Adelante.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik laatst ook, wie dacht dat nou?
Maare, hoe zit dat????![]()
Ik heb er net 4 nachtdiensten opzitten, nu lekker 2 dagen vrij...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik pas zaterdag.
Het leven is hard
Mit, derde naamval, dir dus.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vandaar het trauma, Bupatih.
Ik geloof dat je gelijk hebt.
Ah ja, die was het!quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb er net 4 nachtdiensten opzitten, nu lekker 2 dagen vrij...
En dit gaat heel erg klinken maar het wordt 2 dagen niet veel meer dan "bier zuipen en kut roepen vanaf de bank"...oh, ja...en een beetje fokken en mario karten....maar dat is het dan wel...![]()
![]()
quote:
Oh ik had het goed dusquote:
quote:
En als je dan niet rijden kan dan draag ik je!!!!!quote:
Ik weet alles. Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ah ja, die was het!
Ik weet niet hoe wat zit, weet jij het?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik had het goed dus![]()
Verder had ik altijd wel een 8 voor duits, maar grammatica was een hel.
Good evening, sir.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
And a good evening to you to, madam...
Double scotch on the rocks with a twist i pressume?
Ik had altijd onvoldoendes voor Duits.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
EIN FOLCHquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Ik vond presentaties voor duits leukquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
2 bier voor je duits mondeling en je lulde als brugman!!!!!
En dan weet je wel hoe het grammatical in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:48 schreef Fascination het volgende:
Ik had altijd onvoldoendes voor Duits.![]()
quote:
Whut?quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond presentaties voor duits leuk
So why don't you take of your glasses, madam?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Good evening, sir.
Anything that blurs reality is fine by me.
[..]
Ik had altijd onvoldoendes voor Duits.![]()
Omdat de eigenaar te veel schulden had. Er komt nu een makelaar op die plek.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zou graag willen weten waarom dat huisje wat een cafeetje is waar iedereen naar staat te kijken en juichen in de film Cool Runnings niet meer in gebruik is als cafe?
Mijn presentatie ging over wolvenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:51 schreef Fascination het volgende:![]()
Waar moest je dat over doen dan? Boeken ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |