Tis dat die PI er stondquote:
Moest ik gaan bewijzen dat het niet zo was.. geen zin inquote:
Labeltjes zijn hipquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
We zijn hoe dan ook allemaal mensen die van mensen houden. Wat maakt een labeltje nou uit?
Klaar.
Hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moest ik gaan bewijzen dat het niet zo was.. geen zin in
115 kmquote:
Nee. Ik heb een hekel aan genraliseren, labels plakken e.d. Iedereen is uniek.quote:
Mijn ex woonde 130km van mij vandaan. Die woonde aan de andere kant van Brabant, haha.quote:
Is "uniek zijn" geen label?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een hekel aan genraliseren, labels plakken e.d. Iedereen is uniek.
Labeltjes zijn handig voor bijvoorbeeld op producten in de vriezer/koelkast, verder niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dat is mijn labeltje!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar ik ga je ex niet worden hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn ex woonde 130km van mij vandaan. Die woonde aan de andere kant van Brabant, haha.
Maarree Breda is leuk!
Net als alle andere mensenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dat is mijn labeltje!Uniek zijn
Dus eigenlijk heel standaardquote:
Heel handigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Labeltjes zijn handig voor bijvoorbeeld op producten in de vriezer/koelkast, verder niet.
Alleen autisten doen zoietsquote:
Iemand met een label, plakt een label?quote:
Had ik ook niet gedaanquote:
Ja, mijn label is uniek zijn en vanuit mijn label kan ik ook gaan plakkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Iemand met een label, plakt een label?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |