Het is dat polygamie verboden is anders had ik je zo erbij genomen hoor...quote:
Ik blijf exclusief, dat weet jequote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dat polygamie verboden is anders had ik je zo erbij genomen hoor...
Multitasken Air!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu neuk in niemand. Dat kan binnen tien minuten weer anders zijn.
Je kunt je natuurlijk bekeren tot een bepaald geloof.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:47 schreef AirwiN het volgende:
Het is dat polygamie verboden is anders had ik je zo erbij genomen hoor...
Ik doe ook niet aan geloofquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk bekeren tot een bepaald geloof.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef Adolecens het volgende:
Fijne avond mensjes..
Ik ben er vandoor, have fun hier!
Op de oneven dagen ja...quote:
Ze kan ook gewon intrekken zonder te trouwenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk bekeren tot een bepaald geloof.
Halfvolle glazen positivisme FTW!quote:
Anton Heyboer style.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze kan ook gewon intrekken zonder te trouwen
Het hoeft allemaal niet zo moeilijk
Wat een held was dat!quote:
GMTA!quote:
Ja, alleen hoop ik voor Air dat ie wat minder ehmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, alleen hoop ik voor Air dat ie wat minder ehm
apart is.Apart komt in vele soorten en maten gelukkig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |