Ik dacht dus eerlijk dat het om kleine tractors ging? Vond het al zo duur? Maar het zijn dus gewoon heule grote tegels begrijp ik nuquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:45 schreef bixister het volgende:
erg leuk maar helaas hebben wij er geen plek voor.
bovendien vind ik 't wel grappig dat door die grote tegels het nog steeds net lijkt of 't mini-speelgoedtractortjes zijn.
Lenaatje stuurt je vanavond even een PM. Ze kan nu nie Fok!ken nie...quote:Op maandag 23 maart 2009 22:03 schreef Fuente het volgende:
[..]
Hoeveel wil je ervoor hebben? Wat een leuk spul!
Is goed!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:07 schreef Tazz het volgende:
[..]
Lenaatje stuurt je vanavond even een PM. Ze kan nu nie Fok!ken nie...
iig niet goedkoper dan zelf maken aangezien ik mijn stof gratis krijgquote:Op maandag 23 maart 2009 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is het niet goedkoper om gewoon te kopen... ze zijn vaak in de opruiming bij Hema of Prenatal voor iets van 9 a 10 euro. En misschien zijn ze ook wel te koop bij een Wibra of Hans Textiel voor een leuk prijsje. Ik heb er een voor Lennon en die kostte 11 euro bij de Hema....
Ze hebben er nu 1 in de aanbieding voor 11 euro en woensdagavond is ook nog avond met 15% korting. Ik kan/wil je de mail wel doorsturen.
Okay, ik heb ook geen idee wat een rits kost.... ik heb zelf nog nooit iets gemaakt. Ben er niet zo goed in en vind kopen een stuk makkelijker. Succes ermee in ieder geval!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:44 schreef Jelief het volgende:
[..]
iig niet goedkoper dan zelf maken aangezien ik mijn stof gratis krijg![]()
Maar goed, als ik er morgen zin inheb ga ik wel even bij dehema kijken of ze de maat die ik nodig heb nog hebben, dan wordt het een nieuwe voor thuis en een zelfgemaakte voor het kdv.
bij de hema vanaf 68quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:44 schreef Jelief het volgende:
[..]
iig niet goedkoper dan zelf maken aangezien ik mijn stof gratis krijg![]()
Maar goed, als ik er morgen zin inheb ga ik wel even bij dehema kijken of ze de maat die ik nodig heb nog hebben, dan wordt het een nieuwe voor thuis en een zelfgemaakte voor het kdv.
Ik ga er mrogenavond denk ik ook nog eentje halen, ik wil er best een voor je meenmen, maar de verzendkosten maakt het weer duurder en maakt het nog niet uit. Laat jij die ene voor kdv daar liggen? Ik krijg hem gewoon weer mee...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:27 schreef Jelief het volgende:
LL, daarom zei ik aldat ik morgen daar even ga kijken als ik zin heb. Als ze de maat hebben die ik wil dan haal ik er daar wel gewoon nog een.
E.T. de maat van het kruidvat heb ik in de kast liggen,dat schiet dus niet zo op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:31 schreef Asyniur het volgende:
H&M t/m 8-4-2009 10% korting niet geldig in de winkelDankje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ga ik zeker doenquote:Op maandag 23 maart 2009 00:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat ie jarig is dan PM je maar
Dan staat het er vast nog wel![]()
Ja dat heb ik met die DS, ik vind het te duur voor een tussendoorkado (!!), en voor de verjaardag wilden ze het niet want dan kregen ze maar 1 kadootje van ons. Ja hallo slimmerikken![]()
Dan verkoop je je zuurverdiende Playmobil maar, je speelt er toch niet mee
Ik trek mijn optie inquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:43 schreef E.T. het volgende:
Ik wil een optie op de tweede keus![]()
(ff met Swets overleggen, maar die is ff niet bereikbaar)
Ja ik heb hem voor je. Van pampers, doorzichtig moet hem zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:19 schreef Noli. het volgende:
Ingrid als jij even wilt kijken of je 'm daadwerkelijk hebt dan is dat waarschijnlijk de makkelijkste deal. En ik denk dat ik dan gewoon ook hier nog wel even bij de Etos kijk.
Ja hij blijft op het kdv, hij gaat wel regelmatig mee naar huis om te wassen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga er mrogenavond denk ik ook nog eentje halen, ik wil er best een voor je meenmen, maar de verzendkosten maakt het weer duurder en maakt het nog niet uit. Laat jij die ene voor kdv daar liggen? Ik krijg hem gewoon weer mee...
Okay... is misschien ook wel zo handig. Grappig zo doet elk kdv het weer anders.. maar dit is even geheel offtopic.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:16 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ja hij blijft op het kdv, hij gaat wel regelmatig mee naar huis om te wassen.
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:20 schreef Jelief het volgende:
Ik zoek nog steeds slaapzakken, saffier had je al gekeken? Iemand anders nog?
Ik ben ook op zoek naar een autostoeltje groep 2/3 voor in de auto van mijnmoeder. Hoeft niet geweldig mooi meer te zijn maar wel veilig en nie duur![]()
En ik heb nog bergen meisjeskledig, ik zal nog wat in een album zetten én ik heb ook nog wat positiebroeken maat 46/48/50. En misschien ook nog wat topjes die mooi staan met een zwangerbuik er in.
(en als je je afvraagt waarom ik niet wacht tot de foto's klaar zijn... nu heb ik een stok achter de deur)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |