Tis dat die PI er stondquote:
Moest ik gaan bewijzen dat het niet zo was.. geen zin inquote:
Labeltjes zijn hipquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
We zijn hoe dan ook allemaal mensen die van mensen houden. Wat maakt een labeltje nou uit?
Klaar.
Hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moest ik gaan bewijzen dat het niet zo was.. geen zin in
115 kmquote:
Nee. Ik heb een hekel aan genraliseren, labels plakken e.d. Iedereen is uniek.quote:
Mijn ex woonde 130km van mij vandaan. Die woonde aan de andere kant van Brabant, haha.quote:
Is "uniek zijn" geen label?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een hekel aan genraliseren, labels plakken e.d. Iedereen is uniek.
Labeltjes zijn handig voor bijvoorbeeld op producten in de vriezer/koelkast, verder niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dat is mijn labeltje!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar ik ga je ex niet worden hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn ex woonde 130km van mij vandaan. Die woonde aan de andere kant van Brabant, haha.
Maarree Breda is leuk!
Net als alle andere mensenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dat is mijn labeltje!Uniek zijn
Dus eigenlijk heel standaardquote:
Heel handigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Labeltjes zijn handig voor bijvoorbeeld op producten in de vriezer/koelkast, verder niet.
Alleen autisten doen zoietsquote:
Iemand met een label, plakt een label?quote:
Had ik ook niet gedaanquote:
Ja, mijn label is uniek zijn en vanuit mijn label kan ik ook gaan plakkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Iemand met een label, plakt een label?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Damn, dus ik had gewoon door kunnen gaan erop
Zat het toch al niet, dus dat boeit nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje laat nu![]()
Gaat niet meer goedkomen tussen ons Cue
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zat het toch al niet, dus dat boeit niet
Nee hoorquote:
Ik heb een keer gehad dat ik op een festival was en in gesprek raakte met een meisje.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:21 schreef Cuegirllie het volgende:
en wat heeft iedereen toch altijd tegen labeltjes en generaliseren.. Je moet het toch een beetje duidelijk kunnen maken wat je wil zeggen. Anders blijf je bezig met uitzonderingen uit te sluiten en beschrijvingen te maken van wat je evt bedoelt. Gedoe
Dat werkt niet bij mij..quote:
nog voorkeur voor een kleurtje?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohja verrek
jeeeeeeeeeej ik heb een labeltje
Zoals ik al eerder heb gezegd, ik ben omkoopbaarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij mij..
Net als dat het niet werkt bij jou
Volgens mij kan ik ergens nog een zinnetje herinneren, waar het woordje 'niet' ervoor stondquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb gezegd, ik ben omkoopbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |