Me hoof! Ik ben stuk in me hoof!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:01 schreef golfer het volgende:
Doet Duderinnetje het niet meer?![]()
Wat is er stuk aan haar?
Oh jakkes 's avondsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:52 schreef Tezz het volgende:
Etenstijd is hier al weer achter de rug (spinazie met een varkenslapje en krieltjes. Hoe saai)
Vanavond werken, blegh. Stomme vergadering.........
Ach, het is maar eenmaal in de zes weken en ik mag gewoon braaf vijf overuren schrijven (ik werk van 19.30 tot 22.30) dus op zich is het wel te doen.quote:
Pas maar op! Dat deed ik gisteravond ook en toen werd ik pas vanmorgen weer wakker!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:54 schreef golfer het volgende:
Heel vroeg gegeten. Nu lekker even allebei een ouwe lullen/kuttendutje doen.
Welke cupmaat is dat?quote:
Ik demarreer meteen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
arme lein met een fiets op d'r tieten
Beebquote:
Laat maar doorkomen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Of zal ik er maar gewoon zelf een posten?
Nou ben ik een stuk jonger dan jij volgens mij maar ik lag net ook op de bank te maffen hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:54 schreef golfer het volgende:
Nu lekker even allebei een ouwe lullen/kuttendutje doen.
Een hele stome vraag hoor maar wat doet Steer met jou boob fotoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Beeb
Jongens, is Steer er niet? Die heeft vast nog wel een tietenfoto van meOf zal ik er maar gewoon zelf een posten?
Een jaar geleden was er een CUL SC meet bij mij thuis en had ik een shirtje aan met net iets teveel decollete. En steer maakte daar een foto vanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:04 schreef kres het volgende:
Een hele stome vraag hoor maar wat doet Steer met jou boob foto
Boys will be boysquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een jaar geleden was er een CUL SC meet bij mij thuis en had ik een shirtje aan met net iets teveel decollete. En steer maakte daar een foto van
Hoi Faithyquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
zeg PdeHoog, mag je mij nog steeds niet meer?![]()
![]()
* PdeHoog honkbalknuppel aanreiktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
en dus wat medestudenten flink schoppen
Ze zit al een uur met een vriendinnetje aan de telefoon. Zodra ze klaar is zal ik haar melden dat haar online-adoptiedochter haar zoekt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Golfer, zou je aan mn online-adoptiemama willen vragen (als ze wakker is natuurlijk) of ze even achter msn kan en wil komen? Wil graag ffies met r kletsen
Ohh joh nee laat maar. Ik ga zo slapen, ik dacht wie weet is ze wel even bezig ofzo. Komt wel een andere keerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:13 schreef golfer het volgende:
Ze zit al een uur met een vriendinnetje aan de telefoon. Zodra ze klaar is zal ik haar melden dat haar online-adoptiedochter haar zoekt.
Paps?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Ohh joh nee laat maar. Ik ga zo slapen, ik dacht wie weet is ze wel even bezig ofzo. Komt wel een andere keerMaar thanks anyway, paps
Want jij bent niet getrouwd in gemeenschap van goederen met B.?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:18 schreef golfer het volgende:
Paps?![]()
Kijk het feit dat je door B. bent geadopteerd wil nog niet zeggen dat ik daar iets mee te maken heb.
Oh shit, das waar ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Want jij bent niet getrouwd in gemeenschap van goederen met B.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |