abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 maart 2009 @ 22:28:00 #201
163650 Greys
pi_67119019
Ik snap je nieuwsgierigheid wel Gootsteen, want ik ben ook cold turkey gestopt en vraag me wel af of ik toch niet beter de hulp had kunnen gebruiken in de vorm van iets als Champix. Vandaar dat ik ook bij Noek zat te vissen vanavond of ze nog steeds last had van die enorme bijverschijnselen, want die had ze! Niet om te bepalen wie het nou beter doet, want we doen het allemaal even goed. Maar om te kijken of er wellicht een betere weg voor me was geweest. Aan de andere kant zou ik het niet moeten willen weten, want wat heb ik er aan? Spijt hebben achteraf dat ik het zonder Champix gedaan heb? Dan word ik dáár weer depri van, van dat idee

En ik ben NIET, ik herhaal... NIET tonnetjerond, hooguit nog een piepklein kwabje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67119136
Nee, sorry ik had moeten quoten, ik doelde op jouw opmerking "ik gebruik zelf zo min mogelijk of eigenlijk geen spullen omdat ik het puur op psychisch vlak wil bevechten"

Waarom zou je het jezelf moeilijker maken dan nodig is. Tenzij je liever een psychologisch experiment wilt dan je wilt stoppen.

Ik denk niet dat je van te voren weet wat jouw risicos zijn. Niet bij de 1e poging iig. Mislukt die, kun je bij poging 2 bepaalde risico's gaan dichttimmeren. Of je kunt bij poging 1 voelen dat het misgaat en ingrijpen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_67119140
Ik moest vanavond met mijn zoontje naar zijn voetbaltraining. Heb daar bij 4 rokende vrouwen gestaan en vond het eigenlijk alleen maar stinken en had niet de behoefte om mee te doen.
Ok, ik ben nog maar net gestopt natuurlijk.

23 hours, 47 minutes and 49 seconds. 19 cigarettes not smoked, saving ¤ 4,14. Life saved: 1 hour, 35 minutes.
Keep the faith!!
pi_67119253
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
Aan de andere kant zou ik het niet moeten willen weten, want wat heb ik er aan? Spijt hebben achteraf dat ik het zonder Champix gedaan heb? Dan word ik dáár weer depri van, van dat idee

En ik ben NIET, ik herhaal... NIET tonnetjerond, hooguit nog een piepklein kwabje
Nee het is gewoon het theekrans concept. Ik denk er niet over na of ik iets beter anders had kunnen doen, die keuze had ik immers al gemaakt, dus dat heeft inderdaad geen zin. Ik ben gewoon benieuwd naar de ervaringen van iedereen, en tuurlijk zet ik dat af tegen de mijne, maar dat is geen 1-2tje dat ik er een oordeel over heb, iedereen is anders, daarom vraag ik ook naar de mtoivatie ervoor en ben ik benieuwd of dat ook gewerkt heeft zoals van tevoren ingeschat.

En ik heb geen idee hoe zwaar je weegt Greys, ik heb al een vriendin, mijn linkerhand. Kwabjes zijn oké hoor, ik heb een hamerduim, dat vind ik toch lekkerder.
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
pi_67119329
Ik heb Greys gezien afgelopen zaterdag en ze is NIET kogeltjerond, ik kan het bevestigen!!
pi_67119555
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom zou je het jezelf moeilijker maken dan nodig is. Tenzij je liever een psychologisch experiment wilt dan je wilt stoppen.
Ik weet niet of ik dat hier wel eens heb gezegd, in het stoppen met blowen topic vroegen ze dit namelijk ook, maar ik geloof - voor mezelf - dat de hele uitdaging overtuigender is dan met lapmiddelen. Mijn broer en een vriendin zaten hier vorige week dinsdag te roken en vrijdag blowde mijn broer hier. Dat is de kat op het spek binden, maar ik denk dat als ik daar niet tegen kan ik vroeg of laat toch wel omval, dus dan liever 'living on the edge'.

En ja het is wel degelijk een psychologisch experiment, omdat ik psychologie in elk aspect van het leven fascinerend vind, in werk, privé, economie, zwaktes en kracht. Ik geloof daar heel erg in, ik denk dat je bijna alles op dat vlak kunt beslissen.
quote:
Ik denk niet dat je van te voren weet wat jouw risicos zijn. Niet bij de 1e poging iig. Mislukt die, kun je bij poging 2 bepaalde risico's gaan dichttimmeren. Of je kunt bij poging 1 voelen dat het misgaat en ingrijpen.
Nou ja, misschien kunnen ze aangeven dat ze eerder cold turkey probeerden wat mislukte ? Dit is mijn tweede poging, de eerste bleef ik blowen, ging 7 jaar goed, maar na 7 jaar sluimerde het er toch weer in, geen idee of dat was omdat ik nicotinemonster levend hield, of dat het gewoon tijd was om te bezwijken, in dat opzicht kun je alles ook weer dood analyseren natuurlijk (wat ik graag doe).
pi_67119608
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:33 schreef conleche het volgende:
Ik heb Greys gezien afgelopen zaterdag en ze is NIET kogeltjerond, ik kan het bevestigen!!
En wat maakt jou een betrouwbare bron ?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 maart 2009 @ 22:41:07 #208
163650 Greys
pi_67119679
Ik heb ook al een vriendin Gootsteen.

Cootje! Dank!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67121740
Nee, Greysie niet echt last meer van bijverschijnselen maar ik ben er wel écht ziek van geweest. Lag meer op bed dan dat ik op was. Best vervelend hoor. Durfde geen auto te rijden na de pil. Ongeveer twee weken hoofdpijn gehad. Nu alleen het slapen en het dromen nog. Wel had ik de eerste dagen met het echte stoppen, dat onrustige,'Alles kan kapot!' gevoel , dat knaaggevoel, zweten, zelfs last van mijn kaken (??) Nu ben ik gewoon pais en vree op het eten en sporten na. Daar sla ik een beetje in door maar die balans komt wel weer na een maandje of twee.
En ik weet dat jij ook met 15 kilo meer nog geen klodder bent. Je doet het hartstikke goed en je bent gorgeous.

Gootsteen, ik had geen zin om psychisch met mezelf te gaan vechten. Dat had ik ook verloren, been there done that. Ik vond dat toen ook helemaal niet grappig of interessant, ik vond het alleen een hel en het enige wat me toen weer gelukkig kon maken was een sigaret. Toen maakte ik mezelf maar weer een happy camper.
Daar heb ik nu dus geen last van gehad dus hulde voor de Champix. Al zou het maar een placebo-effect hebben. En nee, ik slaap dus niet beter, ik slaap juist voor geen meter. Al voor het echte stoppen niet want toen begon de kuur. Daarom zou ik bijna een moord doen voor een gewoon nachtje slaap.
Maar jij doet het gewoon goed, ben er trots op. Dat verdien je!
Go hard or go home
pi_67123769
Noek, het klinkt nu of we dezelfde effecten of problemen ervaren, waar dient dat spul dan voor ? Wat is de bedoeling van dat spul ?

We slapen beide klote, we zijn beide onrustig, dromen, zweten etc ... En toch hebben we een totaal andere aanpak, snap je deze vraag ?
pi_67126446
Bij mij haalt het de scherpe randjes eraf. In de tijd dat je ook nog mag roken doet de sigaret je ook weinig meer, de nicotine lijkt je niks meer te doen. Ik heb ook het idee dat ik gewone afkickverschijnselen heb gehad maar Cc bijvoorbeeld had dat niet. Wel gaat het nu hartstikke goed en ik denk dat ik het cold turkey niet had gered ivm voorheen behaalde resultaten.
Lees maar eens: http://nl.wikipedia.org/wiki/Varenicline
Go hard or go home
  dinsdag 17 maart 2009 @ 08:58:12 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67126685
Ik was gistermiddag op controle bij mijn kuch coach kuch en die vertelde dat één op de drie Champixgebruikers fikse last van bijwerkingen heeft.
Ze vond het een goed idee om de kuur na de drie maanden in twee weken af te bouwen met een omgekeerd starterspakket. En ze vond het ook heel goed dat ik mezelf cadeautjes had gegeven .

En toen kreeg ik een lolly. Oh nee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_67127794
Dank je Noek, ik lees het vanmiddag even maar het wordt me al duidelijk
  dinsdag 17 maart 2009 @ 11:22:46 #214
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_67130803
Noek, ik heb even de link gelezen bestemd voor Gootsteen maar die had er nu geen tijd voor dus heb ik het maar gedaan

Even over dat dromen hè, wist je vantevoren dat het een bijwerking was of niet?
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_67131121
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:22 schreef Maes het volgende:
Noek, ik heb even de link gelezen bestemd voor Gootsteen maar die had er nu geen tijd voor dus heb ik het maar gedaan

Even over dat dromen hè, wist je vantevoren dat het een bijwerking was of niet?
Wat attent van je. Heeft hij mooi alle tijd om een goede tempel uit te kiezen. (grapje hoor, Goot S.)
Ja, staat wel in de bijsluiter.
Go hard or go home
pi_67131704
Nou ik heb hier weer zo'n rare dag hoor; ik doe rustig aan ivm hartslag, zweten, trilhanden etc, maar het helpt me niet echt. De machine draait binnen 1/3e van de insteltijd, de hele afdeling lacht omdat ik lach en veel geef ...

Een vriendin gaf me gisteren de tip om me niks aan te trekken van de arrogantie die mij in de schoenen wordt geschoven, gewoon genieten dat het zo goed met me gaat !
pi_67131774
Wat zeggen ze over die dromen ? Dat moorden of dat neuken ?
pi_67132254
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:53 schreef Gootsteen het volgende:
Wat zeggen ze over die dromen ? Dat moorden of dat neuken ?
Dat ik een psychotische trol aan het worden ben. Vannacht gedroomd dat ik witte tijger kittens had gevonden maar ik wilde ze naar het asiel brengen en toen ging mijn moeder dwarsliggen. Ik heb haar niet vermoord. Vooruitgang!
Go hard or go home
pi_67132514
Mhehehehe

Ik ben trouwens een tijger in de Chinese astrologie, fijn dat je zo om mijn kroost denkt, ik lag wsl weer te neuken in mijn dromen ...
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:38:46 #220
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_67151201
Beetje laat, maar ehmm tvp enne... nog steeds rookvrij
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:51:16 #221
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_67151721
goed bezig heide

* Catch22- too
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:10:05 #222
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_67152540
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:51 schreef Catch22- het volgende:
goed bezig heide

* Catch22- too
goed bezig Key
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_67158763
* r_one meldt zich voor een schop naar de halfjaarsstoppers
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 18 maart 2009 @ 04:38:08 #224
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_67158769
Ik ben dit jaar 12 jaar gestopt.... en het was een van de beste besluiten die ik ooit heb genomen in mijn leven.

Dus.... zet door.

Het is het waard.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 18 maart 2009 @ 08:43:01 #225
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_67159857
Ik heb net even heel globaal bijgelezen, ik vroeg me ook al af wat de werking van de champix nou precies is voor Noek, de bijverschijnselen zijn ongeveer hetzelfde als de cold turkey afkickverschijnselen, maar het gaat natuurlijk om dat extra zetje, dat snap ik heel goed.
En echt , ik kreeg zowat een brok in mn keel toen ik net zag dat ik bij de maandstoppers sta!
Heel even samen met Greys, waar ik toen ik begon zo naar op keek, dat zij al daar stond en ik nog onderaan het net begonnen lijstje.
En Greys mag al naar de 2 maanden stoppers
One month, two days, 8 hours, 42 minutes and 40 seconds. 425 cigarettes not smoked, saving ¤ 82,36. Life saved: 1 day, 11 hours, 25 minutes.

Yay voor mezelf en yaaaaay voor iedereen
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2009 @ 10:20:01 #226
163650 Greys
pi_67162071
Lieve al-lang-gestopten en nieuwe stoppers: wat goed!

Oh-oh, ik krijg weer een brok in mijn keel van jouw berichtje!
Ik ben zooooo trots op je meissie! We moeten zorgen dat we allebei snel kwartaalstoppers zijn, dan staan we lekker een tijdje samen in het rijtje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67165638
Speltip 1 : vertel je collega's NIET waar je over droomt ! Iedereen staat hier als een groep dolle hyena's tegen pallets, deuren en weet ik veel wat op te rijden. En wie spant de kroon ?

Het is weer lente hoor, ik vertel dit soort dingen voortaan maar in de winter want nu maak je elkaar gek !
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2009 @ 12:10:51 #228
163650 Greys
pi_67165861
Gootsteen. Gniffel. Klojo.
*heeft mental picture*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67166337
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:10 schreef Greys het volgende:
Gootsteen. Gniffel. Klojo.
*heeft mental picture*
Ik stond vorige week al op de ramen te bonken en billen !! te roepen toen er een vrouw langs ons pand liep met haar hond, toen keek iedereen me nog vragend aan hier ...

Ik word ook echt gillend gek van de geilheid, kutzooi en alle handdoeken in de was thuis hè ... Nou ik zoek nog even een pallet op ofzo
pi_67166562
En die Surinaamse toiletjuf ook hier met d'r kont en ... Hoe gaat het stoppen met roken bij jullie eigenlijk ?
pi_67168165
lol
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:55:58 #232
176471 oh-oh
pi_67169234
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2009 @ 14:26:41 #233
163650 Greys
pi_67170248
* Greys werpt Gootsteen schoon handdoekje toe

Maar eh... had je dat niet ook al gewoon vóór je stopte met roken?
Zeg eens eerlijk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67171116

Heb ik dát gepost ?
pi_67172043
Mijn broodje smaakt opeens niet meer zo..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2009 @ 15:53:23 #236
163650 Greys
pi_67173125
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:22 schreef lynda het volgende:
Mijn broodje smaakt opeens niet meer zo..
Je vindt het niet inspirerend?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67174263
Nee eigenlijk niet..
pi_67178887
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:24 schreef lynda het volgende:
Nee eigenlijk niet..
Jij bent er zo eentje van eens in de maand ? Of val je gewoon niet op het type neanderthaler ? Ik werk met voornamelijk mannen en als de lente zich aandoet en er eentje praat over te weinig sex, dan springen we allemaal op onze aperots en slaan we op de borst als er een zeldzaam vrouwtje rondloopt (of zelfs al zonder dat). Niks en niemand is dan veilig en de metromannen trekken zich dan terug op kantoor.

Ik ben gewoon een nette gozer hoor, maar eens in zoveel tijd slaat de testosteron toe en dat steekt anderen aan, ik weet niet of vrouwen dat kennen ? Hebben jullie wel eens beslagen ramen ofzo in de 'warmere' tijden ?
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:03:13 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67178975
Ik voel de lente ook in mijn lendenen .

Oh! En vandaag dikke stress op mijn werk, maar geen moment het idee gehad dat een peuk soelaas zou bieden .
pi_67179943
Beste Gootsteen, het is hier geen slowchat ... I know, maar ouwehoeren en stuiteren is ook afkicken toch ?
Ja toch ? Ja ?

Ow Cc, effe neuken tussen het niet roken door ? Godgloeiende.
pi_67180461
En ik ben ook nog steeds rookvrij.
Het niet roken is makkelijker dan het niet snaaien.......

Het slapen gaat waardeloos, maar verder gaat het goed
Keep the faith!!
pi_67180762
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:01 schreef Gootsteen het volgende:

[..]

Jij bent er zo eentje van eens in de maand ? Of val je gewoon niet op het type neanderthaler ? Ik werk met voornamelijk mannen en als de lente zich aandoet en er eentje praat over te weinig sex, dan springen we allemaal op onze aperots en slaan we op de borst als er een zeldzaam vrouwtje rondloopt (of zelfs al zonder dat). Niks en niemand is dan veilig en de metromannen trekken zich dan terug op kantoor.

Ik ben gewoon een nette gozer hoor, maar eens in zoveel tijd slaat de testosteron toe en dat steekt anderen aan, ik weet niet of vrouwen dat kennen ? Hebben jullie wel eens beslagen ramen ofzo in de 'warmere' tijden ?
Ik ben er zo eentje die al d'r hele leven bij voetbal komt en meer met mannen dan met vrouwen om gaat
Maar hier heb ik zoiets van tja.. maar dat heb ik wel vaker in dit topic de laatste week / weken.
pi_67181438
mensen boek van allen carr gelezen, daarna de dvd en sindsdien niet meer gerookt en geen (erge) ontwenningsverschijnselen. af en toe beetje raar gevoel in mn maag en kramp in mn kaken (?) haha maar dat was het wel.

ben er nu een weekje van af, en heb echt totaaaaaaaaaal geen behoefte meer aan een peuk

8 jaar gerookt
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2009 @ 20:08:19 #244
163650 Greys
pi_67181785
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:25 schreef Gootsteen het volgende:
Ow Cc, effe neuken tussen het niet roken door ? Godgloeiende.
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:00 schreef jp84 het volgende:
mensen boek van allen carr gelezen, daarna de dvd en sindsdien niet meer gerookt en geen (erge) ontwenningsverschijnselen. af en toe beetje raar gevoel in mn maag en kramp in mn kaken (?) haha maar dat was het wel.

ben er nu een weekje van af, en heb echt totaaaaaaaaaal geen behoefte meer aan een peuk

8 jaar gerookt
Wat knap! Wat is dat voor DVD dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67184161
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:44 schreef lynda het volgende:
Maar hier heb ik zoiets van tja.. maar dat heb ik wel vaker in dit topic de laatste week / weken.
En dan doel je op mijn posts begrijp ik ?
pi_67184270
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:00 schreef jp84 het volgende:

8 jaar gerookt
Heel herkenbaar, ik verbaas mezelf, ik vond mezelf echt een overtuigd roker, kon me niet aan rookpauzes houden, stak hem overal op, als ik maar kon roken. Uit eten ? Tussen elk gerecht een peuk (wel handig als je vriendin ook zo overtuigd is van dat nut). Maar juist die sterke drang (psychisch) maakte me ziek in mijn kop, ik vind dat het boek van Carr daar heel sterk op wijst, dat heb jij ook begrijp ik ?

Dat van die kaken heb ik hier weinig verteld, wel van mijn tandvlees, maar ik herken het wel, ik denk toch ook spanning, net als trilhanden en gewoon algehele onrust in je lijf, slecht slapen ook nog eens ... maar jij hebt niet alles begrijp ik ? Zweten, en slaappatroon dus ? Vertel eens meer als je wilt en als het er is ?

En vooral : hou vol !!
pi_67184334
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
Still Smoking van Cheech & Chong.
  woensdag 18 maart 2009 @ 21:24:16 #248
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_67185278
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:05 schreef Gootsteen het volgende:

[..]

Heel herkenbaar, ik verbaas mezelf, ik vond mezelf echt een overtuigd roker, kon me niet aan rookpauzes houden, stak hem overal op, als ik maar kon roken. Uit eten ? Tussen elk gerecht een peuk (wel handig als je vriendin ook zo overtuigd is van dat nut). Maar juist die sterke drang (psychisch) maakte me ziek in mijn kop, ik vind dat het boek van Carr daar heel sterk op wijst, dat heb jij ook begrijp ik ?

Ken het boek niet maar wel het gevoel dat je in je hoofd gek wordt, gewoon het feit dat het van jezelf moet roken. Het gevoel maakte me zo gek dat ik weer ben gestopt, maar was ook hetgene waartegen ik vocht en dus door bleef roken.
Ben begonnen op mijn 8ste (stoer met alle andere jongens tussen een blok garages verstopt) en sindsdien door gegaan.
NU 10 jaar later (Ben nu 18) vond ik het tijd weer eens te stoppen, ben namelijk al eens een jaar gestopt.
Allen deze keer is niet mijn doel om het 1 jaar vol te houden maar 6 maanden niet roken en daarna zo af en toe een sigaar in de avond. Een sigaar doe je niet over de longen maar geeft me wel het gevoel van een sigaret, dat is namelijk het branden(nee ben geen pyromaan vast van overtuigd)
Eerst een half jaar telkens minder gerookt totdat ik op 1 à 2 sigaretten per dag zat. Vervolgens viel het me op dat ik een sigaret bij een pilsje walgelijk begon te vinden en dat gebeurde bij telkens meer locaties en momenten.
Nu 3 weken gestopt(carnaval as woensdag was de eerste dag zonder sigaretten) en nog geen ontwenningsverschijnselen gehad, dat maakt me toch wel een beetje zorgen.

Iedereen succes die ook wil stoppen of is gestopt.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_67196421
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:05 schreef Gootsteen het volgende:

[..]

Dat van die kaken heb ik hier weinig verteld, wel van mijn tandvlees, maar ik herken het wel, ik denk toch ook spanning, net als trilhanden en gewoon algehele onrust in je lijf, slecht slapen ook nog eens ... maar jij hebt niet alles begrijp ik ? Zweten, en slaappatroon dus ? Vertel eens meer als je wilt en als het er is ?

Nu je het zegt heb ik echt last van mn tandvlees bij mn lip voor is het beetje kapot en bij mn verstandskiezen helemaal verder af en toe kramp gevoel in mn kaken, dat ik moeiijk ui mn woorden kom, en soms een beetje moe. ik heb geen onrustig gevoel of honger gevoel in mn maag meer.
wat ik nu wel heb, wat wel erg vervelend is, is slecht slapen.
ik wordt nu elk uur wakker, dat is wel erg vervelend. maar gaat wel over, echt totaal geen trek in een peuk. wat een ranzige dingen

wat voor mij wel eye opener was, is dat je die peuk niet wilt, want die is onmogelijk lekker, wat je wilt is dat de ontwenningsverschijnselen van je vorige peuk (die na een uurtje ongeveer optreden) weer verdwijnen. daarom krijgt die peuk de credits voor het verdwijnen van die ontwenningsverschijnselen, maar tegelijkertijd, zorgt ie ook weer voor de volgende ontwenningsverschijnselen over 60 minuten

echt een geraffineerde val
pi_67196494
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:08 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

dit boek : http://www.bol.com/nl/p/b(...)666759262/index.html

en deze dvd : http://www.amazon.co.uk/A(...)moking/dp/B000IOF6B6

Maar het boek is beter dan de dvd, beter eerst het boek lezen, daarna de dvd kijken. en dan ben je er gewoon van af, of je moet wel heel achterlijk zijn..

De recensies bij bol.com spreken ook boekdelen. ( )
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:55:00 #251
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_67197914
Two months, two weeks, four days, 15 hours, 54 minutes and 17 seconds. 1532 cigarettes not smoked, saving ¤ 362,98. Life saved: 5 days, 7 hours, 40 minutes.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:59:59 #252
176471 oh-oh
pi_67198063
One month, three days, 9 hours, 59 minutes and 57 seconds. 439 cigarettes not smoked, saving ¤ 85,22. Life saved: 1 day, 12 hours, 35 minutes.
( Groucho Marx )
pi_67200547
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 08:59 schreef jp84 het volgende:

Maar het boek is beter dan de dvd, beter eerst het boek lezen, daarna de dvd kijken. en dan ben je er gewoon van af, of je moet wel heel achterlijk zijn..
Of gewoon verslaafd. Een boek of dvd is een hulpmiddel, meer niet. Die gooien je sigaretten ook niet weg of houden je niet tegen als je er één wil opsteken. Je moet het alsnog zelf doen, achterlijk of niet.
Go hard or go home
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 maart 2009 @ 11:29:39 #254
163650 Greys
pi_67200945
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 08:59 schreef jp84 het volgende:

[..]

dit boek : http://www.bol.com/nl/p/b(...)666759262/index.html

en deze dvd : http://www.amazon.co.uk/A(...)moking/dp/B000IOF6B6

De recensies bij bol.com spreken ook boekdelen. ( )
Ik heb het boek gelezen en ik vond het een fijn handvat, maar ik moet net als Noek hierboven zeggen dat iemand niet 'achterlijk' is als het je daarna niet lukt om te stoppen met roken. Ben nu twee maanden verder en ik hou het nog steeds vol, maar owwww wat heb ik een moeilijke momenten soms! Zeker geen walk in the park of een makkie ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67201782
Maar de juf was klaar met me. Met 3 weken kon het nog weleens moeilijk worden, pas op en je kunt het.
Geen sticker, wel een belletje over 5 maanden.
Go hard or go home
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 maart 2009 @ 11:52:01 #256
163650 Greys
pi_67201851
Kreeg je niet eens een sticker Noek? What a shame!

Voor jou, voor in je schriftje. Met een krul!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67204513
Ik denk dat het ook verstandig is als je gestopt ben, om hier niet meer te kijken.

er kunnen je allemaal ontwenningsverschijnselen aangepraat worden en ook krijg je zo onbewust het idee dat je iets hebt opgegeven, ipv dat je eindelijk vrij bent van die kk zooi
pi_67205535
1 ding ben ik wel benieuwd naar hebben jullie ook zon ranzige smaak in je mond?
ik heb echt zon smaak alsof al me kiezen zijn getrokken en heel me binnenkant van mn mond is kapot bij mn wangen en mn lippen enzo. aardig gek
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:52:45 #259
176471 oh-oh
pi_67205789
Noek, ben je al klaar met je juf!
Tof
Dit topic is juist echt hetgene wat mij er door heen gesleept heeft en nog doet hoor.
De herkenning, de steun van mensen die in hetzelfde schuitje zitten, zonder was ik er niet aan begonnen hoor!
En als het goed is heb je als je stopt met roken juist geen ranzige smaak meer in je mond toch
( Groucho Marx )
pi_67206038
oe ja die ranzige smaak ken ik, in die maand dat ik gestopt ben met kopen dus de hele maand last van gehad. Nu ik weer rook (omdat ik overal bietste) is die ranzige smaak ook weg. Alles proefde ook veel zouter zlefs mijn vingertoppen proefde echt zout en de kipfingers waren afgrijselijk terwijl ik ze normaal lekker vind.
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:29:39 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67213481
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:49 schreef Noek het volgende:
Maar de juf was klaar met me. Met 3 weken kon het nog weleens moeilijk worden, pas op en je kunt het.
Geen sticker, wel een belletje over 5 maanden.
Cool!

Die van mij vindt het volgens mij gewoon een leuke break in haar werkdag. Ik mag over vier weken weer terugkomen. En moest vooral bellen als ik ergens mee zat. Terwijl ik daar huppelend en met bloemblaadjes strooiend binnen kwam dansen.
pi_67213586
Wanneer begin je trouwens iets te merken van Champix ?Ik rook nog net zoveel en merk er niks van. Ik slik het nu bijna een week en begin morgen dus aan de 1mg tabletten. Maandag stop ik met roken
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:40:34 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67213744
Dat is heel persoonlijk, volgens mij. Ik begon het bijvoorbeeld al bij de 2 x een halve mg al aardig te merken en een dag na het starten met de 1 mg's ben ik gestopt.
Terwijl ik eigenlijk een kleine week later wilde stoppen. Je moet het volgens mij gewoon de tijd gunnen die jij en het middel nodig hebben. Binnen 8 tot 14 dagen is de norm toch?
pi_67213813
Way to go gelly!

Ik vind het zo leuk dat er nog steeds mensen ontdekken dat ik niet meer rook. Ik ben "gewoon" gestopt. Heb het niemand verteld en nog steeds (na +2 maanden) krijg ik "huh rook je niet meer?".

Leuk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:49:24 #265
202014 JJH
Knetter. O+
pi_67213999
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Way to go gelly!

Ik vind het zo leuk dat er nog steeds mensen ontdekken dat ik niet meer rook. Ik ben "gewoon" gestopt. Heb het niemand verteld en nog steeds (na +2 maanden) krijg ik "huh rook je niet meer?".

Leuk.
Hehe, klinkt bekend Vooral ook omdat ik op het werk enzo nog steeds/alweer op de rokersplek rondhang, want daar is het veel gezelliger.
pi_67214067
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Cool!

Die van mij vindt het volgens mij gewoon een leuke break in haar werkdag. Ik mag over vier weken weer terugkomen. En moest vooral bellen als ik ergens mee zat. Terwijl ik daar huppelend en met bloemblaadjes strooiend binnen kwam dansen.
Ja, vond ze jou ook een beetje eurforisch? Die van mij wel. Ik moest oppassen enzo. Ik heb net de pms doorstaan zonder te roken. Als iets hekel zou worden dan was het dat wel. Iedereen leeft nog incl. ik en ik rook niet. Mijn god, en of ik euforisch mag zijn! En mijn omgeving ook.
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:34 schreef gelly het volgende:
Wanneer begin je trouwens iets te merken van Champix ?Ik rook nog net zoveel en merk er niks van. Ik slik het nu bijna een week en begin morgen dus aan de 1mg tabletten. Maandag stop ik met roken
Ik heb tot mijn besluit om te kappen gewoon doorgerookt eigenlijk. Vond het wel smerig maar ja, roken was sowieso geen appeltaart dus tandjes op elkaar. Gewoon alles maar weggeflikkerd anders zat ik nu nog te roken en Champix te slikken.
Go hard or go home
pi_67215675
Sinds maandag cold turkey gestopt. Ik zat op de fiets om peuken te halen, maar ik was misselijk en had eigenlijk niet zo heel veel zin in een peuk. Toen ik in de rij voor de tabak bij appie stond, liep ik abrupt uit de rij en de winkel in, waar ik een kilo kauwgom heb gekocht en sindsdien heb ik geen sigaret gerookt!

Maandagavond ging nog wel. Jointje gerookt om te slapen, dus telt niet helemaal
Dinsdag was ronduit kut. 's Avonds zat ik af en toe flink te zweten en had koppijn, al kan ik me bijna niet voorstellen dat je na 2/3 jaar roken al gaat zo gaat reageren als je stopt.
Woensdag was ik kotsmisselijk en had ik haarpijn, in bed blijven liggen de hele dag
Vandaag was een prima dag, zonnetje erbij, en het dringt eigenlijk vandaag pas tot me door wat voor onzin roken eigenlijk is
pi_67215821
Three days, 48 minutes and 23 seconds. 42 cigarettes not smoked, saving ¤ 10,06. Life saved: 3 hours, 30 minutes.

42 Klinkt best wel veel
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 maart 2009 @ 19:49:20 #269
163650 Greys
pi_67215861
Gelly, wat goed, je rookloze nieuw leven begint haast!

Hagelkaas, wat enorm goed van je! Wauw! Wees trots op jezelf, wij zijn het in elk geval wel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 maart 2009 @ 19:49:59 #270
163650 Greys
pi_67215878
Two months, 19 hours, 49 minutes and 40 seconds. 1076 cigarettes not smoked, saving ¤ 242,29. Life saved: 3 days, 17 hours, 40 minutes.

Ik moest nog even patsen met mijn twee maanden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:01:06 #271
202014 JJH
Knetter. O+
pi_67216239
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:44 schreef Hagelkaas het volgende:
Sinds maandag cold turkey gestopt. Ik zat op de fiets om peuken te halen, maar ik was misselijk en had eigenlijk niet zo heel veel zin in een peuk. Toen ik in de rij voor de tabak bij appie stond, liep ik abrupt uit de rij en de winkel in, waar ik een kilo kauwgom heb gekocht en sindsdien heb ik geen sigaret gerookt!

Dinsdag was ronduit kut. 's Avonds zat ik af en toe flink te zweten en had koppijn, al kan ik me bijna niet voorstellen dat je na 2/3 jaar roken al gaat zo gaat reageren als je stopt.
Woensdag was ik kotsmisselijk en had ik haarpijn, in bed blijven liggen de hele dag
Vandaag was een prima dag, zonnetje erbij, en het dringt eigenlijk vandaag pas tot me door wat voor onzin roken eigenlijk is
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:48 schreef Hagelkaas het volgende:
Three days, 48 minutes and 23 seconds. 42 cigarettes not smoked, saving ¤ 10,06. Life saved: 3 hours, 30 minutes.

42 Klinkt best wel veel
Keep on going!

Bij mij een beetje hetzelfde, heb alleen dat laatste pakje nog wel gekocht.

Nog ff pimpen
quote:
One month, one week, five days, 22 hours, 12 minutes and 8 seconds. 818 cigarettes not smoked, saving ¤ 169,34. Life saved: 2 days, 20 hours, 10 minutes.
pi_67228672
Wauw, een nacht zonder zweten !!!! Ik slaap wel nog licht en ik ben nogsteeds de hele dag hyper. Ik moet ook erg opletten dat ik me blijf concentreren. Op mijn werk ben ik de tijd soms compleet kwijt, omdat ik hyper ben werkt dat in mijn voordeel, maar bijvoorbeeld gisteren heb ik erg veel na zitten denken overdag.

Mijn werk schoot niet op (dan kom ik zeg maar terug op een normaal werktempo (van de rokende Gootsteen)), maar op weg naar huis toe heb ik dus tot twee keer aan toe geluk gehad dat ik ABS in mijn auto heb. Een keer omdat die pokkenPool voor me geen remlichten had, maar de tweede keer lag toch echt aan mijn slechte concentratie (of zangtalent, want ik zing wat af in de auto !!). Iets om in de gaten te houden dus !

Hee en check dit dan, ik type het welliswaar over van de PC naar de Mac nu, maar ook hier werkt het :

Two weeks, three days, 20 hours, 38 minutes and 33 seconds. 357 cigarettes not smoked, saving ¤ 84,60. Live saved: 1 day, 5 hours, 45 minutes.
pi_67228715
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:44 schreef Hagelkaas het volgende:

Wauw !

Hou vol nu hè, probeer jezelf op de rit te krijgen, ga niet kniezen. Denk er niet teveel over na en geniet van je spontane stap, ik denk dat je het heel spontaan aanpakt, ik hou daarvan, ik hoop jij zelf ook !

Het went, het stabiliseert !
  vrijdag 20 maart 2009 @ 08:42:35 #274
176471 oh-oh
pi_67229470
Gootsteen , heb jij nu wel het idee dat je al iets aan het normaliseren bent?
Of hyper je nog even erg als in het begin?
Hier gaat het nu echt gewoon goed, het is gewoon dat ik niet rook.
Maar ik hou wel Greys dr moeilijke momenten in mn hoofd en wil niet overmoedig worden.
One month, four days, 8 hours, 42 minutes and 17 seconds. 453 cigarettes not smoked, saving ¤ 87,78. Life saved: 1 day, 13 hours, 45 minutes.
( Groucho Marx )
pi_67230887
Ik hyper elke dag meer oh-oh, maar het went ook. Ik maak gewoon privé en op het werk bizarre dingen mee en dat moet ik leren te verwerken zonder peuk en vooral joint. Een heel mooi en soms moeilijk proces.

Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 maart 2009 @ 10:31:51 #276
163650 Greys
pi_67232102
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 09:49 schreef Gootsteen het volgende:
Ik hyper elke dag meer
Maar dát komt door de lente!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67239360
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 10:31 schreef Greys het volgende:
Maar dát komt door de lente!
En de rest ! Ik loop net door de stad en alle vrouwen die enigzins de moeite zijn kijken naar me om, de bouwvakkers fluiten nog net niet ! Vandaag weer een topdag op het werk, chef eerst boos, later had ie me nodig, die heb ik even laten kruipen en hij begreep het ook nog. Ik ga weer even ín mijn schoenen lopen hoor.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 maart 2009 @ 20:51:34 #278
163650 Greys
pi_67277386
Gestopt zijn met roken sucks vandaag

Morgen ben ik er vast weer blij mee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 21 maart 2009 @ 21:17:34 #279
176471 oh-oh
pi_67278113
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Gestopt zijn met roken sucks vandaag

Morgen ben ik er vast weer blij mee.
Why?
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 maart 2009 @ 21:21:28 #280
163650 Greys
pi_67278217
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 21:17 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Why?
Ik had een über-rotdag en op zulke momenten wil je je frustratie en gedoe gewoon het liefst even met een peuk te lijf gaan. Niet dat het helpt, maar het idéé, zeg maar Op zulke momenten baal ik er van dat ik niet meer rook, hoe stom dat ook mag klinken misschien. Maar ik weet dat als ik een sigaret zou opsteken dat ik me daarna nog rotter voel omdat ik dan zwak ben geweest. Dus ik doe het niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 21 maart 2009 @ 21:51:33 #281
176471 oh-oh
pi_67278944
Goed zo. Heel herkenbaar en de gedachtengang ook.
Ik voel me dan echt altijd vanzelf wat beter omdat ik in elk geval de verleiding weerstaan heb.
Goed voor je gevoel van eigenwaarde toch?
( Groucho Marx )
pi_67289924
Ik schiet lekker op naar 1 week
Soms valt het me mee, soms valt het me tegen.

Six days, 13 hours, 58 minutes and 3 seconds. 138 cigarettes not smoked, saving ¤ 28,85. Life saved: 11 hours, 30 minutes.

Maar volhouden zal ik
Keep the faith!!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 maart 2009 @ 09:42:53 #283
163650 Greys
pi_67315636
Oh-oh en lookinforyou, wat gaan jullie goed!

Is de rest weer begonnen ofzo?
Het is hier wel erg stil...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 23 maart 2009 @ 09:44:08 #284
176471 oh-oh
pi_67315654
One month, one week, 9 hours, 43 minutes and 18 seconds. 495 cigarettes not smoked, saving ¤ 96,04. Life saved: 1 day, 17 hours, 15 minutes.

Het is hier idd stil!
Maar mss is dat een goed teken, mss heeft iedereen minder support nodig?
Ik ben benieuwd hoe het met iedereen gaat hoor.
Hoe gaat het met jou Greys?
( Groucho Marx )
pi_67315658
Zo, dag 1 is begonnen. Ik heb nog niet echt het idee dat Champix wat doet. Maar ach
  maandag 23 maart 2009 @ 09:45:34 #286
176471 oh-oh
pi_67315687
Succes!!!
Je komt daar als het goed is vanzelf achter, wat die Champix doet.
( Groucho Marx )
pi_67315709
quote:
Op maandag 23 maart 2009 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Succes!!!
Je komt daar als het goed is vanzelf achter, wat die Champix doet.

Ik slik het nu al 11 dagen he
  maandag 23 maart 2009 @ 09:47:47 #288
176471 oh-oh
pi_67315730
Ow
En je ging niet minder roken dr van???
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 maart 2009 @ 09:47:55 #289
163650 Greys
pi_67315734
quote:
Op maandag 23 maart 2009 09:44 schreef gelly het volgende:
Zo, dag 1 is begonnen. Ik heb nog niet echt het idee dat Champix wat doet. Maar ach
Gooooooo Gelly!
Even voor de duidelijkheid... het is maandag... ... hoe zat het ook alweer?
Dag 1 van de Champix en je rookt nog? Of was je al eerder aan de Champix begonnen en is dit de eerste rookvrije dag? Ik ga wel even teruglezen, dan wordt het me vast duidelijk

Ah, jullie waren me al voor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 23 maart 2009 @ 09:48:03 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67315738
quote:
Op maandag 23 maart 2009 09:46 schreef gelly het volgende:

Ik slik het nu al 11 dagen he
En je peuken smaakten niet steeds goorder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 maart 2009 @ 09:48:40 #291
163650 Greys
pi_67315755
CC! Hoe gaat het daar?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67315780
quote:
Op maandag 23 maart 2009 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Ow
En je ging niet minder roken dr van???
Nee, alleen maar meer omdat dat gedeelte van de kuur wel lijkt te werken : nicotine heeft minder effect.. Maar we zullen zien, de eerste paar dagen gaan altijd wel goed, mijn probleem is dat m'n cravings op den duur steeds sterker worden en langer duren.
  maandag 23 maart 2009 @ 09:53:18 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67315854
quote:
Op maandag 23 maart 2009 09:48 schreef Greys het volgende:
CC! Hoe gaat het daar?
Goed!
Heb nu even mijn vijf minuten ochtendmisselijkheid van Champix, maar daar blijft het qua bijwerkingen bij.
Inmiddels al weer twee weken en bijna twee dagen rookvrij. Geen centje pijn, ook niet afgelopen vrijdag met aardig wat vodka in mijn mik in een Belgische (en dus rokerige) kroeg.

Jij je dipje alweer te boven?
  maandag 23 maart 2009 @ 10:01:26 #294
176471 oh-oh
pi_67316011
Knap CC.
Das vast niet alleen door de Champix maar ook door je eigen ruggegraat hoor!

[ Bericht 0% gewijzigd door oh-oh op 23-03-2009 10:48:43 ]
( Groucho Marx )
pi_67317078
quote:
Op maandag 23 maart 2009 09:42 schreef Greys het volgende:
Oh-oh en lookinforyou, wat gaan jullie goed!

Is de rest weer begonnen ofzo?
Het is hier wel erg stil...
Nou jij gaat nog beter Greys

Vond het ook erg stil hier afgelopen weekend, wel een goed teken natuurlijk.
Ben ook reuze benieuwd hoe het met de stoppers is.

Volhouden maar iedereen

Mijn eerste week
One week, 12 hours, 2 minutes and 33 seconds. 157 cigarettes not smoked, saving ¤ 32,88. Life saved: 13 hours, 5 minutes.

Ik ben trots op mezelf en op jullie
Keep the faith!!
pi_67319200
One month, one week, one day, 12 hours, 50 minutes and 33 seconds. 548 cigarettes not smoked, saving ¤ 129,79. Life saved: 1 day, 21 hours, 40 minutes.

Nog steeds rookvrij! Maar ik voel me nog net als week 2 Ik geef het nog een maand
  maandag 23 maart 2009 @ 11:53:46 #297
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_67319271
Ik geloof niet in nicotinetabletten; en wel omdat je nicotineverslaving na 7 dagen wel weg is. Het moeilijke is de gewoonte ontwennen en daar helpt kauwgum niet bij
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_67321278
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:53 schreef Catch22- het volgende:
Ik geloof niet in nicotinetabletten; en wel omdat je nicotineverslaving na 7 dagen wel weg is. Het moeilijke is de gewoonte ontwennen en daar helpt kauwgum niet bij
Nee, daar geloof ik ook niet in. Zo snel mogelijk die rommel uit je lijf. Het is echt de gewoonte ontwennen inderdaad.
pi_67325928
Ja, hier rook ik gewoon niet meer. Kan me ook niet voorstellen dat ik het ooit wel weer ga doen want ik wil nooit meer deze fases doorlopen. Soms vind ik het knap moeilijk, vooral als ik boos ben. Ik geloof dat ik behoorlijk wat woede van me af heb staan roken in al die jaren. Nog geen alternatief voor gevonden iig. Wat doen niet rokende mensen dan eigenlijk? Maar meest van de tijd ben ik heel erg blij en trots. Ik sport het snot voor mijn ogen en dat is te zien en te voelen. Ik wen wel aan de new and improved me.
Go hard or go home
  maandag 23 maart 2009 @ 15:28:42 #300
16715 Mylene
*schatje*
pi_67326276
Ik mis de stopdatums van oranjekoek en Catch22-.

En succes mensen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')