Me hoof! Ik ben stuk in me hoof!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:01 schreef golfer het volgende:
Doet Duderinnetje het niet meer?![]()
Wat is er stuk aan haar?
Oh jakkes 's avondsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:52 schreef Tezz het volgende:
Etenstijd is hier al weer achter de rug (spinazie met een varkenslapje en krieltjes. Hoe saai)
Vanavond werken, blegh. Stomme vergadering.........
Ach, het is maar eenmaal in de zes weken en ik mag gewoon braaf vijf overuren schrijven (ik werk van 19.30 tot 22.30) dus op zich is het wel te doen.quote:
Pas maar op! Dat deed ik gisteravond ook en toen werd ik pas vanmorgen weer wakker!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:54 schreef golfer het volgende:
Heel vroeg gegeten. Nu lekker even allebei een ouwe lullen/kuttendutje doen.
Welke cupmaat is dat?quote:
Ik demarreer meteen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
arme lein met een fiets op d'r tieten
Beebquote:
Laat maar doorkomen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Of zal ik er maar gewoon zelf een posten?
Nou ben ik een stuk jonger dan jij volgens mij maar ik lag net ook op de bank te maffen hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:54 schreef golfer het volgende:
Nu lekker even allebei een ouwe lullen/kuttendutje doen.
Een hele stome vraag hoor maar wat doet Steer met jou boob fotoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Beeb
Jongens, is Steer er niet? Die heeft vast nog wel een tietenfoto van meOf zal ik er maar gewoon zelf een posten?
Een jaar geleden was er een CUL SC meet bij mij thuis en had ik een shirtje aan met net iets teveel decollete. En steer maakte daar een foto vanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:04 schreef kres het volgende:
Een hele stome vraag hoor maar wat doet Steer met jou boob foto
Boys will be boysquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een jaar geleden was er een CUL SC meet bij mij thuis en had ik een shirtje aan met net iets teveel decollete. En steer maakte daar een foto van
Hoi Faithyquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
zeg PdeHoog, mag je mij nog steeds niet meer?![]()
![]()
* PdeHoog honkbalknuppel aanreiktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
en dus wat medestudenten flink schoppen
Ze zit al een uur met een vriendinnetje aan de telefoon. Zodra ze klaar is zal ik haar melden dat haar online-adoptiedochter haar zoekt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Golfer, zou je aan mn online-adoptiemama willen vragen (als ze wakker is natuurlijk) of ze even achter msn kan en wil komen? Wil graag ffies met r kletsen
Ohh joh nee laat maar. Ik ga zo slapen, ik dacht wie weet is ze wel even bezig ofzo. Komt wel een andere keerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:13 schreef golfer het volgende:
Ze zit al een uur met een vriendinnetje aan de telefoon. Zodra ze klaar is zal ik haar melden dat haar online-adoptiedochter haar zoekt.
Paps?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Ohh joh nee laat maar. Ik ga zo slapen, ik dacht wie weet is ze wel even bezig ofzo. Komt wel een andere keerMaar thanks anyway, paps
Want jij bent niet getrouwd in gemeenschap van goederen met B.?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:18 schreef golfer het volgende:
Paps?![]()
Kijk het feit dat je door B. bent geadopteerd wil nog niet zeggen dat ik daar iets mee te maken heb.
Oh shit, das waar ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Want jij bent niet getrouwd in gemeenschap van goederen met B.?
hoi!quote:
dankquote:Hier heb ik ervaring mee
[..]
* PdeHoog honkbalknuppel aanreikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
kijk nou uit, anders moet je straks nog alimentatie betalenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh shit, das waar ook.
Dus jij bent nu ook bezit van mij?
wtf is die noro virus??quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben bezit van niemandMaar ik ga slapen... Voel me niet helemaal fris. Ik vrees met grote vrezen voor het NORO-virus dat nu op m'n werk heerst
NORO virus is maximaal 48 uur braken en diarree. En zo herken je dat ook. Erg besmettelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:40 schreef kres het volgende:
[..]
wtf is die noro virus??
Hoe herken je dat ?
Ik ook niet. Ik ben dol op poepen, maar geenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
ben je wel ff helemaal leeg...
maar nee, ik hoef 't niet
Blijf voorlopig dan dus nog maar even van mijn schoot af, kind.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:42 schreef Leintjeuh het volgende:
NORO virus is maximaal 48 uur braken en diarree. En zo herken je dat ook. Erg besmettelijk
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NORO virus is maximaal 48 uur braken en diarree. En zo herken je dat ook. Erg besmettelijk
dat dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben dol op poepen, maar geendiarree
Dag Pquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
hmmm...hier is het niveau ook niet hoogHouden zo
Ja en jij loopt hier altijd in je Blootje, dus dit gaat helemaal goedkomenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
als je blijft hebben we iig íets 'Hoog's'![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
nivootje
maar, ik ging leren geloof ik![]()
truste alvast allen, mocht ik daarna in slaap vallen
Hoi Bluezzquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
als je blijft hebben we iig íets 'Hoog's'![]()
Hi hi Blue... How's life ?quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Truste lieve CUL'lers!
Oh en leuk dat jij af en toe komt kijken Hoog!![]()
![]()
![]()
All is well hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:29 schreef kres het volgende:
Hi hi Blue... How's life ?
Las net dat je net een heel lang telefoon gesprek achter de rug hebt ?
Goedenavond mevrouw.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Ben nu vandaag al 3x 'mevrouw' genoemd *zucht* Volgens mij is het definitief. Ik zie er uit als een heuse mevrouw.
Same poo different day om het maar zo te zeggen...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ja gewoontjes, hele dag gewerkt dus niet bijzonder
Daag "meisje"quote:
Die's wel liefquote:
Dat relichick moest ik even ontcijferenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Relichick, Kleurrijk, ballerig, politie, zeilmevrouw, maar ik verklap maar niks
Tent is top is wel leuk om te kijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:46 schreef k_man het volgende:
Volgen jullie Mijn Tent is Top ook?
Ik wilde er eigenlijk alleen eventjes naar kijken om te zien welk restaurant in Amersfoort het betreft, maar ondertussen is het stiekem best een leuk programma. Amersfoort moet wel winnen natuurlijk (doen ze tot nu toe ook).
De menukaart van Amersfoort is wel erg leuk, heb je die al gezien met die oud-Hollandse gerechten?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:46 schreef k_man het volgende:
Volgen jullie Mijn Tent is Top ook?
Ik wilde er eigenlijk alleen eventjes naar kijken om te zien welk restaurant in Amersfoort het betreft, maar ondertussen is het stiekem best een leuk programma. Amersfoort moet wel winnen natuurlijk (doen ze tot nu toe ook).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |