Mwoah, meer als een bepaalde potquote:
ik zeg dat niet omdat je een andere smaak hebt, het zal mij aan mijn reet roesten wat je luistert. ik vind je gewoon een mongoolquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je iemand die niet aan jouw smaak voldoet meteen een rol zou spelen. Wat te denken van die gast boven me die alle dance muziek voor paupers/PF-volk noemt? Waarom zou die wél slim zijn volgens jou?
Dat zegt wel weer genoeg over Fok en dat is ook tevens m'n punt.
Wat is dat jammer? Ik begrijp de zin niet zo goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je iemand die niet aan jouw smaak voldoet meteen een rol zou spelen.
Van welk muziekgenre houd je?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik zeg dat niet omdat je een andere smaak hebt, het zal mij aan mijn reet roesten wat je luistert. ik vind je gewoon een mongool
heel breed. ik geniet van het door jou vervloekte pink floyd, maar ook dance kan ik waarderen in de auto op de snelweg.quote:
Geloof ik eigenlijk niet zo.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:45 schreef Crane het volgende:
Onder jongeren is dance (house, techno, trance, hardstyle etc.) verreweg de populairste muziekstroming,
ach kom op, je zou de broer van calimero kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:53 schreef Crane het volgende:
Dan is het goed. Jammer dat je me een mongool vindt.
Ja echt waar..!!!!! jij hebt zooooooooooooo gelijk...........mag ik je aanraken , jij bent toch hoogopgeleid !!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:20 schreef Rosbief het volgende:
Omdat hier alleen hoger opgeleide users zitten die geen interesse hebben in dat soort misselijke kampgedreun.
Toch is het zo.quote:
Hier ben ik het totaal niet mee eens. 100.000 mensen betalen 70 euro voor een kaartje voor Sensation om daar urenlang helemaal los te gaan, en dat is nog maar 1 van de tientallen dance-evenementen per jaar. Waarom is dat anders dan mensen die op Pinkpop of Rock Whechter staan?quote:Ik denk dat de dance liefhebbers minder intensief met muziek bezig zijn en dat het grootste deel eigenlijk niet eens muziekliefhebber is, en maar gewoon een veilige "middle-of-the-road" keuze maakt om toch nog een identiteit te hebben.
Jij zult misschien meer tussen de alternatievere mensen zitten? Mijn waarnemingen zijn toch heel anders. En ik ga eigenlijk met allerlei soorten mensen om, behalve dus de alternatievelingen.quote:Maar ik heb er geen onderzoek naar gedaan. Dit is puur gebaseerd op eigen waarnemingen.
Dat lijkt me wel waar; de 'mannetjesmakerij' in de dance lijkt een stuk minder belangrijk dan in pop-rock (ik zeg niet onbelangrijk; zie DJMAG 100). Tiesto in Concert en Armin Only zijn uitzonderingen die deze regel bevestigen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:54 schreef Bravebart het volgende:
Misschien omdat er over dance veel minder gepraat wordt dan over rock en pop? Misschien gaat het bij dance meer om het gevoel dan dat je er topics mee vol moet spammen zoals de meeste bandtopics?
Volgens mij is het minimal/techno (niet voor niks vaak 'intelligente muziek' genoemd) publiek een van de hoogst opgeleide van alle muziekgenresquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:56 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Ja echt waar..!!!!! jij hebt zooooooooooooo gelijk...........mag ik je aanraken , jij bent toch hoogopgeleid !!!
Lachwekkend!
PS...er zijn zo vresselijk veel soorten dance.
De Rockertjes nemen niet eens de moeite om eens wat echte dance te luisteren
Ze vormen hun oordeel op basis van radiozenders en tv stations waar ze NOOOOOOOOOOOOOOIT maar dan ook NOOOOOOOOOIT naar kijken.
Want dat past immers niet bij hoogopgeleiden
Nee die hoogopgeleiden lezen deprimerende boeken en luisteren naar deprimerende oh wat is de wereld toch slecht muziek!
HAHAHAHA......................
generaliseren is niet moeilijk hoor .....doe jij het dan aub ook niet!!
Zoiets denk ik ook, dance lijkt me een soort achtergrond muziek die lekker klinkt en ritmisch is. Luister zelf ook wel eens naar electronische muziek (Leftield bijvoorbeeld), maar dat vind ik dan weer luistermuziek geen idee of dat dance isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:53 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Geloof ik eigenlijk niet zo.
Ik denk dat de dance liefhebbers minder intensief met muziek bezig zijn en dat het grootste deel eigenlijk niet eens muziekliefhebber is, en maar gewoon een veilige "middle-of-the-road" keuze maakt om toch nog een identiteit te hebben.
Dat is inderdaad het vooroordeel wat altijd bij dance wordt genoemdquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:00 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook, dance lijkt me een soort achtergrond muziek die lekker klinkt en ritmisch is. Luister zelf ook wel eens naar electronische muziek (Leftield bijvoorbeeld), maar dat vind ik dan weer luistermuziek geen idee of dat dance is
Voordat ik een avondje de kroeg in ga om live muziek te horen, dan gaat er bijvoorbeeld een plaatje van Finntroll of Monster Magnet in de cd speler om in de stemming te komen.
de hele discussie 'hoogopgeleid'-muzieksmaak is echt totaal nutteloos. Open minded zijn heeft daar echt geen ruk mee te maken. Trance-liefhebbers die kotsen op rock/metal etc gebaseerd op vooroordelen zijn net zo zielig als van die emo's die trance vervloeken omdat je daar niet zo goed je polsen op kan doorsnijden als op My Dying Bride.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij is het minimal/techno (niet voor niks vaak 'intelligente muziek' genoemd) publiek een van de hoogst opgeleide van alle muziekgenres
Een DJ is ook 'live-muziek' ondanks dat niet iedereen dat met me eens zal zijn.Voordat ik uitga/naar een dancefeest ga en zet vantevoren nog even hard een dance-CD op. Ik zie geen verschil eigenlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:00 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook, dance lijkt me een soort achtergrond muziek die lekker klinkt en ritmisch is. Luister zelf ook wel eens naar electronische muziek (Leftield bijvoorbeeld), maar dat vind ik dan weer luistermuziek geen idee of dat dance is
Voordat ik een avondje de kroeg in ga om live muziek te horen, dan gaat er bijvoorbeeld een plaatje van Finntroll of Monster Magnet in de cd speler om in de stemming te komen.
Dance is zo verschrikkelijk breed, dat is onmogelijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:02 schreef Rosbief het volgende:
Kan iemand hier een linkje neerplempen met een voorbeeld mp3'tje van wat nou echte dance is?
Niemand. Want 'echte dance' bestaat niet. Dance is een stroming, met heeeeel veel sub-stromingen. 1 nummer pakken en dan zeggen dat dat 'echte dance' is, is hetzelfde als iemand van de straat pakken en die presenteren als de 'echte mens'quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:02 schreef Rosbief het volgende:
Kan iemand hier een linkje neerplempen met een voorbeeld mp3'tje van wat nou echte dance is?
Denk dat het voornamelijk te maken heeft met in welke kringen je vertoefd. Dat is The Real Life.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:00 schreef Crane het volgende:
Overigens wil ik hier geen 'wat is het beste muziekgenre'-topic van maken want die vraag is toch niet te beantwoorden. Het gaat mij meer om het grote verschil tussen 'the real life' en Fok.
Mijn vermoeden blijft toch uitgaan naar de leeftijd hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |