Nippslipquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
BTW jeugd erotiek!
rond 1 minuut![]()
en 2 minuut 25
Dat zowiezo.. maar ik vind het wel mooi staan als ze dat op dr rug had gedaan..quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik stem toch voor het korset dat ook weer af kan
Ik ben zo trots op je!quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:02 schreef hetzusjevan het volgende:
geenzinmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer. sogpost.
hij is zo zat, hij geeft weer gas, ja dat is ruudje van de pas!quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is de ex-SPECO mentaliteit, daar hebben de docenten nu nog de pesthekel aan.
Klinkt goedquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:24 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb ook geen zin om te koken.. en ook niet om naar de winkel te gaan. Ik heb nog kipfilet / hamlapje in de vriezer, heb nog gebakken piepers en een paprika.
kunt best een dagje zonder groente! zeker als je een soort roerbakschotel maakt met de kip en de paprika! uitje erbij als je die hebt!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Zoals? Ik mis iets.. groente bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
kunt best een dagje zonder groente! zeker als je een soort roerbakschotel maakt met de kip en de paprika! uitje erbij als je die hebt!
aardappelen (indien vers) goed wassen en dan in partjes, even 3 minuten koken in een pan, dan in een oven schaal, peper zout erover, wat andre kruiden naar believen, beetje olie erbij, dan in de oven half uurtje 3 kwartier en smullen maar!
dan doe je dat of je nog steeds gewoon in de oven hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb echt geen verse lieverd. Gewoon van die schijfjes die je moet bakken
.
Ik dacht dat dat net als tomaat, fruit was?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:42 schreef krioro het volgende:
Sinds wanneer is paprika geen groente meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |