Het is dat polygamie verboden is anders had ik je zo erbij genomen hoor...quote:
Ik blijf exclusief, dat weet jequote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dat polygamie verboden is anders had ik je zo erbij genomen hoor...
Multitasken Air!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu neuk in niemand. Dat kan binnen tien minuten weer anders zijn.
Je kunt je natuurlijk bekeren tot een bepaald geloof.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:47 schreef AirwiN het volgende:
Het is dat polygamie verboden is anders had ik je zo erbij genomen hoor...
Ik doe ook niet aan geloofquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk bekeren tot een bepaald geloof.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef Adolecens het volgende:
Fijne avond mensjes..
Ik ben er vandoor, have fun hier!
Op de oneven dagen ja...quote:
Ze kan ook gewon intrekken zonder te trouwenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk bekeren tot een bepaald geloof.
Halfvolle glazen positivisme FTW!quote:
Anton Heyboer style.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze kan ook gewon intrekken zonder te trouwen
Het hoeft allemaal niet zo moeilijk
Wat een held was dat!quote:
GMTA!quote:
Ja, alleen hoop ik voor Air dat ie wat minder ehmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, alleen hoop ik voor Air dat ie wat minder ehm
apart is.Apart komt in vele soorten en maten gelukkig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Welcome to my side.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb me bekeerd naar de positieve kant. Het is nog een beetje wennen, maar bevalt goed
Bah, wat moet ik nou met mijn fetisj voor mooie vrouwen die alles negatief benaderen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:59 schreef heksehiel het volgende:
Ik heb me bekeerd naar de positieve kant. Het is nog een beetje wennen, maar bevalt goed
Ik ben het fase-type, dus gaat vanzelf voorbijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bah, wat moet ik nou met mijn fetisj voor mooie vrouwen die alles negatief benaderen?
Zolang het maar niet de overhand neemt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:59 schreef heksehiel het volgende:
Beter duurt deze fase een week of 7, dan ben jij precies op het goede moment op je dieptepunt...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:01 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben het fase-type, dus gaat vanzelf voorbij
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bah, wat moet ik nou met mijn fetisj voor mooie vrouwen die alles negatief benaderen?
Daar waar je me precies wil hebben. Doet me denken aan een quote die ik ooit ergens las... I will elevate you, just enough to bring you down... Geen idee waar ik 'm van ken, maar hij past wel bij jequote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter duurt deze fase een week of 7, dan ben jij precies op het goede moment op je dieptepunt...
Voor jou heb ik wel een andere categorie fetisj beschikbaar waar je ongetwijfeld in valt...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
*baalt stiekem dat ze niet in die categorie valt*
Daar ben ik veel te veel vrouw voorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Zolang het maar niet de overhand neemt.
Mooie vrouwen die Tool teksten citeren... Ook een prima turn-on...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef heksehiel het volgende:
Daar waar je me precies wil hebben. Doet me denken aan een quote die ik ooit ergens las... I will elevate you, just enough to bring you down... Geen idee waar ik 'm van ken, maar hij past wel bij je
Ik citeer alleen de bestequote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie vrouwen die Tool teksten citeren... Ook een prima turn-on...
Een mooie post om afscheid bij te nemen. Dikkequote:
Trusten jijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooie post om afscheid bij te nemen. Dikke
Bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Zit ook wat andere dingen te doen tussendoor.
Iemand hier had die ook als sig...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar waar je me precies wil hebben. Doet me denken aan een quote die ik ooit ergens las... I will elevate you, just enough to bring you down... Geen idee waar ik 'm van ken, maar hij past wel bij je
Gelukkigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jou heb ik wel een andere categorie fetisj beschikbaar waar je ongetwijfeld in valt...
Ik zal je helpen. Het was Air, vandaar die postquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iemand hier had die ook als sig...
Weet alleen niet meer wie
Das irritant, dan ga ik erover nadenken en kom ik er toch niet uit
o, okeequote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zal je helpen. Het was Air, vandaar die postGeheugen FTW
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Volgens mij: I will work to elevate you just enough to bring you down
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Zit ook wat andere dingen te doen tussendoor.
Dat gooien we dan maar op slaapgebrek om toch ontopic te blijvenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hebben we allemaal weleens last van
nee, ik had geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat gooien we dan maar op slaapgebrek om toch ontopic te blijvenEn wordt het tijd om maar een ste gaan slapen. Heb jij die koffie nog genomen?
Soms is gemakzucht helemaal nog zo slecht niet. Door je opmerking over die koffie, besloot ik ook maar geen cola meer te nemenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik had geen zin om op te staan
En het is idd niet goed als je wil slapen
Geen last van, ik ben nogal immuun voor cafeinequote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee, ik had geen zin om op te staan
En het is idd niet goed als je wil slapen
Dus kunnen we allebei lekker gaan slapenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Soms is gemakzucht helemaal nog zo slecht niet. Door je opmerking over die koffie, besloot ik ook maar geen cola meer te nemen
Je bedoelt dat je tolerantielevel zo enorm is dat het je niets meer doet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen last van, ik ben nogal immuun voor cafeine
Ik kan genoeg verzinnen, maar who cares.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om te zeggen dat je er zelf geen kan verzinnen
Oké. Nou dan vind ik deze wel grappig. Maar net als geloof doe ik eigenlijk ook niet aan politiekquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet per se, maar ik verander hem minimaal 1x per week.
Ja, Red Bull FTWquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:23 schreef heksehiel het volgende:
Je bedoelt dat je tolerantielevel zo enorm is dat het je niets meer doet?
Trustenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus kunnen we allebei lekker gaan slapen
mijn bed is heeeel fijn![]()
Ik verander regelmatig, of ik verander een stukje.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet per se, maar ik verander hem minimaal 1x per week.
Ja nogal ja! Druk hèquote:
Ben nog niet wegquote:
Ik ben atheist, alleen doet politiek wel veel met èn tegen ons, dus om er helemaal niets aan te doen is niet zo handig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:24 schreef heksehiel het volgende:
Oké. Nou dan vind ik deze wel grappig. Maar net als geloof doe ik eigenlijk ook niet aan politiek
Ik heb nog steeds een gaaf gebit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:25 schreef heksehiel het volgende:
Daar hou je geen tanden van over joh...
Als je maar van die koffie afblijftquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben nog niet weg
Ik heb geen zin
en ik was zo slim om iemand aan te spreken op MSN nog geen 10 minuten geleden
Ja mamquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je maar van die koffie afblijft
Als je mij kunt overtuigen welke invloed ik als individu op de politiek heb, ga ik de volgende keer weer stemmenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben atheist, alleen doet politiek wel veel met èn tegen ons, dus om er helemaal niets aan te doen is niet zo handig.
Tijd gaat in.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja mam
*verwacht over tien minuten een SMSje met: ga je naar bed? *
Als individu niet veel (zeg maar geen), maar als groep dan weer wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:28 schreef heksehiel het volgende:
Als je mij kunt overtuigen welke invloed ik als individu op de politiek heb, ga ik de volgende keer weer stemmen
Dankje. Dat bespaard me de volgende keer weer een ritje naar het stemlokaal.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Als individu niet veel (zeg maar geen), maar als groep dan weer wel.
Ik bedoelde ook niet van jou eigenlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee. Maar kan je hier ook controleren
Definieer 'vrij' wit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat inderdaad, en ook nog vrij wit enz.
Naar mij moet je ook niet luisteren, heb zojuist namelijk cola gepaktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet van jou eigenlijk
Maar krijg een heel ander SMSje net
Dat ik op moet blijven
Wat is jouw levensfilosofie eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef heksehiel het volgende:
Dankje. Dat bespaard me de volgende keer weer een ritje naar het stemlokaal.
Check.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat inderdaad, en ook nog vrij wit enz.
Er zitten hooguit wat 'gebruikssporen' op. Niet zo gek na bijna 40 jaar.quote:
Ik ga ook eerder naar bedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Naar mij moet je ook niet luisteren, heb zojuist namelijk cola gepakt
Naar mij moet je ook niet luisteren.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Naar mij moet je ook niet luisteren, heb zojuist namelijk cola gepakt
Hmm, ff denkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is jouw levensfilosofie eigenlijk?
Welterusten JB.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga ook eerder naar bed
Nu bijvoorbeeld, morgen werken tot vijfen de hele dag alleen, moet wel wakker blijven natuurlijk
Autootjequote:
Gebruikssporen en beroepsdeformatie maakt dit geen goed verhaal.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Er zitten hooguit wat 'gebruikssporen' op. Niet zo gek na bijna 40 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |