ik zal dadelijk even kijken. alleen 68 of ook 74 ofzo?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:20 schreef Fuente het volgende:
Heeft iemand misschien leuke zomerkleertjes in maat 68? Voor een meiske?
Hij zat ertussen!quote:
Ik denk dat 74 te groot is, maar in de loop van de zomer groeit ze er misschien ook in, dus doe ook maar 74quote:Op zondag 22 maart 2009 17:33 schreef Popples het volgende:
[..]
ik zal dadelijk even kijken. alleen 68 of ook 74 ofzo?
ik maak morgen even foto's heb lles uitgezocht maar ben net weer thuis.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:34 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik denk dat 74 te groot is, maar in de loop van de zomer groeit ze er misschien ook in, dus doe ook maar 74
Tegen die tijd dat ie jarig is dan PM je maarquote:Op zondag 22 maart 2009 21:01 schreef m@x het volgende:
Ik heb nog even goed met mezelf overlegd maar doe het toch niet Caronline. Het is te groot voor een 'zomaar tussendoor kadootje' en ik weet gewoon zeker dat ik niet voldoende zelfbeheersing heb om het te bewaren tot Kai's verjaardag (in oktober). Hopelijk vind je snel iemand anders zodat de dames snel aan de DS kunnen.
Zitten veel leuke dingen tussen!quote:Op maandag 23 maart 2009 08:31 schreef Popples het volgende:
fuente dit is allekleertjes 68/74 wat ik kon vinden.
ik heb veel weggegeven.
ik heb in de aanbieding:
*nieuw in verpakking difrax de steriliseerfles
*rode babybenz (zonnebril) 1 keer gedragen na dat oma hem afgerukt heeft wilde ze hem niet meer op.
*maxi cosi blauw met wit badstof met verkleiner.
kleding zowel meisjes als jongens:
alle kleding in verschillende maten
Die zijn echt om zelf op te rijden ja.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:17 schreef bixister het volgende:
maneki, hoe groot zijn die tractoren? echt om zelf op te rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |