Me hoof! Ik ben stuk in me hoof!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:01 schreef golfer het volgende:
Doet Duderinnetje het niet meer?![]()
Wat is er stuk aan haar?
Oh jakkes 's avondsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:52 schreef Tezz het volgende:
Etenstijd is hier al weer achter de rug (spinazie met een varkenslapje en krieltjes. Hoe saai)
Vanavond werken, blegh. Stomme vergadering.........
Ach, het is maar eenmaal in de zes weken en ik mag gewoon braaf vijf overuren schrijven (ik werk van 19.30 tot 22.30) dus op zich is het wel te doen.quote:
Pas maar op! Dat deed ik gisteravond ook en toen werd ik pas vanmorgen weer wakker!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:54 schreef golfer het volgende:
Heel vroeg gegeten. Nu lekker even allebei een ouwe lullen/kuttendutje doen.
Welke cupmaat is dat?quote:
Ik demarreer meteen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
arme lein met een fiets op d'r tieten
Beebquote:
Laat maar doorkomen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Of zal ik er maar gewoon zelf een posten?
Nou ben ik een stuk jonger dan jij volgens mij maar ik lag net ook op de bank te maffen hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:54 schreef golfer het volgende:
Nu lekker even allebei een ouwe lullen/kuttendutje doen.
Een hele stome vraag hoor maar wat doet Steer met jou boob fotoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Beeb
Jongens, is Steer er niet? Die heeft vast nog wel een tietenfoto van meOf zal ik er maar gewoon zelf een posten?
Een jaar geleden was er een CUL SC meet bij mij thuis en had ik een shirtje aan met net iets teveel decollete. En steer maakte daar een foto vanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:04 schreef kres het volgende:
Een hele stome vraag hoor maar wat doet Steer met jou boob foto
Boys will be boysquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een jaar geleden was er een CUL SC meet bij mij thuis en had ik een shirtje aan met net iets teveel decollete. En steer maakte daar een foto van
Hoi Faithyquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
zeg PdeHoog, mag je mij nog steeds niet meer?![]()
![]()
* PdeHoog honkbalknuppel aanreiktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
en dus wat medestudenten flink schoppen
Ze zit al een uur met een vriendinnetje aan de telefoon. Zodra ze klaar is zal ik haar melden dat haar online-adoptiedochter haar zoekt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Golfer, zou je aan mn online-adoptiemama willen vragen (als ze wakker is natuurlijk) of ze even achter msn kan en wil komen? Wil graag ffies met r kletsen
Ohh joh nee laat maar. Ik ga zo slapen, ik dacht wie weet is ze wel even bezig ofzo. Komt wel een andere keerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:13 schreef golfer het volgende:
Ze zit al een uur met een vriendinnetje aan de telefoon. Zodra ze klaar is zal ik haar melden dat haar online-adoptiedochter haar zoekt.
Paps?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Ohh joh nee laat maar. Ik ga zo slapen, ik dacht wie weet is ze wel even bezig ofzo. Komt wel een andere keerMaar thanks anyway, paps
Want jij bent niet getrouwd in gemeenschap van goederen met B.?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:18 schreef golfer het volgende:
Paps?![]()
Kijk het feit dat je door B. bent geadopteerd wil nog niet zeggen dat ik daar iets mee te maken heb.
Oh shit, das waar ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Want jij bent niet getrouwd in gemeenschap van goederen met B.?
hoi!quote:
dankquote:Hier heb ik ervaring mee
[..]
* PdeHoog honkbalknuppel aanreikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
kijk nou uit, anders moet je straks nog alimentatie betalenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh shit, das waar ook.
Dus jij bent nu ook bezit van mij?
wtf is die noro virus??quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben bezit van niemandMaar ik ga slapen... Voel me niet helemaal fris. Ik vrees met grote vrezen voor het NORO-virus dat nu op m'n werk heerst
NORO virus is maximaal 48 uur braken en diarree. En zo herken je dat ook. Erg besmettelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:40 schreef kres het volgende:
[..]
wtf is die noro virus??
Hoe herken je dat ?
Ik ook niet. Ik ben dol op poepen, maar geenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
ben je wel ff helemaal leeg...
maar nee, ik hoef 't niet
Blijf voorlopig dan dus nog maar even van mijn schoot af, kind.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:42 schreef Leintjeuh het volgende:
NORO virus is maximaal 48 uur braken en diarree. En zo herken je dat ook. Erg besmettelijk
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NORO virus is maximaal 48 uur braken en diarree. En zo herken je dat ook. Erg besmettelijk
dat dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben dol op poepen, maar geendiarree
Dag Pquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
hmmm...hier is het niveau ook niet hoogHouden zo
Ja en jij loopt hier altijd in je Blootje, dus dit gaat helemaal goedkomenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
als je blijft hebben we iig íets 'Hoog's'![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
nivootje
maar, ik ging leren geloof ik![]()
truste alvast allen, mocht ik daarna in slaap vallen
Hoi Bluezzquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
als je blijft hebben we iig íets 'Hoog's'![]()
Hi hi Blue... How's life ?quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Truste lieve CUL'lers!
Oh en leuk dat jij af en toe komt kijken Hoog!![]()
![]()
![]()
All is well hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:29 schreef kres het volgende:
Hi hi Blue... How's life ?
Las net dat je net een heel lang telefoon gesprek achter de rug hebt ?
Goedenavond mevrouw.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Ben nu vandaag al 3x 'mevrouw' genoemd *zucht* Volgens mij is het definitief. Ik zie er uit als een heuse mevrouw.
Same poo different day om het maar zo te zeggen...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ja gewoontjes, hele dag gewerkt dus niet bijzonder
Daag "meisje"quote:
Die's wel liefquote:
Dat relichick moest ik even ontcijferenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Relichick, Kleurrijk, ballerig, politie, zeilmevrouw, maar ik verklap maar niks
Tent is top is wel leuk om te kijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:46 schreef k_man het volgende:
Volgen jullie Mijn Tent is Top ook?
Ik wilde er eigenlijk alleen eventjes naar kijken om te zien welk restaurant in Amersfoort het betreft, maar ondertussen is het stiekem best een leuk programma. Amersfoort moet wel winnen natuurlijk (doen ze tot nu toe ook).
De menukaart van Amersfoort is wel erg leuk, heb je die al gezien met die oud-Hollandse gerechten?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:46 schreef k_man het volgende:
Volgen jullie Mijn Tent is Top ook?
Ik wilde er eigenlijk alleen eventjes naar kijken om te zien welk restaurant in Amersfoort het betreft, maar ondertussen is het stiekem best een leuk programma. Amersfoort moet wel winnen natuurlijk (doen ze tot nu toe ook).
Ha, dat had ik dus net getikt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
De menukaart van Amersfoort is wel erg leuk, heb je die al gezien met die oud-Hollandse gerechten?
Bekeken. Blijft een van reclame en sponsoring bolstaand programma dat weinig met koken te maken heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:04 schreef Bluezz het volgende:
We gaan ff kijken K want anders moet je nog spoileren ook.
We be back![]()
quote:
de enige man hier in huis ligt lekker te slapen, zonder licht te gevenquote:
Heeft ie niet eens een gloeiwormpje?quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:52 schreef DarkElf het volgende:
de enige man hier in huis ligt lekker te slapen, zonder licht te geven
zou wel handig zijn, soort van instantleeslampje ofzo
Nee, ik zit live-honkbal te bekijken en ben morgen vrij.quote:
oh lekkerquote:Op woensdag 11 maart 2009 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ik zit live-honkbal te bekijken en ben morgen vrij.
In bed liggen is geen succes, pijnklachten zijn nogal erg aanwezig helaas. Dus tijd voor pijnstillers, thee, wat internet en ga t straks weer eens proberen...quote:
Niet leuk dus. Hoop dat het straks wel gaat lukken om te slapen voor je.quote:Op woensdag 11 maart 2009 02:06 schreef DarkElf het volgende:
In bed liggen is geen succes, pijnklachten zijn nogal erg aanwezig helaas. Dus tijd voor pijnstillers, thee, wat internet en ga t straks weer eens proberen...
Vast wel!quote:Op woensdag 11 maart 2009 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet leuk dus. Hoop dat het straks wel gaat lukken om te slapen voor je.
Je zei 'iets'quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een jaar geleden was er een CUL SC meet bij mij thuis en had ik een shirtje aan met net iets teveel decollete. En steer maakte daar een foto van
Them good old days. Nu kan ik met de beste wil van de wereld geen spleet tussen mn tieten meer makenquote:Op woensdag 11 maart 2009 02:29 schreef Stereotomy het volgende:
Je zei 'iets'
Als ik mijn ogen dichtdoe, zie ik die hele spleet nog nog nog.![]()
Het gaat wel goed. Hij voelt zich nog niet helemaal 100% maar dat was ook te verwachten. Z´n gezicht is een beetje opgezwollen en z´n oog zit half dicht omdat er onderhuids vocht (oedeem) rond de wond zit door de operatie en dat zakt een beetje omlaag nu. Maar hij maakt het over het algemeen redelijkquote:
Mogguhquote:Op woensdag 11 maart 2009 07:43 schreef DarkElf het volgende:
Goodmorning, en wat een mooie ochtend is hetMooi zonnetje er weer bij.
(klinkt bijna energiek he?Viel uit eindelijk na half vijf in slaap en was om 6 uur er weer uit dus helemaal fit ben ik niet zeg maar
)
Zo maar eens wat gaan doen en oa een marinade maken voor het lamsvlees van vanavond.
Sterkte MoBloquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
mogge
vandaag spannende dag: schoonmoeder wordt geopereerd. Borstamputatie omdat ze cellen hebben gevonden nadat ze zelf een knobbeltje had ontdekt
nu leren, vanmiddag naar college en daarna naar Doetinchem naar het ziekenhuis om hallo te zeggen...
bleuh. hoop maar dat 't goed gaat allemaal...
olijfolie, honing, citroensap, verse tijm, pietsie knoflookquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mogguh1,5 uur slaap is idd best
Wat voor marinade maak je?
das eng idd, sterkte voor je schoonmoeder!quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
vind het best eng... eiks...
zo maar 's wat informatie opzoeken.. hoe lang zo'n ingreep duurt enzo...
Klinkt okquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
olijfolie, honing, citroensap, verse tijm, pietsie knoflook
wat merk je daar van? als ze die klieren weghalen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das eng idd, sterkte voor je schoonmoeder!
Mijn schoonmoeder heeft ook bortskanker gehad en heeft toen ook dezelfde ingreep ondergaan, ook zijn er lymfeklieren uit haar oksel gehaald.. geloof dat ze lichamelijk daar het meeste last van gehad heeft, buiten het hele psychische stuk... Gelukkig is toen alles weggehaald en is ze nu al weer jaren helemaal gezond
precies weet ik het niet hoor, ze is geopereerd toen ik Rtificial echt nét kende maar wat ik wel weet is dat ze doordat ze die lymfeklieren weggehaald hebben vrij lang last van haar arm gehad heeft (dingen tillen enzo was erg moeilijk.. ze had dan pijnklachten en had oedeem.daar had ze wel een soort steunverband voor ofzo die dan verlichting gaf)quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat merk je daar van? als ze die klieren weghalen?
mijn tip: drink er geen koude dranken bij, maar bv thee.... anders heb je gelijk een gestolde klont kaas in je maag. Wij dippen er gewoon vers stokbrood in.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik wil overigens vanavond gezellig voor het eerst gaan kaasfondue-en met vriendinlief.
Nog tips? Wat moeten we dippen en hoe maak ik een goede fondue?
salade kan natuurlijk,quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Verder niks? Een salade erbij dan? Geen vlees om mee te dippen?
Ik kan toch het vlees eerst braden, of knakworst ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef cybermans het volgende:
[..]
salade kan natuurlijk,
vlees in kaas dippen, nee dank je (en kaas wordt niet heet genoeg voor vlees). Dan moet je gaan fonduen met bouillon.
Ik zou ook best willenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoipieploi. De laatste tijd was het waanzin hier op werk elke dag tot half acht werken, dud geen tijd om te niksen. Nu is het gelukkig wat rustiger.
Bluezz, ik heb je boek, alleen heeft mijn vriendinnetje hem ingepiktNog naar het boekenbal geweest?
Ik zie in het Michael Jackson topic allemaal mensen die kaarten kopen en ik heb verdomme geen code. Echt frustrerend. Ik ha diet gedacht dat het me zoveel zou doen, maar ik ben gewoon echt boos en kan wel janken. Labiel persoon dat ik er rondloop.
Ach, al dat pleps en gezuipquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe is dat nou zo'n boekenbal?
Ik voel me overigens net die junk van Menace to society:
"I'll give you a hamburger for it. Man, I'll suck your dick for it."
Geweldig jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach, al dat pleps en gezuip![]()
@ Boris lekker weer he!!
Wat super dat NL door is!!!Tnxx voor het linkje, dat commentaar erbij
![]()
Hmm. Ik bedenk me net dat ik je eigenlijk een scheldkannonade van heb-ik-jou-daar zou moeten geven. Gewoon, omdat t weer kanquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Heuj. Welkom terug! Hopelijk blijft iedereen nu normaal tegen je doen!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hmm. Ik bedenk me net dat ik je eigenlijk een scheldkannonade van heb-ik-jou-daar zou moeten geven. Gewoon, omdat t weer kan
Tsssskpfffftquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:28 schreef Den_Haag het volgende:
zou bij de meeste mensen wel werken in deze
Ik blijf zweren bij appel-granaatappelsap van Schulpquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:31 schreef DarkElf het volgende:
And now for something completely diferent:
perensap van de Perenlaere is echt lekker
ja daar had je t laatst over, waar koop je die? Gewoon bij een groentenboer ofzo?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik blijf zweren bij appel-granaatappelsap van SchulpHelaas ben ik blut dus de rest van de maand geen sap voor mij
Mijn lokale veggie-dealer verkoopt t ja. Maar als je naar de rijsttafelmeet komt, dan neem ik wel wat flessen meequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:33 schreef DarkElf het volgende:
ja daar had je t laatst over, waar koop je die? Gewoon bij een groentenboer ofzo?
Wat, heb ik een rel gemist? (of veroorzaakt?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heuj. Welkom terug! Hopelijk blijft iedereen nu normaal tegen je doen!
wat ben je toch een schatje maar denk niet dat ik naar die meet gaquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn lokale veggie-dealer verkoopt t ja. Maar als je naar de rijsttafelmeet komt, dan neem ik wel wat flessen mee
daar heb jij nu personeel voorquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
TsssskpfffftMet loze beloftes kom je hier niet ver hoor, mannetje
![]()
grapje
Bad. Kaarsjes aan, relaxed muziekje erbij, kopje theequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:58 schreef DarkElf het volgende:
bad of douche? zoveel keuzes in t leven
ah een volleerd baadsterquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bad. Kaarsjes aan, relaxed muziekje erbij, kopje thee
Hoelaat?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bad. Kaarsjes aan, relaxed muziekje erbij, kopje thee
Waarom zou je de pil gebruiken als je onvruchtbaar bent?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:00 schreef Isabeau het volgende:
BadDE
En ik kan niet meedoen met dat geneesmiddelenonderzoekIk ben niet onvruchtbaar. Bij het vorige telefoontje (en bij dit telefoontje) mocht ik wèl de pil gebruiken
maar moet dus ook onvruchtbaar zijn. De logica. Wel heel jammer, ben namelijk verder goed gezond en kon het geld heel goed gebruiken
![]()
Hey DH, jij hier
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:04 schreef cybermans het volgende:
![]()
eerste rijles gehad
![]()
![]()
iedereen leeft nog
Ik heb het 2x specifiek gevraagd of het wel klopte en zij begreep het ook niet zo goed. Bij het vorige telefoontje gaf ik nog als antwoord op de vraag waarom ik niet stond ingeschreven dat je als vrouw nooit mee kon doen omdat je dan menopauzaal moest zijn en zo. En ze zei toen specifiek dat dat nu niet zo wasquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Waarom zou je de pil gebruiken als je onvruchtbaar bent?
dat kanquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vanwege de prachtige dames hier natuurlijk
Je wordt zo genegeerd dat het haast wel zo moet zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat, heb ik een rel gemist? (of veroorzaakt?)
Nou kom hier dan! Dan zet ik het bad aanquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:15 schreef kaasplankje het volgende:
I'm ready!Ik heb net een afdakje geknutseld om 't openhaardhout onder te leggen
Oke! Tot zo!quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou kom hier dan! Dan zet ik het bad aan
Nou dan kom je toch ook een keer in bad? Zo lang je de deur maar op slot doetquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:18 schreef Den_Haag het volgende:
* Den_Haag kijkt een beetje jaloers naar alle badderaars
dat zal ik ook zeker doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou dan kom je toch ook een keer in bad? Zo lang je de deur maar op slot doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben me van geen kwaad bewustquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Je wordt zo genegeerd dat het haast wel zo moet zijn.
ik ook niet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben me van geen kwaad bewust
DE, badder-ze!
echt wel,l die 2 uur waren zo om.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:06 schreef Isabeau het volgende:
cybermans gefeliciteerd!Je leeft zelf zo te zien ook nog
Was het leuk?
En ik heb nieuwe hippie birkenstocksquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:29 schreef golfer het volgende:
Even Haarlem in geweest. Heerlijk weer. Lekker op een terrasje in het zonnetje een biertje gedronken.![]()
En ik heb na 8 jaar trouwe dienst mijn Panama Jack schoenen vervangen door nieuwe exemplaren.
Ik zou dus bijna mee kunnen doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het 2x specifiek gevraagd of het wel klopte en zij begreep het ook niet zo goed. Bij het vorige telefoontje gaf ik nog als antwoord op de vraag waarom ik niet stond ingeschreven dat je als vrouw nooit mee kon doen omdat je dan menopauzaal moest zijn en zo. En ze zei toen specifiek dat dat nu niet zo wasHeeft vast van alles met aansprakelijkheid te maken. Mocht ik over 4 jaar een kind ter wereld brengen met een afwijking dan zou ik er een schandaal van kunnen maken dat het door dat geneesmiddelenonderzoek kwam. Of zoiets
geen boretti-keuken?quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil ook een bad
Mijn contactadvertentie wordt zo wel heel uitgebreid. Man met kitchenaidkeuken èn bad. Of maak daar maar direct een whirlpool van dan.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
Goeie woordspeling
Als het bewust was, tenminste
quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:52 schreef Isabeau het volgende:
Boretti vind ik opscheppen met geld en kitchenaid vind ik hip(ja, ik heb een hersenkronkel)
mm dan valt het misschien nog wel mee, had 150 gr gedaan maar tis zovéél gewordenquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:15 schreef ColdFeet het volgende:
200 gram. En da's dan inclusief lunch de volgende dag
En nu zie je zeker iemand bij me staan wiens naam begint met een... K? Of een C!quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:24 schreef LieLie het volgende:
*volgt sinds een tijdje het culi hoekje op fok en ziet plots Duderinnetje in een titel, wat vaag bekend voorkomt van een hele tijd geleden en iets met een huis, dus nu nieuwsgierig: Dude = juf?*
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En nu zie je zeker iemand bij me staan wiens naam begint met een... K? Of een C!
S?
SC?
Een P dan?
Ja maar luister nou liefje, juffen zitten niet op FOK!quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:42 schreef LieLie het volgende:
Neen, in welke klas zat ik ook al weer? Even kijken..
1J!
Nou wat een rare. Nog een wonder dat je zo goed terecht bent gekomen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:53 schreef LieLie het volgende:
Maar, ik heb het ook niet over een echte juf.
Ze wenste enkel zo genoemd te worden.
Mevrouw was uit den boze, negeren van echte leeftijd wellicht
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En nu zie je zeker iemand bij me staan wiens naam begint met een... K?
* denk denk *quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:01 schreef kres het volgende:![]()
Weet iemand waar ik een schema kan vinden voor een bmw z3 ?
Bummer....quote:
Ik héb wel een BMW!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:20 schreef kres het volgende:
[..]
Bummer....
Ik had zo gehoopt dat jij het wist...![]()
Damn...
Wat voor schema? Voor een bouwpakket?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:01 schreef kres het volgende:
Weet iemand waar ik een schema kan vinden voor een bmw z3 ?
Ik neem aan een elektronisch schema, toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:35 schreef k_man het volgende:
Wat moet je met een schema voor een Z3 kres? Je hebt toch heul geen Z3?
En wát voor schema?
dat hoop ik maar...quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Blo, dit is dan toch maar achter de rug gelukkig!
Sterkte nog daar en ondanks haar nuchterheid denk ik dat ze soms best nog even zal moeten vloeken/traantje laten/zich afvragen waarom het haar gebeurde. Maar mooi voor nu, dat ze er zo monter onder is! Dat geeft moed voor het herstel.
Zou zo maar kunnen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik neem aan een elektronisch schema, toch?
quote:
Draadschema... Welk draadje waar voor is en waar die mee is verbonden.....quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat voor schema? Voor een bouwpakket?
Ik ben er één in orde aan het maken.... Zijn hier en daar dingen die het niet echt goed doen...quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:35 schreef k_man het volgende:
Wat moet je met een schema voor een Z3 kres? Je hebt toch heul geen Z3?
En wát voor schema?
juhquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het eerste zit erop voor je schmoeder en fijn dat het zo goed verlopen is! Positief blijven, tis het beste
Daar heb ik al uitgebreid gekeken.. Heb ook paar schema\s gevonden maar zijn American style.. Best wel beetje vaag......quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen.
Ik zou het hier eens proberen: http://www.bmwz3club.nl/
En niet te vergeten VBL.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
is het hier tegenwoordig naast LIF, SEX en KEL ook al PTA?
Kun je die lui niet even mailen dan? Of op de site van de Duitse Z3 club kijken? Die is waarschijnlijk veel uitgebreider. Zo is dat althans met de SLK wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:52 schreef kres het volgende:
[..]
Daar heb ik al uitgebreid gekeken.. Heb ook paar schema\s gevonden maar zijn American style.. Best wel beetje vaag......
What more do you need...quote:
Drink mijn biertje op.. Duik mijn bedje in, laptop gaat mee... verder zoeken.....quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Kun je die lui niet even mailen dan? Of op de site van de Duitse Z3 club kijken? Die is waarschijnlijk veel uitgebreider. Zo is dat althans met de SLK wel.
True Truequote:Op woensdag 11 maart 2009 21:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Als je in een auto een SOA oploopt zit je dus geramd.
Je kennis had gewoon een SLK moeten kopen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:02 schreef kres het volgende:
[..]
Drink mijn biertje op.. Duik mijn bedje in, laptop gaat mee... verder zoeken.....
Liever geen Ster op mijn motorkap....quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Je kennis had gewoon een SLK moeten kopen.
Wat poetisch,,,,quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Deze juf bronstige en kwistig gettoeerde uitsmijter van een illegale nachtclub gaat ook slapen. Morgen weer vroeg college geven een paar gassies in mekaar stampen.
Slaap lekker allemaal strakjes!![]()
![]()
Toch maar blij dat ik t journalistieken achter me heb gelaten.. Geen zuivere luiquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Deze juf bronstige en kwistig gettoeerde uitsmijter van een illegale nachtclub gaat ook slapen. Morgen weer vroeg college geven een paar gassies in mekaar stampen.
Slaap lekker allemaal strakjes!![]()
![]()
En jij? En neefje / nichtje?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:06 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz' en golfers Restaurant-recensies # 5![]()
Mijn moeder heeft er haar 13e achterkleinkind bij trouwens![]()
Achterneefje, ook het 13e? Zal wel danquote:
Ik word ook wel eens benaderd van: "Hey, ik heb bij jou in de klas gezeten!" en dan weet ik 't niet meer..quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:41 schreef DarkElf het volgende:
van naam ken ik ze wel, denk alleen dat ik de meesten op straat zo voorbij zal lopen
Nee, jij bent pas helderquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:16 schreef LieLie het volgende:
Toch maar blij dat ik t journalistieken achter me heb gelaten.. Geen zuivere lui
herkennen niet nee maar toen ik ze op hyves tegen kwam had ik wel iets van herkenning dat ik zag. wel grappig om te zien hoe iedereeen nu isquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, jij bent pas helder
Ik ken ze allemaal nog van de lagere schoolVoor- en achternaam, maar of ik ze op straat zou herkennen...
Huh?quote:
Beentjes wijdquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:09 schreef kres het volgende:
[..]
Liever geen Steer op mijn motorkap....
Ik snapte en snap je post nog steeds niet. Dat liedje. Waar gaat dat over?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |