best wel, maar de PPD bij Amber kwam ook door de onzekerheid en de grote zorgen die we hadden. Ik hoop dat bij deze baby niet te krijgen. Ik heb de vk op de hoogte gebracht en binnenkort heb ik de intake van de kraamzorg waar ik het ook duidelijk aan zal geven.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:55 schreef Moonah het volgende:
Goh, Vicky, dat jij ook een PPD hebt gehad, dat wist ik niet. Ben je niet een beetje bang dat je het na de bevalling weer krijgt?
Ik hoop ook van harte dat jullie nu niet van dergelijke zorgen krijgen. Goed dat je je 'voorzorgsmaateregelen' neemt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
best wel, maar de PPD bij Amber kwam ook door de onzekerheid en de grote zorgen die we hadden. Ik hoop dat bij deze baby niet te krijgen. Ik heb de vk op de hoogte gebracht en binnenkort heb ik de intake van de kraamzorg waar ik het ook duidelijk aan zal geven.
Moonah had de zelfde vraag al gesteldquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:09 schreef Belana het volgende:
vicky van die ppd wist ik ook niet, ben je bang dat dat weer gebeurt?
Heel even dan, Saffier.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:02 schreef Saffier het volgende:
En oeh het stokje! Daar moet ik echt voor gaan zitten hoor, hebben jullie even geduld?
Wat lief om te horenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:16 schreef Moonah het volgende:
[..]
Heel even dan, Saffier.
Ik vind het leuk dat jij het stokje nu hebt.
Je bent hier altijd (in mijn beleving...) een beetje op de achtergrond aanwezig, maar dat komt mss ook wel omdat we niet zo veel in dezelfde topics vertoeven. Toen ik je IRL ontmoette kwam je op mij over als een heel lieve, zachte, bescheiden vrouw. Ik ben benieuwd naar de diepe gronden van jouw stille wateren.
Saffier is ook heel lief! En getalenteerd ook! Zij heeft de trouwringen van mij en ShaoliN gemaakt en in het proces dat daaraan vooraf ging heeft ze erg veel geduld met me gehad en al mijn vragen beantwoordquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:16 schreef Moonah het volgende:
[..]
Heel even dan, Saffier.
Ik vind het leuk dat jij het stokje nu hebt.
Je bent hier altijd (in mijn beleving...) een beetje op de achtergrond aanwezig, maar dat komt mss ook wel omdat we niet zo veel in dezelfde topics vertoeven. Toen ik je IRL ontmoette kwam je op mij over als een heel lieve, zachte, bescheiden vrouw. Ik ben benieuwd naar de diepe gronden van jouw stille wateren.
Vroeger was ik altijd bang dat ik op mijn moeder zou gaan lijken maar ik merk nu al dat ik heel erg anders ben dan zij is. Ze heeft na haar eerste kindje, mijn broer en ik, nog 2 kinderen gekregen, samen met mijn stiefvader. Het viel mij erg op dat ze nooit affectie toonde, ze knuffelde ze niet en als er 1 overstuur was kon ze haar niet troosten maar bracht ze het kindje naar oma. Dus eigenlijk zijn ze voornamelijk opgevoed door mijn oma. (als mijn moeder mij feliciteerde met mijn verjaadag durfde ze bijna geen hand te geven, laat staan 3 zoenenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:53 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik lees weer mee!
Dakota, wat een ontzettend heftig levenshverhaal heb jij, zeg! Wel fijn om te zien dat alles nu redelijk op zijn pootjes terecht gekomen lijkt te zijn. Heb je eigenlijk bepaalde angsten naar elin toe als gevolg van je eigen jeugd, of denk je er niet op die manier over na?
Memmel, mooi verhaal! "Saai" is ook leuk, hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |