zal je helpen. Het was Air, vandaar die postquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iemand hier had die ook als sig...
Weet alleen niet meer wie
Das irritant, dan ga ik erover nadenken en kom ik er toch niet uit
o, okeequote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zal je helpen. Het was Air, vandaar die postGeheugen FTW
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Volgens mij: I will work to elevate you just enough to bring you down
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Zit ook wat andere dingen te doen tussendoor.
Dat gooien we dan maar op slaapgebrek om toch ontopic te blijvenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hebben we allemaal weleens last van
nee, ik had geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat gooien we dan maar op slaapgebrek om toch ontopic te blijvenEn wordt het tijd om maar een ste gaan slapen. Heb jij die koffie nog genomen?
Soms is gemakzucht helemaal nog zo slecht niet. Door je opmerking over die koffie, besloot ik ook maar geen cola meer te nemenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik had geen zin om op te staan
En het is idd niet goed als je wil slapen
Geen last van, ik ben nogal immuun voor cafeinequote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee, ik had geen zin om op te staan
En het is idd niet goed als je wil slapen
Dus kunnen we allebei lekker gaan slapenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Soms is gemakzucht helemaal nog zo slecht niet. Door je opmerking over die koffie, besloot ik ook maar geen cola meer te nemen
Je bedoelt dat je tolerantielevel zo enorm is dat het je niets meer doet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen last van, ik ben nogal immuun voor cafeine
Ik kan genoeg verzinnen, maar who cares.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om te zeggen dat je er zelf geen kan verzinnen
Oké. Nou dan vind ik deze wel grappig. Maar net als geloof doe ik eigenlijk ook niet aan politiekquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet per se, maar ik verander hem minimaal 1x per week.
Ja, Red Bull FTWquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:23 schreef heksehiel het volgende:
Je bedoelt dat je tolerantielevel zo enorm is dat het je niets meer doet?
Trustenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus kunnen we allebei lekker gaan slapen
mijn bed is heeeel fijn![]()
Ik verander regelmatig, of ik verander een stukje.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet per se, maar ik verander hem minimaal 1x per week.
Ja nogal ja! Druk hèquote:
Ben nog niet wegquote:
Ik ben atheist, alleen doet politiek wel veel met èn tegen ons, dus om er helemaal niets aan te doen is niet zo handig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:24 schreef heksehiel het volgende:
Oké. Nou dan vind ik deze wel grappig. Maar net als geloof doe ik eigenlijk ook niet aan politiek
Ik heb nog steeds een gaaf gebit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:25 schreef heksehiel het volgende:
Daar hou je geen tanden van over joh...
Als je maar van die koffie afblijftquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben nog niet weg
Ik heb geen zin
en ik was zo slim om iemand aan te spreken op MSN nog geen 10 minuten geleden
Ja mamquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je maar van die koffie afblijft
Als je mij kunt overtuigen welke invloed ik als individu op de politiek heb, ga ik de volgende keer weer stemmenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben atheist, alleen doet politiek wel veel met èn tegen ons, dus om er helemaal niets aan te doen is niet zo handig.
Tijd gaat in.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja mam
*verwacht over tien minuten een SMSje met: ga je naar bed? *
Als individu niet veel (zeg maar geen), maar als groep dan weer wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:28 schreef heksehiel het volgende:
Als je mij kunt overtuigen welke invloed ik als individu op de politiek heb, ga ik de volgende keer weer stemmen
Dankje. Dat bespaard me de volgende keer weer een ritje naar het stemlokaal.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Als individu niet veel (zeg maar geen), maar als groep dan weer wel.
Ik bedoelde ook niet van jou eigenlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee. Maar kan je hier ook controleren
Definieer 'vrij' wit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat inderdaad, en ook nog vrij wit enz.
Naar mij moet je ook niet luisteren, heb zojuist namelijk cola gepaktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet van jou eigenlijk
Maar krijg een heel ander SMSje net
Dat ik op moet blijven
Wat is jouw levensfilosofie eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef heksehiel het volgende:
Dankje. Dat bespaard me de volgende keer weer een ritje naar het stemlokaal.
Check.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat inderdaad, en ook nog vrij wit enz.
Er zitten hooguit wat 'gebruikssporen' op. Niet zo gek na bijna 40 jaar.quote:
Ik ga ook eerder naar bedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Naar mij moet je ook niet luisteren, heb zojuist namelijk cola gepakt
Naar mij moet je ook niet luisteren.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Naar mij moet je ook niet luisteren, heb zojuist namelijk cola gepakt
Hmm, ff denkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is jouw levensfilosofie eigenlijk?
Welterusten JB.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga ook eerder naar bed
Nu bijvoorbeeld, morgen werken tot vijfen de hele dag alleen, moet wel wakker blijven natuurlijk
Autootjequote:
Gebruikssporen en beroepsdeformatie maakt dit geen goed verhaal.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Er zitten hooguit wat 'gebruikssporen' op. Niet zo gek na bijna 40 jaar.
Erg goed!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:36 schreef heksehiel het volgende:
Hmm, ff denken![]()
Behandel anderen zoals jezelf behandeld wil worden en wees verantwoordelijk voor je eigen daden en gedrag en accepteer de consequenties. Ik denk zoiets.
quote:
Dus je bent ook een relschopper?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hmm, ff denken![]()
Behandel anderen zoals jezelf behandeld wil worden en wees verantwoordelijk voor je eigen daden en gedrag en accepteer de consequenties. Ik denk zoiets.
Ik val niet in de groep van jouw beroepsdeformatie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:37 schreef heksehiel het volgende:
Gebruikssporen en beroepsdeformatie maakt dit geen goed verhaal.
Zie je heksje, ze blinken! Een Prodent-smile.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik val niet in de groep van jouw beroepsdeformatie.
Hey, da's mijn merkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:39 schreef dawg het volgende:
Zie je heksje, ze blinken! Een Prodent-smile.
Trustenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
O
vergeet daag te zeggen
Slaap lekker allemaal
Jij weet welke doelgroep binnen mijn beroepsdefromatie valt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik val niet in de groep van jouw beroepsdeformatie.
Dat "eigen verantwoording nemen e.d." ben ik dus ook een groot voorstander van.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:40 schreef heksehiel het volgende:
Blijkbaar kan ik toch nog denken, kostte me slechts 1,5 minuut
Dat zeg ik toch niet? Alleen dat ik niet onder jouw clientèle val.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:42 schreef heksehiel het volgende:
Je gelooft er niet inZe bestaan toch echt
Kut, ik was te laat met aanpassen...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Alleen dat ik niet onder jouw clientèle val.
Volgens mij verwar je 'eigen verantwoording' met 'initiatief'quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat "eigen verantwoording nemen e.d." ben ik dus ook een groot voorstander van.
Fok! werkt bij mij nooit mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben dan ook best snel, mits FOK meewerkt.
Wees blij, de knopjes staan er weerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben dan ook best snel, mits FOK meewerkt.
Desalniettemin hebben die twee toch echt best wel wat met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:44 schreef heksehiel het volgende:
Volgens mij verwar je 'eigen verantwoording' met 'initiatief'
Maar het zijn geen synoniemenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Desalniettemin hebben die twee toch echt best wel wat met elkaar te maken.
Nouk d'r knopjes zijn privéterreinquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wees blij, de knopjes staan er weer
Anders moesten we Nouk weer lastig vallen
Ja gaat lekker!! Moe, ga zo mijn bed in, morgen weer veel te vroeg op..quote:
Dat klopt. Echter, zonder eigen verantwoording komt er ook niet veel van 'initiatief nemen' terecht.quote:
Lekker...! Ik lig lekker in bed, net klaar net mijn samenvatting en zo slapen denk ik. Heb er hoofdpijn van! hahaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja gaat lekker!! Moe, ga zo mijn bed in, morgen weer veel te vroeg op..![]()
Met jou? Goed geleerd?
En zo hoort, helemaal vol en nu 's nachts verwerkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker...! Ik lig lekker in bed, net klaar net mijn samenvatting en zo slapen denk ik. Heb er hoofdpijn van! haha
Ik kan best initiatief nemen en de verantwoording van mijn daad vervolgens bij een ander leggen, maar dat zou in strijd zijn met mijn levensmotto, maar het kánquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klopt. Echter, zonder eigen verantwoording komt er ook niet veel van 'initiatief nemen' terecht.
Inderdaad. Ik kan het! Haha. Hoelaat moet je uit je bedje?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En zo hoort, helemaal vol en nu 's nachts verwerken
Rond 7 uur.. Jij?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan het! Haha. Hoelaat moet je uit je bedje?
Seks hebbenquote:
Dat kan inderdaad, alleen zou dat een contradictio in terminis zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:51 schreef heksehiel het volgende:
Ik kan best initiatief nemen en de verantwoording van mijn daad vervolgens bij een ander leggen, maar dat zou in strijd zijn met mijn levensmotto, maar het kán
Nee, dat is waar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:53 schreef automatic_ het volgende:
Seks hebben, maar goed; jij bent er niet
Eigen tijd... Moet er donderdag vroeg uit om mij in te schrijven voor een werkgroep, grr...!quote:
Maar wel weer perfect passen in het plaatje dat aan alles egoisme ten grondslag ligt en externaliseren past daar prima inquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, alleen zou dat een contradictio in terminis zijn.
Oow dus wat je donderdag niet kan uitslapen, kan morgenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eigen tijd... Moet er donderdag vroeg uit om mij in te schrijven voor een werkgroep, grr...!
Slimme vrouwenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:54 schreef heksehiel het volgende:
Maar wel weer perfect passen in het plaatje dat aan alles egoisme ten grondslag ligt en externaliseren past daar prima in
Haha, dat is apart ja... Maar goed; het werkt!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow dus wat je donderdag niet kan uitslapen, kan morgen
Toch best vreemd, mijn draadloos modem geeft al de hele tijd aan dat ik geen verbinding heb, terwijl ik toch gewoon Fok! en MSN enz...
Mooi compliment om de avond mee af te sluiten. Het was me wederom een waar genoegen en ga me nu voorbereiden dmv wat slaap op onze volgende discussie.quote:
Internet seks...? Nee, geen zin in.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als de wondere wereld die het internet heet, auto.
Is ze lekker? Die stem vind ik wel wat op.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:56 schreef automatic_ het volgende:
Ja, alleen de schoonmaakster komt morgen en die heeft nogal een harde, schelle stem
Droom zacht heksehielquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:58 schreef heksehiel het volgende:
Mooi compliment om de avond mee af te sluiten. Het was me wederom een waar genoegen en ga me nu voorbereiden dmv wat slaap op onze volgende discussie.
Trusten![]()
Neequote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Is ze lekker? Die stem vind ik wel wat op.
Ik heb ook niets aan jou hè....quote:
Ik bel je zo wel, goed?quote:
Dat valt nog steeds onder virtueel.quote:
Gisteren ook alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:04 schreef S95Sedan het volgende:Ik word er niet warm of koud van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Nee, dan val ik eruitquote:
Dan wil ik toch virtueel iets doen!quote:
Ja, straks. Rustig aan.quote:
Die was lokaal tariefquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:13 schreef automatic_ het volgende:
Wow... dan krijg ik een mega rekening van de vorige keer
Slaapsequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:42 schreef Techno het volgende:
Dan maar een toepasselijk afsluitnummer.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:45 schreef S95Sedan het volgende:
Mogen vele dames mijn dromen binnenlopen
Jeej!quote:Op woensdag 11 maart 2009 @ 06:32 schreef MNR het volgende:
Ja
Ik hoor net dat het over 9 dagen lente is
Goed, chaotisch (moet alles nog rangschikken en constant bijstellenquote:
Okee, dan vermoord ik je over een week wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 @ 07:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Goed, chaotisch (moet alles nog rangschikken en constant bijstellen).
Geef me nog een week
Adoreer me maarquote:Op woensdag 11 maart 2009 07:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Okee, dan vermoord ik je over een week wel.
quote:
Hai!quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
907Wat zeg je me nu????
Hoe komt dat?
Tis een schatje idd.quote:
Beetje dubbel gevoel nu natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:06 schreef 907 het volgende:
[..]
thanks ... i guess
Is het gezellig hier?
Dubbel gevoel.. Sterkte!quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:03 schreef 907 het volgende:
Na ruim 3jr samen de relatie stop gezet;
[samenvatting]
Je komt er steeds beter achter dat je niet bij elkaar past, eigenlijk te lang door loopt met deze kennis in je achterhoofd, hopen dat het goed komt etc ...
[/samenvatting]
Je kent hem?quote:
Ik dacvht, ik gooi er wat vrolijkheid inquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:06 schreef 907 het volgende:
[..]
thanks ... i guess
Is het gezellig hier?
Hij is van jouw leeftijd. Leuke vent ook nog.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Effe fobo check gedaan.. jonge gastgezellig
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis een schatje idd.![]()
[..]
Beetje dubbel gevoel nu natuurlijk.
Soms is het gezellig? Nu met jou zeker.
Ik kan wel een portie vrolijkheid gebruikenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik dacvht, ik gooi er wat vrolijkheid in![]()
Maar tis wel klote natuurlijk
Ik ben een broekie!quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Effe fobo check gedaan.. jonge gastgezellig
Dankquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:15 schreef Howl het volgende:
GoeieMorgen
Congratulations, Bels![]()
En sterkte met het single-zijn, 907
Je bent voor sommige misschien een toyboy.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:26 schreef 907 het volgende:
[..]
Ik ben een broekie!
[..]
Dank
Hoewel ik het eigenlijk niet wil weten, ik wil nu al heel graag een knuffel ...Het feit dat ik die niet zo snel meer zal krijgen van haar maakt me ook niet echt vrolijk
Is 'de kunst van het loslaten van je ex' niet het meer aangewezen topic voor je, als je nog zo midden in je verwerking zit?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:26 schreef 907 het volgende:
Dank
Hoewel ik het eigenlijk niet wil weten, ik wil nu al heel graag een knuffel ...Het feit dat ik die niet zo snel meer zal krijgen van haar maakt me ook niet echt vrolijk
Ow, ja, single zijn is geweldig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:29 schreef Garisson72 het volgende:
Want wij bejubelen hier natuurlijk het single zijn alleen maar.
Ja eigenlijk wel, maar ik wil (nog) niet gelijk met een droeftoeter een beetje daar rond hangen. En ik hou van een 'positieve omgeving' als ik het zo mag noemenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is 'de kunst van het loslaten van je ex' niet het meer aangewezen topic voor je, als je nog zo midden in je verwerking zit?
Want wij bejubelen hier natuurlijk het single zijn alleen maar.
En als ik je username zie, is 'Porsche' het eerste wat in me opkomt. Is dat terecht?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:45 schreef Duimelot het volgende:
Goedemorgen singletjes!
fijne dag allemaal
enne B GeFeLiCiTeErD!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Belsezar feliciteren...
Gefeliciteerd Belsezar![]()
en goeiemorgen
Ik heb zo fijn gedroomd
quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Bels jarig? Gefeliciteerd
En over dromen gesproken, ik heb over struisvogels gedroomd en hun eieren die uitkwamen
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:00 schreef Bengeltje het volgende:
Rebel.Proficiat.
Goedemorgen allemaal.
Dank jullie wel allemaalquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:15 schreef Howl het volgende:
GoeieMorgen
Congratulations, Bels![]()
En sterkte met het single-zijn, 907
Thanks Technoquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:51 schreef Techno het volgende:
Goedemorgen allemaal.
En gefeliciteerd Bels.
Congratzquote:
* Bengeltje trekt een grijs haar uit Rebels hoofd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:54 schreef Belsezar het volgende:
Dank jullie wel allemaal![]()
Ik heb me wel verslapen vanochtend maar mijn chef zat er niet mee. Hij had het wel verwacht heheNog even en ik ben alweer 30, zucht
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij is van jouw leeftijd. Leuke vent ook nog.Als ik .... mja.
![]()
Beter laat dan nooit hequote:
Rebel hoeft niet gelijk kaal te wordenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje trekt een grijs haar uit Rebels hoofd.![]()
Goedemorgen lief Bengeltjequote:Op woensdag 11 maart 2009 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje trekt een grijs haar uit Rebels hoofd.![]()
Je moet je grijsheid omarmen..quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goedemorgen lief Bengeltje![]()
En om eerlijk te zijn doe ik dat al af en toe als ik er eentje zie
Thanksquote:
Is hij helemaal grijs dan?quote:
Niet doen joh, grijs kan je best goed staan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goedemorgen lief Bengeltje![]()
En om eerlijk te zijn doe ik dat al af en toe als ik er eentje zie
Maar, maar. Dat staat me niet ben ik bang voorquote:
Daar oordelen wij dan wel weer over.. foto!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar, maar. Dat staat me niet ben ik bang voor
Geen idee eigenlijk. Maar mmsen staat vrijquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:07 schreef Belsezar het volgende:
Ok, ok. Ik zal ze er niet meer uittrekken.
En trouwens CG jij wilde geen foto, weet je nog?
Foto van je nu al iets minder bruine hoofdquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:07 schreef Belsezar het volgende:
Ok, ok. Ik zal ze er niet meer uittrekken.
En trouwens CG jij wilde geen foto, weet je nog?
Zei ik hem ook al, hij moet nog een jaartje wachten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:18 schreef kwaakvaak het volgende:
Hey mr.B, congrats signor! En 30 is pas het begin man!
quote:
Hihi dat hebben wij ook soms inderdaad.. Lekker hard en gillend over de gangen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:34 schreef Cuegirllie het volgende:
We hebben gewoon kerstmuziek opstaan op kantoor
Zo doen we dat nog niet hier.. maar het is een beginquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi dat hebben wij ook soms inderdaad.. Lekker hard en gillend over de gangen!![]()
Hehe, mijn gezicht is al inderdaad wat minder bruinquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Foto van je nu al iets minder bruine hoofd
Dat is ook heel irritant, meestal zijn dat van die enquetes.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik ben in 3 dagen tijd al 4 keer gebeld door een onbekend nummer dat ophangt.
Heel irritant vind ik dat.
En ik ben moe.
Die foto's laten ook op zich wachten he.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, mijn gezicht is al inderdaad wat minder bruinIk moet maar even een zonnebankje pakken denk ik
Jaja bengeltjeNog een jaartje en dan merk ik het
Ik heb de camera gisteren op laten sturen met de opmerking graag foto's behouden of op cd brandenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die foto's laten ook op zich wachten he.
quote:
Zou ik doen inderdaadquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, mijn gezicht is al inderdaad wat minder bruinIk moet maar even een zonnebankje pakken denk ik
Foto's, doet me denken aan Braziliaanse schonen met hoge hakken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb de camera gisteren op laten sturen met de opmerking graag foto's behouden of op cd brandenDus ik hoop ze snel terug te hebben
Bericht binnen 21 werkdagen vanaf aankomst bij leverancier.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb de camera gisteren op laten sturen met de opmerking graag foto's behouden of op cd brandenDus ik hoop ze snel terug te hebben
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
Lekker onderwerp hier; lijntjes, ouder worden, rimpels, snurken.
Bels, sluit je aan
Ik weiger daaraan mee te doen. Ik heb tenslotte nog een babyfacequote:Op woensdag 11 maart 2009 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
Lekker onderwerp hier; lijntjes, ouder worden, rimpels, snurken.
Bels, sluit je aan
Jemie, hopelijk gaat dat lukken!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hihiquote:
Geen dank!quote:
Dat is nogal een trend tegenwoordig hèquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Belz.. ga je het nog vieren voor ons fokkers?
Verkapte singlesmeetquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is nogal een trend tegenwoordig hè
Hehe. Zaterdag is er weer ééntje dacht ikquote:
Ben bang van wel, hebben ze je dat niet verteld? Maar als ze al gelijk zien dat het niet te maken isquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:11 schreef Belsezar het volgende:
@ Bengeltje: Zo lang?Dan heb ik de fotos al van mijn ouders denk ik hehe.
Sorry hoor! Kom je lekker nietquote:
Probleem opgelost dus.. gedoe om niks weerquote:
Gedoe? Waarquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Probleem opgelost dus.. gedoe om niks weer
Ja! Jullie zijn allemaal uitgenodigd om volgend jaar in Brazilie een feestje te vierenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Belz.. ga je het nog vieren voor ons fokkers?
Dan pas?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:17 schreef heksehiel het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
@ B. Gefeliciteerd![]()
Nog een jaartje en dan hoor je er echt bij
Ze zeiden minimaal een week. Ik zie het welquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben bang van wel, hebben ze je dat niet verteld? Maar als ze al gelijk zien dat het niet te maken is
dan zal je snel een brief ontvangen.
Waarom daar nou weerquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:30 schreef Belsezar het volgende:
Ja! Jullie zijn allemaal uitgenodigd om volgend jaar in Brazilie een feestje te vierenIk regel onderdak wel, de rest is voor jullie kosten
Die komt nog. Maar leuik te horen dat je zit te wachtenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja! Jullie zijn allemaal uitgenodigd om volgend jaar in Brazilie een feestje te vierenIk regel onderdak wel, de rest is voor jullie kosten
[..]
Dan pas?En niet eens een reply op mijn PM van een paar dagen terug he
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |