abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 maart 2009 @ 23:48:11 #51
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_66919946
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:47 schreef Crane het volgende:

[..]

Mwoah, meer als een soort tegenwicht.
Mwoah, meer als een bepaalde pot
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_66919971
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:46 schreef Crane het volgende:

[..]

Beetje jammer dat je iemand die niet aan jouw smaak voldoet meteen een rol zou spelen. Wat te denken van die gast boven me die alle dance muziek voor paupers/PF-volk noemt? Waarom zou die wél slim zijn volgens jou?

Dat zegt wel weer genoeg over Fok en dat is ook tevens m'n punt.
ik zeg dat niet omdat je een andere smaak hebt, het zal mij aan mijn reet roesten wat je luistert. ik vind je gewoon een mongool
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_66920000
Maar we gaan offtopic.
Cause nobody likes rock anymore!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 23:49:50 #54
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_66920013
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:46 schreef Crane het volgende:

[..]

Beetje jammer dat je iemand die niet aan jouw smaak voldoet meteen een rol zou spelen.
Wat is dat jammer? Ik begrijp de zin niet zo goed.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_66920016
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:48 schreef Homdeck het volgende:

[..]

ik zeg dat niet omdat je een andere smaak hebt, het zal mij aan mijn reet roesten wat je luistert. ik vind je gewoon een mongool
Van welk muziekgenre houd je?
pi_66920112
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:49 schreef Crane het volgende:

[..]

Van welk muziekgenre houd je?
heel breed. ik geniet van het door jou vervloekte pink floyd, maar ook dance kan ik waarderen in de auto op de snelweg.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 23:53:09 #57
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_66920132
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:45 schreef Crane het volgende:
Onder jongeren is dance (house, techno, trance, hardstyle etc.) verreweg de populairste muziekstroming,
Geloof ik eigenlijk niet zo.

Ik denk dat de dance liefhebbers minder intensief met muziek bezig zijn en dat het grootste deel eigenlijk niet eens muziekliefhebber is, en maar gewoon een veilige "middle-of-the-road" keuze maakt om toch nog een identiteit te hebben.

Maar ik heb er geen onderzoek naar gedaan. Dit is puur gebaseerd op eigen waarnemingen.
pi_66920153
Dan is het goed. Jammer dat je me een mongool vindt.
pi_66920171
ik ben blij dat er zoveel narrow-minded mensen op allerlei dance-stromingen kotsen.
blijven die tenminste over voor de open-minded; ik zal ze dan ook geen moment missen.

verwacht: grappen over drugs icm open-minded. Kom maarrrrrr
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  dinsdag 10 maart 2009 @ 23:54:35 #60
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_66920190
Misschien omdat er over dance veel minder gepraat wordt dan over rock en pop? Misschien gaat het bij dance meer om het gevoel dan dat je er topics mee vol moet spammen zoals de meeste bandtopics?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_66920243
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:53 schreef Crane het volgende:
Dan is het goed. Jammer dat je me een mongool vindt.
ach kom op, je zou de broer van calimero kunnen zijn.
pi_66920262
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:20 schreef Rosbief het volgende:
Omdat hier alleen hoger opgeleide users zitten die geen interesse hebben in dat soort misselijke kampgedreun.
Ja echt waar..!!!!! jij hebt zooooooooooooo gelijk...........mag ik je aanraken , jij bent toch hoogopgeleid !!!

Lachwekkend!

PS...er zijn zo vresselijk veel soorten dance.
De Rockertjes nemen niet eens de moeite om eens wat echte dance te luisteren
Ze vormen hun oordeel op basis van radiozenders en tv stations waar ze NOOOOOOOOOOOOOOIT maar dan ook NOOOOOOOOOIT naar kijken.
Want dat past immers niet bij hoogopgeleiden

Nee die hoogopgeleiden lezen deprimerende boeken en luisteren naar deprimerende oh wat is de wereld toch slecht muziek!

HAHAHAHA......................

generaliseren is niet moeilijk hoor .....doe jij het dan aub ook niet!! hoogopgeleide !!!
pi_66920299
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:53 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Toch is het zo.
quote:
Ik denk dat de dance liefhebbers minder intensief met muziek bezig zijn en dat het grootste deel eigenlijk niet eens muziekliefhebber is, en maar gewoon een veilige "middle-of-the-road" keuze maakt om toch nog een identiteit te hebben.
Hier ben ik het totaal niet mee eens. 100.000 mensen betalen 70 euro voor een kaartje voor Sensation om daar urenlang helemaal los te gaan, en dat is nog maar 1 van de tientallen dance-evenementen per jaar. Waarom is dat anders dan mensen die op Pinkpop of Rock Whechter staan?
quote:
Maar ik heb er geen onderzoek naar gedaan. Dit is puur gebaseerd op eigen waarnemingen.
Jij zult misschien meer tussen de alternatievere mensen zitten? Mijn waarnemingen zijn toch heel anders. En ik ga eigenlijk met allerlei soorten mensen om, behalve dus de alternatievelingen. Maar dat is een minderheid. Als je meer met eind twintigers/begin dertigers omgaat dan kan het anders zijn trouwens.
pi_66920330
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:54 schreef Bravebart het volgende:
Misschien omdat er over dance veel minder gepraat wordt dan over rock en pop? Misschien gaat het bij dance meer om het gevoel dan dat je er topics mee vol moet spammen zoals de meeste bandtopics?
Dat lijkt me wel waar; de 'mannetjesmakerij' in de dance lijkt een stuk minder belangrijk dan in pop-rock (ik zeg niet onbelangrijk; zie DJMAG 100). Tiesto in Concert en Armin Only zijn uitzonderingen die deze regel bevestigen.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  dinsdag 10 maart 2009 @ 23:59:31 #65
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_66920367
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:56 schreef Martinovibes het volgende:

[..]

Ja echt waar..!!!!! jij hebt zooooooooooooo gelijk...........mag ik je aanraken , jij bent toch hoogopgeleid !!!

Lachwekkend!

PS...er zijn zo vresselijk veel soorten dance.
De Rockertjes nemen niet eens de moeite om eens wat echte dance te luisteren
Ze vormen hun oordeel op basis van radiozenders en tv stations waar ze NOOOOOOOOOOOOOOIT maar dan ook NOOOOOOOOOIT naar kijken.
Want dat past immers niet bij hoogopgeleiden

Nee die hoogopgeleiden lezen deprimerende boeken en luisteren naar deprimerende oh wat is de wereld toch slecht muziek!

HAHAHAHA......................

generaliseren is niet moeilijk hoor .....doe jij het dan aub ook niet!!
Volgens mij is het minimal/techno (niet voor niks vaak 'intelligente muziek' genoemd) publiek een van de hoogst opgeleide van alle muziekgenres

(hoewel dit wel een heel gevaarlijke uitspraak is )
pi_66920394
Overigens wil ik hier geen 'wat is het beste muziekgenre'-topic van maken want die vraag is toch niet te beantwoorden. Het gaat mij meer om het grote verschil tussen 'the real life' en Fok.

Mijn vermoeden blijft toch uitgaan naar de leeftijd hier.
  woensdag 11 maart 2009 @ 00:00:26 #67
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_66920396
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:53 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Zoiets denk ik ook, dance lijkt me een soort achtergrond muziek die lekker klinkt en ritmisch is. Luister zelf ook wel eens naar electronische muziek (Leftield bijvoorbeeld), maar dat vind ik dan weer luistermuziek geen idee of dat dance is

Voordat ik een avondje de kroeg in ga om live muziek te horen, dan gaat er bijvoorbeeld een plaatje van Finntroll of Monster Magnet in de cd speler om in de stemming te komen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  woensdag 11 maart 2009 @ 00:01:55 #68
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_66920441
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 00:00 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Zoiets denk ik ook, dance lijkt me een soort achtergrond muziek die lekker klinkt en ritmisch is. Luister zelf ook wel eens naar electronische muziek (Leftield bijvoorbeeld), maar dat vind ik dan weer luistermuziek geen idee of dat dance is

Voordat ik een avondje de kroeg in ga om live muziek te horen, dan gaat er bijvoorbeeld een plaatje van Finntroll of Monster Magnet in de cd speler om in de stemming te komen.
Dat is inderdaad het vooroordeel wat altijd bij dance wordt genoemd Sad but true (om maar een rockterm te gebruiken).
  woensdag 11 maart 2009 @ 00:02:17 #69
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_66920458
Kan iemand hier een linkje neerplempen met een voorbeeld mp3'tje van wat nou echte dance is?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_66920463
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:59 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Volgens mij is het minimal/techno (niet voor niks vaak 'intelligente muziek' genoemd) publiek een van de hoogst opgeleide van alle muziekgenres
de hele discussie 'hoogopgeleid'-muzieksmaak is echt totaal nutteloos. Open minded zijn heeft daar echt geen ruk mee te maken. Trance-liefhebbers die kotsen op rock/metal etc gebaseerd op vooroordelen zijn net zo zielig als van die emo's die trance vervloeken omdat je daar niet zo goed je polsen op kan doorsnijden als op My Dying Bride.
pi_66920470
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 00:00 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Een DJ is ook 'live-muziek' ondanks dat niet iedereen dat met me eens zal zijn.Voordat ik uitga/naar een dancefeest ga en zet vantevoren nog even hard een dance-CD op. Ik zie geen verschil eigenlijk.
  woensdag 11 maart 2009 @ 00:03:03 #72
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_66920488
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 00:02 schreef Rosbief het volgende:
Kan iemand hier een linkje neerplempen met een voorbeeld mp3'tje van wat nou echte dance is?
Dance is zo verschrikkelijk breed, dat is onmogelijk
  woensdag 11 maart 2009 @ 00:03:05 #73
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_66920490
Ik merk ook dat erg weinig mensen van dance houden. Ik behoor tot de groep die het wel erg leuk vinden, geen idee waarom dat hier zo weinig is...
AFC AJAX
pi_66920502
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 00:02 schreef Rosbief het volgende:
Niemand. Want 'echte dance' bestaat niet. Dance is een stroming, met heeeeel veel sub-stromingen. 1 nummer pakken en dan zeggen dat dat 'echte dance' is, is hetzelfde als iemand van de straat pakken en die presenteren als de 'echte mens'
  woensdag 11 maart 2009 @ 00:03:56 #75
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_66920514
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 00:00 schreef Crane het volgende:
Overigens wil ik hier geen 'wat is het beste muziekgenre'-topic van maken want die vraag is toch niet te beantwoorden. Het gaat mij meer om het grote verschil tussen 'the real life' en Fok.

Mijn vermoeden blijft toch uitgaan naar de leeftijd hier.
Denk dat het voornamelijk te maken heeft met in welke kringen je vertoefd. Dat is The Real Life.
Denk dat als je de bezoekers aantallen van alle kroegen Nederland vergelijkt met de bezoekers aantallen van al die Dance festivals, het in Real Life ook wel mee valt.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')