Sar is beterquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef WeebI het volgende:
Als Casillas er niet was, dan hadden we niet eens hier gestaan.
Wat een held. En nog durven mensen te beweren dat dit niet de allerbeste doelman ter wereld is.
iddquote:
Dat, maar nog meer wat 'n tob-verdediging bij Madridquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef Fortitudo het volgende:
torres gerrard en kuyt ongelofelijk wat een aanval in topvorm zeg
Demi de Zeeuw speelt mee?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Best kopbal trouwens zo straks trouwens van
[ afbeelding ]
Ja dat bleek onlangs.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Liverpool speelt powerplay! Het zijn supermachines ingespoten met fijne Nutella.²
Kom op Weebl, 1 foutje...quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kom op Weebl, 1 foutje...
-edit- PINGEL!!!
Je hebt op zich wel een punt, maar gezien het spelbeeld is er echt maar 1 ploeg die verdient om voor te staan en dat is LFC.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:13 schreef WeebI het volgende:
Goal die afgekeurd had moeten worden, penalty die nooit gegeven had mogen worden.
Ben jij dom? Hij floot op aangeven van zijn assistent. Zeg dan op zijn minst 'hekel aan die grens'.quote:
Nog zo iemand met een IQ van een leeg aquarium. Hij floot op aangeven van zijn grens. Hij zelf zag het absoluut niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:14 schreef NumberNine het volgende:
Hoe hard kan je een wedstrijd verneuken, meneer de scheidsrechter?![]()
![]()
![]()
Helemaal gelijk in, maar dat ze dan door twee kapitale scheidsblunders op voorsprong moeten komen, is gewoon heel jammer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt op zich wel een punt, maar gezien het spelbeeld is er echt maar 1 ploeg die verdient om voor te staan en dat is LFC.
Grens stak idd de vlag omhoog dat het een pingel was dusja dan moet hij em ook wel geven.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:14 schreef Noshiba het volgende:
Tering, wie zeikt hier op de bleeckere mag ook wel wat over voetbal gaan leren.
Hij staat er niet goed voor en gaat af op z'n grens en wie die eerste goal een overtreding vond is ook een mogool.
Laatste tripje voorlopig..?quote:De Bleeckere: "33e CL-duel is fantastisch"
ma 09/03/09 - Frank De Bleeckere moet dinsdagavond de topper Liverpool-Real Madrid in de Champions League in goede banen leiden. Sporza belde de Belgische topref maandag op. "Ik ben net gaan trainen op Anfield Road", zei hij.
"Het wordt al mijn 33e wedstrijd in de Champions League, maar ik blijf het fantastisch vinden."
"En Liverpool-Real is een prachtige affiche. Dat houdt ook in dat we goed en scherp moeten zijn."
"Wij moeten een topprestatie leveren", onderstreept De Bleeckere (foto).
"Op tv krijg je de afstanden te zien die de spelers afleggen. Wij lopen nog meer. Ik leg tussen de 12 en 14 kilometer af."
De Bleeckere maakt van de gelegenheid ook gebruik om de stad te verkennen.
"Dinsdag hebben we twee uur vrij. Dan bezoeken we het Beatles-museum en bezichtigen de vertrekplaats van de Titanic."
Grens assistent scheidsrechterquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nog zo iemand met een IQ van een leeg aquarium. Hij floot op aangeven van zijn grens. Hij zelf zag het absoluut niet.
Jupquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:16 schreef Kerol het volgende:
Nog meer die aldoor dat geluidje horen op TV wat je ook hoort als je gebeld wordt als je PC aanstaat?
Ja dus.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:16 schreef Kerol het volgende:
Nog meer die aldoor dat geluidje horen op TV wat je ook hoort als je gebeld wordt als je PC aanstaat?
't wordt op Nederland 3 uitgezonden he...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:14 schreef Paul het volgende:
Was wel hands hoor zag je toch
Ach wij zijn ook wel gewend dat Real Europees de laatste seizoenen huilen met de pet op is Weebl.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:13 schreef WeebI het volgende:
Goal die afgekeurd had moeten worden, penalty die nooit gegeven had mogen worden.
Ach, we zijn het wel gewend dit seizoen.
...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:15 schreef Paul het volgende:
Waarom was het geen hands, hij kwam toch op z'n arm
Bij mij wel jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't wordt op Nederland 3 uitgezonden he...
hier ook jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:16 schreef Kerol het volgende:
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach wij zijn ook wel gewend dat Real Europees de laatste seizoenen huilen met de pet op is Weebl.
Schouder heet dat.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:15 schreef Paul het volgende:
Waarom was het geen hands, hij kwam toch op z'n arm
't was Heinze z'n tiet, die eerste goal was wel goed denk ik die pepe gaat gewoon liggenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:16 schreef ASroma het volgende:
biceps is hands in belgie dus goed gefloten![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:17 schreef Kerol het volgende:
Het merendeel van dit topic haat Real net zo erg als Nederlanders Ajax haten zie ik nu
Dan maar Barca vernederen en weer kampioen wordenquote:
Kapitaal wil ik niet zeggen, de beslissingen waren twijfelachtig. Ze zouden gegeven kunnen worden, maar dit is niet geheel op conto van de arbitrale leiding.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in, maar dat ze dan door twee kapitale scheidsblunders op voorsprong moeten komen, is gewoon heel jammer.
Ben je Belg ofzo?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:16 schreef Noshiba het volgende:
JEZUS WAT EEN MOGOLEN HIER ZEG, Frank heeft geen enkele fout gemaakt bij die goals
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:13 schreef WeebI het volgende:
Ach, we zijn het wel gewend dit seizoen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kan op voetballes bij Heintzequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:17 schreef Dos37 het volgende:
Heinze Liverpool wou die toen nog kopen van United
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan maar Barca vernederen en weer kampioen worden
Leg mij effe die grap uit, heb em al meerdere malen gezien maar weet de betekenis erachter nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Zou de Bleckere net als Vink hebben gezegd wat doe jij dinsdag ik fluit Champions League![]()
![]()
Dacht al dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:16 schreef Kerol het volgende:
'Vernederen' dat zie ik echt gebeuren ja!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ondanks de scheepslading Nederlandersquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:17 schreef Kerol het volgende:
Het merendeel van dit topic haat Real net zo erg als Nederlanders Ajax haten zie ik nu
Was toch niks twijfelachtig aan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Kapitaal wil ik niet zeggen, de beslissingen waren twijfelachtig. Ze zouden gegeven kunnen worden, maar dit is niet geheel op conto van de arbitrale leiding.
Dan val ik in herhaling, ik wilde eens weer wat anders de schuld gevenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
!!
In plaats van alleen maar verhaal te halen op de arbitrage mag je ook gerust zeggen dat Real als een kudde faalhazen speelt. Vanaf minuut 1 al.
Ja, en nu spelen ze allemaal voor Realquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ondanks de scheepslading Nederlanders![]()
Vreemde is dat Barcelona wel populaider werd door de Nederlanders die daar hebben gespeeld
Ik gun het Real wel om die coupe te winnen, omdat ze zoveel Nederlanders hebben heh..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ondanks de scheepslading Nederlanders![]()
Vreemde is dat Barcelona wel populaider werd door de Nederlanders die daar hebben gespeeld
Vertel mij eens wat hij de scheidsrechter fout heeft gedaan bij beide goals.....quote:
Hey FireFoxquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:16 schreef FireFox1 het volgende:
Gerrard, klasbak
Real, hahaahah Geweldig
MADRID, CABRON SALUDA AL CAMPEON
Overmorgen in HMH.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan val ik in herhaling, ik wilde eens weer wat anders de schuld geven
Kan je rekenen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
quote:
quote:"Robben belichaamt de verandering bij Real Madrid zonder twijfel het beste. Hij is voor Madrid wat Messi is voor Barcelona."
Als ze het nu weer weggeven dan mag dat wel een vernedering genoemd worden jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
'Vernederen' dat zie ik echt gebeuren ja!
Hehe goed punt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan val ik in herhaling, ik wilde eens weer wat anders de schuld geven
Onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan je rekenen?
Dat word straks een erehaag voor Barca in het Bernabeu
Vink gaf voordeel aan De Graafschap (?), maar floot uiteindelijk alsnog voor de overtrediging terwijl een speler van De Graafschap zo'n beetje 1 op 1 op de keeper af kon gaan. Na hevige protesten van een speler zei Vink "Wat doe jij op woensdag? Ik fluit CL". Royal sadnessquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Leg mij effe die grap uit, heb em al meerdere malen gezien maar weet de betekenis erachter niet
nee ik vind liverpool de mooiste club ter wereldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:17 schreef Kerol het volgende:
Wij hebben de herhalingen inmiddels 23 keer gezien inderdaad, maar de Bleeckere moet 't in 'n moment beslissen samen met z'n assistenten. Dan kan ik me voorstellen dat hij hands geeft en bij de eerste goal door laat spelen (maar hij zou net zo goed kunnen fluiten voor 'n overtreding).quote:
Hij heeft het gewoon niet, om zo'n dingen te zeggen. Evertje daarentegen welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:21 schreef Terreros85 het volgende:
Die grap van Arno Vermeulen net:
'Casillas heeft al heel wat schoten op zich af gehad. Gelukkig wel met een bal'
het was Heracles, tegen de Graafschapquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vink gaf voordeel aan De Graafschap (?), maar floot uiteindelijk alsnog voor de overtrediging terwijl een speler van De Graafschap zo'n beetje 1 op 1 op de keeper af kon gaan. Na hevige protesten van een speler zei Vink "Wat doe jij op woensdag? Ik fluit CL". Royal sadness.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan je rekenen?
Dat word straks een erehaag voor Barca in het Bernabeu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door Houniet op 10-03-2009 21:25:39 ]
Ik zie hem vandaag weinig goed doenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
ja want Diarra is niet belangrijk toch commentator?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:23 schreef Palmboom313 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Houniet op 10-03-2009 21:25:49 ]Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
TEGEN EEN SPELER VAN HET ALMACHTIGE HERACLES?!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vink gaf voordeel aan De Graafschap (?), maar floot uiteindelijk alsnog voor de overtrediging terwijl een speler van De Graafschap zo'n beetje 1 op 1 op de keeper af kon gaan. Na hevige protesten van een speler zei Vink "Wat doe jij op woensdag? Ik fluit CL". Royal sadness.
De meesten hier hadden het dan ook niet direct over VDB maar over arbitrale trio in algemeen en bij 2e fout is het dan ook vooral die assistent ja, maar elke rund moet kunnen zien dat de bal op zn schouder kwam... dus VDB ook en dan boven zn blinde assistent staanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:20 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat hij de scheidsrechter fout heeft gedaan bij beide goals.....
Eerste goal wilt pepe met een sliding de bal wegwerken en dat mislukt, de beslissing word moeilijk gemaakt omdat torres een hand op z'n schouder legt.
De 2e goal gaat ie af op z'n assistent, zelf had hij het al afgewipeld maar oke
Ik wacht op antwoord
ZULKE, niet zo'n. Ben je van beneden de rivieren ofzo, je hoort toch wel dat "zo'n" in deze context klinkt alsof je een Marrokaan bent die een half jaar in Nederland woontquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon niet, om zo'n dingen te zeggen. Evertje daarentegen wel
Vind Real trouwens niet echt zo goed bezig om eerlijk te zijn.
Nerd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
ZULKE, niet zo'n. Ben je van beneden de rivieren ofzo, je hoort toch wel dat "zo'n" in deze context klinkt alsof je een Marrokaan bent die een half jaar in Nederland woont.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:26 schreef xminator het volgende:
Prachtige wedstrijd.
Real madrid wordt hard afgemaakt.
Vind je het gek? Met zo een kut transfer beleid.
Hij wimpelde het zelf ook af hoor vriend, maar omdat die grensrechter er beter voorstaat moet je daar op afgaan....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:25 schreef Espabilado het volgende:
[..]
De meesten hier hadden het dan ook niet direct over VDB maar over arbitrale trio in algemeen en bij 2e fout is het dan ook vooral die assistent ja, maar elke rund moet kunnen zien dat de bal op zn schouder kwam... dus VDB ook en dan boven zn blinde assistent staan
Bron?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:26 schreef xminator het volgende:
Vind je het gek? Met zo een kut transfer beleid.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:27 schreef Palmboom313 het volgende:HET KAN NOG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:29 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Waar jij je druk om kunt maken zeg. Ben inderdaad van beneden de rivieren. Dus wat is het probleem?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
ZULKE, niet zo'n. Ben je van beneden de rivieren ofzo, je hoort toch wel dat "zo'n" in deze context klinkt alsof je een Marrokaan bent die een half jaar in Nederland woont.
1 sec na de overtreding. De scheids floot toen nog niet eens manquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:29 schreef TheArt het volgende:
Het klopt in principe wel. Mascherano schoot die bal nog weg.
Terechte gele kaart.
Hoezo? Dit was een terechte beslissing. Niet bij alles hoeft er nu op de scheids afgegeven te worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:29 schreef Cheiron het volgende:
Tuurlijk, wegschoppen van de bal. Haal die belg van het veld af joh
Desondanks hij dit seizoen beduidend minder is dan afgelopen seizoen is en blijft het natuurlijk een geweldenaar.quote:
Waarom reageer je niet op mijn PMquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:29 schreef LeonH het volgende:
[..]
Waar jij je druk om kunt maken zeg. Ben inderdaad van beneden de rivieren. Dus wat is het probleem?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:29 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]Zelfs PSV had het beter gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De scheids had al gefloten, wees nota bene al in de richting van het doel van Liverpool. Dus dat klopt niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
1 sec na de overtreding. De scheids floot toen nog niet eens man
Dat wens je niemand toequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:30 schreef WeebI het volgende:
Heinze krijgt steeds meer zon Salgado kop. En dat is niet positief. Verre van zelfs.
Waarom ben jij niet op msn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |