Tsja, ik rijd daar elke ochtend, richting centrum.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:08 schreef tha_rizzo het volgende:
En waar blijft de volgende?
Ik had 't ook nooit geraden![]()
U gaat door voor de koelkastquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:46 schreef JDude het volgende:
Nondeju Rizzo, kan het nog donkerder?
Chassépromenade?
quote:
HOERA!quote:
Ook niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:23 schreef JDude het volgende:
Oh, als je dat klompje pixels áchter het plein bedoelt, dan is het de Valkenierslaan. Maar het grootste deel van je plaatje beslaat toch het plein.
Nu je 't zegt..quote:
Ja, ik herkende 't al niet als Dillenburgstraat zijnde.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:27 schreef JDude het volgende:
Dillenburgstraat. Die begint net buiten de foto die je geplaatst hebt.
Tegen mij zei je dat 't fout wasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:27 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Nu je 't zegt..Ik had gegoogled op iets héúl anders.
Ik had gegoogled op de Dillenburgstraat. Maar goed, één punt voor jou dus in dit geval.![]()
Tussenstand:
JDude 3
Rossdale 1
Stofje 1
tha_rizzo 1
Tammeh 1
Warm.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:57 schreef JDude het volgende:
Schoolakkerplein en op de voorgrond de Viandenlaan
quote:
Ik denk BoerenBond.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:14 schreef Stofje het volgende:
Ik kan niet lezen wat er op die rood/groene vlaggen staat...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:51 schreef Stofje het volgende:
Dat zie je toch. Genomen vanaf de Spinola.
Met uitzicht op Luden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:51 schreef Stofje het volgende:
Dat zie je toch. Genomen vanaf de Spinola.
Where I'm at.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Vijverstraat, Wilhelminapark.
Ja slechts zo'n 50 meter van mijn huis vandaan zelfsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:43 schreef JDude het volgende:
Dat kan haast alleen maar de Ginnekenweg zijn, met zulke huizen en dat fietspadje.
De Heuvelquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:10 schreef fransbreda het volgende:
Ik ga hem verraden want begin zelf te twijfelen of het wel in breda is.
Je ziet een rotonde en Breda doet bijna niet aan rotondes. Hoax dus inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:10 schreef fransbreda het volgende:
Ik ga hem verraden want begin zelf te twijfelen of het wel in breda is.
Mathenessestraat? Daar staan ergens halverwege van die kleur gebouwen geloof ikquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:50 schreef fransbreda het volgende:
[ afbeelding ]
Ok dit is echt in breda.![]()
Game on!
+1quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Mathenessestraat? Daar staan ergens halverwege van die kleur gebouwen geloof ik/Kuukske.
Ja! Goed bezig!quote:
Tussenstandquote:
Was dat trouwens niet de Thoornseweg?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:31 schreef JDude het volgende:
Oh. Even een nieuwe opgave zoeken.
[ afbeelding ]
Een zijstraat ervan!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Was dat trouwens niet de Thoornseweg?
quote:
quote:
Goeie kant van de stad, wel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:45 schreef Niox het volgende:
Speldenmakersstraat of ergens daar in de buurt?
quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:36 schreef Niox het volgende:
Het is wel in princenhage? Doe nog eens een hint?
Ongeschreven regel in dit soort topics is dat degene die de vorige goed had, een nieuwe plaatst. Maar goed, ik vind het ook prima als iemand anders er eentje tussendoor gooit. De vorige keer dat dit topic liep hadden we nog geen Streetview, moet dus best te doen zijn nu om iets leuks te vinden.quote:
Die man hierboven is overigens burgemeester Weterings van Haarlemmermeer. Dat was een klote hint jaquote:
Wie kent 'm niet!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:14 schreef Niox het volgende:
Die man hierboven is overigens burgemeester Weterings van Haarlemmermeer. Dat was een klote hint ja.
Fort.quote:
JDude 13quote:
quote:
Ik had wel verwacht dat jij die zou weten jaquote:
Goed gedacht!quote:
Kemelstede.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:32 schreef JDude het volgende:
Links van de afgebeelde straat zit een bekend staatsbedrijf.
quote:
quote:
Oude Bredaseweg (verlengde van Nieuw Wolfslaarlaan)quote:
Ohja! Ik dacht aan de Bavelselaan, die lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Oude Bredaseweg (verlengde van Nieuw Wolfslaarlaan)
Ik heb het goed geraden, aldus rizzo via een ander ditigaal kanaal.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja! Ik dacht aan de Bavelselaan, die lijkt er wel op.
Als je je rijbewijs hebt gehaald in Breda heb je gegarandeerd in die buurt rondgeredenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:44 schreef JDude het volgende:
Scheisse, die wist ik ook.
Kiwi, werk jij de score dan maar even bij. Rizzeau is te lui.
Nee, in Nijmegen. Daar reden alle lesauto's door de Nijmeegse variant van de Hoge Vucht, dus ik ben jaloers op de mensen die wel in Breda mochten lessen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Als je je rijbewijs hebt gehaald in Breda heb je gegarandeerd in die buurt rondgereden
Niet bepaald een verbazing alomquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik ken de hockeyclub naast de atletiekvereniging
whehehequote:
Correct!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |