Hoop goeie namen idd, ich bin dabei!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:36 schreef Prosac het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van de line-up voor Dancevalley?

Electronation, Viva Music, Toolroom en Dum Dum zitten fijne namen bij jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:36 schreef Prosac het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van de line-up voor Dancevalley?
Ferry, Halliwel, Armin, Sasha, Warren, Seaman, Alter Ego Live, Ananda, Kalkbrenner..
kan weer een fijn dagje worden zo

Zuipen in Kopenhagenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:17 schreef honda1990 het volgende:
Weten we al wat we met koninginnedag gaan doen?

Owow feestje te vieren of ga je gewoon wegquote:

In principe gewoon weg, maar ik ga zeker wel een feestje zoeken daarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:38 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Owow feestje te vieren of ga je gewoon weg?

Lijkt me wel gaaf! Ontvlucht je Koninginnedag of viel het gewoon toevallig samenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In principe gewoon weg, maar ik ga zeker wel een feestje zoeken daarEn anders in Malmö, daar schijnt ook een toffe club te zitten!

Dit klinkt inderdaad weer lekker.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:15 schreef Messenga het volgende:
Breakfast - Remember
ASOT is weer eens fijn

quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:17 schreef honda1990 het volgende:

http://partyflock.nl/party/148658:8Bahn.htmlquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:17 schreef honda1990 het volgende:

Man o man... Eerste Armin Only wat het slechte feest ooit voor mij was maar waar wel deze plaat voorbij kwamquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:30 schreef Prosac het volgende:
James Holden - A Break in the Clouds (The Lamb Chops Whaddayamean Its Supa Tigga Rigga Wigga Mix)

Valt toevallig samenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:58 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Lijkt me wel gaaf! Ontvlucht je Koninginnedag of viel het gewoon toevallig samen

Same shit different year.....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:48 schreef Bravebart het volgende:
Meer mensen die morgen om 10 uur klaar zitten om Sensation kaartjes binnen te sleuren?

Ik ga een poging doen, maar vermoed het ergstequote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Valt toevallig samen
Meer mensen die morgen om 10 uur klaar zitten om Sensation kaartjes binnen te sleuren?

Ik zit om 10 uur sharp klaar, voor 4 kaartjes (dik winst draaien!1!!), dus ik hoop dat het luktquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik ga een poging doen, maar vermoed het ergste

Bah, konden ze dat gedrag maar aanpakken...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zit om 10 uur sharp klaar, voor 4 kaartjes (dik winst draaien!1!!), dus ik hoop dat het lukt

Rustig maar, ik draai maar 3 euro winst omdat iedereen op 70 euro afrondquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:05 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Bah, konden ze dat gedrag maar aanpakken...

U riep?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:04 schreef Messenga het volgende:
Beat That?

Hehe, je weet dat ticketbox een dikke 3 euro extra per kaartje in rekening brengt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Rustig maar, ik draai maar 3 euro winst omdat iedereen op 70 euro afrond

quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:18 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Hehe, je weet dat ticketbox een dikke 3 euro extra per kaartje in rekening brengt?

En nu niet gaan zeiken dat hij op TE zo slecht draaide dik respect voor deze manquote:De succesvolle Nederlandse dj Armin van Buuren is gisterenavond tijdens de uitreiking van de International Dance Music Awards (IDMA) in Miami in de prijzen gevallen.
Van Buuren, eerder uitgeroepen tot beste dj van de wereld, verzilverde in Miami vier van de zes nominaties. Dat maakte het eigen label van de dj, Armada Music, vrijdag bekend.
Van Buuren ging naar huis met de awards voor beste Europese dj, beste radio mixshow, beste house/trance track en beste video. Die laatste twee prijzen kreeg hij voor het nummer In And Out Of Love dat hij samen met zangeres Sharon den Adel van Within Temptation maakte.
Indirect won Van Buuren nog een award. Het door hem opgezette platenlabel Armada Music werd uitgeroepen tot beste dancelabel. De Amerikaanse dj Markus Schulz, ook onder contract bij Armada, is verkozen tot beste Amerikaanse dj.

Ik vond hem zelf niet zo bijzonder, maar ook niet overdreven slecht. Dat overdreven gedoe overal, op PF lopen mensen te zeiken dat ze Armin maar een kutdj vonden omdat hij zo slecht draaidequote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:53 schreef Prosac het volgende:
Ik vond zijn TE set helemaal niet zo slecht nu ik die een paar keer gehoord heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |