abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:27:40 #51
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_66905337
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:22 schreef LeonH het volgende:

[..]

Ik wil ook liever naar Gelsenkirchen maar ga het er niet op gokken. Ga gewoon Arena kaarten bestellen en marktplaats in de gaten houden, aangezien ik ook nog naar Wembley of Croke wil.

Vorige keer ook probleemloos kunnen ruilen met iemand die Gelsenkirchen kaarten had en Arena kaarten wilde hebben.
Daar neig ik ook naar .
pi_66905644
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:23 schreef LeonH het volgende:

[..]

Denk het wel, maar dan wil ik wel het paarse gedeelte op de korte zijde. No way dat ik 150 euro ga betalen voor een zitplaats
Paars op de korte zijde? Vraag me af hoe goed je het vanaf daar ziet.
- NAC Breda -
pi_66905663
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:09 schreef Murray het volgende:
Mochten de staanplaatsen op zijn...

Kan je ook kiezen in welk vak je wilt zitten?
Vorige keer (2005) kon je alleen de "rang" kiezen waarvoor je kaarten wilde (de prijsklasse dus). Maar aangezien de verkoop nu niet via Ticketservice maar via Eventim gaat zou het zomaar anders kunnen zijn. Vorige keer heb ik via eventim.de kaarten voor Gelsenkirchen besteld en toen kon in dmv een plattegrond zelf aanklikken welke stoel je wilde.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:41:30 #54
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_66905849
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:35 schreef Ritchie het volgende:

[..]

Paars op de korte zijde? Vraag me af hoe goed je het vanaf daar ziet.
Met Robbie Williams ook daar gezeten, prima te doen zowel het geluid als het zicht. Zit er tenminste mooi recht voor zonder dat je kramp aan je nek krijgt van het opzij kijken.
Heb nog nooit gezeten bij U2 dus zou niet weten of daar het hele concert wordt gestaan bij de zitplaatsen
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_66905894
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:36 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Vorige keer (2005) kon je alleen de "rang" kiezen waarvoor je kaarten wilde (de prijsklasse dus). Maar aangezien de verkoop nu niet via Ticketservice maar via Eventim gaat zou het zomaar anders kunnen zijn. Vorige keer heb ik via eventim.de kaarten voor Gelsenkirchen besteld en toen kon in dmv een plattegrond zelf aanklikken welke stoel je wilde.
ik denk niet dat er alleen in NL al meer dan 10.000 U2.com leden zijn, en dus alle staanplaatsen voor zaterdag inpikken, ofwel?
pi_66906526
Ik heb me net ook aangemeld als betalend lid. Ik zit echt enorm in de spanning over morgenmiddag, met de 3e voorverkoop...
Ik ga ook, als de staanplaatsen al uitverkocht zijn, voor de paarse op de korte zijde denk ik.
pi_66906764
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:42 schreef DrowningMan het volgende:

[..]

ik denk niet dat er alleen in NL al meer dan 10.000 U2.com leden zijn, en dus alle staanplaatsen voor zaterdag inpikken, ofwel?
2.500 ... ervanuitgaand dat iedereen gelijk 4x reserveert

Ik heb geen idee hoeveel u2.com leden er in nederland zijn
pi_66907005
Zit je niet beter in het blauwe vak op de korte zijde?
Ik snap echt niets van die rangindeling.
pi_66907081
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:42 schreef DrowningMan het volgende:

[..]

ik denk niet dat er alleen in NL al meer dan 10.000 U2.com leden zijn, en dus alle staanplaatsen voor zaterdag inpikken, ofwel?
Er is maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar voor de presale.

Daarna is het op=op.

Morgenmiddag kunnen ze zo maar op zijn....
pi_66907094
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:42 schreef DrowningMan het volgende:

[..]

ik denk niet dat er alleen in NL al meer dan 10.000 U2.com leden zijn, en dus alle staanplaatsen voor zaterdag inpikken, ofwel?
Bij de Metallica fanclub is het zo dat er voor de fanclubleden ook maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar is.

Er worden echt niet alle kaarten bij zo 'n presale te koop gesteld hoor...


Murray gaf net even iets eerder antwoord...

Ik moet helaas toch zaterdagmorgen wachten aangezien ik geen lid ben...
pi_66907112
Ik ga voor paars, en zijn die niet beschikbaar dan overweeg ik die van 150 euro..
pi_66907260
Als de staanplaatsen morgen al weg blijken te zijn ga ik denk ik gokken op Gelsenkirchen.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:27:41 #63
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_66907625
Tvp
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_66907827
Gelsenkirchen...
Ik zou dat dus niet kunnen he... een concert bijwonen waarbij Duitsers lopen mee te knauwen op "With Or Without You"
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_66907878
Ben daar in 2005 ook geweest en het viel me alles mee.

Maareh... nog even over de pre-sale FAQ, want die verward me.
Ik zit in de Boots groep, maar wanneer begint de pre-sale dan precies?
quote:
Q - When is the latest I can join U2.com to be involved in the Internet ticket pre-sale?
A - Anyone who is a current Subscriber to U2.com can participate when ticket presales take place but those who have been Subscribers longest get the earliest opportunity to enter the presale. 'Horizon Subscribers' have access starting on the morning of Day 1 of the presale, 'Breathe Subscribers' have access from the morning of Day 2 of the presale and 'Boots Subscribers' have access from mid afternoon on Day 2 of the presale. The presale for each concert closes at Noon / Midday on Day 3. The public ticket sale will start after Day 3 of the presale. The exact times for access will be emailed to you and made available on the tour page of U2.com.

Q - How do I know what presale priority group I am?
A - There are three groups of subscribers taking part in the presale and the email you received with your presale code details which group you are in. Our 'Horizon' group of longtime subscribers have access to the first day of the presale. Our 'Breathe' group, who also subscribed to the site before the tour details were announced, enter on the second day. Our 'Boots' group, who have subscribed since the tour announcement, join the presale on the third day. Only after this does a public onsale begin.
Is het nou morgenmiddag 15:00 of donderdagochtend 9:00?

[ Bericht 47% gewijzigd door Tourniquet op 10-03-2009 19:44:31 ]
pi_66908449
Morgenmiddag 15u
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:04:53 #67
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_66909075
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:33 schreef CoExist het volgende:
Gelsenkirchen...
Ik zou dat dus niet kunnen he... een concert bijwonen waarbij Duitsers lopen mee te knauwen op "With Or Without You"
Valt wel redelijk mee. Alleen in de Arena is het vreten net iets beter dan alleen wat krakelingen wat die duitsers hebben.

Kan beter duitsers om je heen hebben die Engels praten dan die fransozen met dat klote accent

Wiez or wiezouz joe
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_66909798
Ik ben echt fan van Magnificent.

Heb vandaag het album gekocht. Helemaal vet. Heb ik in 2008 maar eenmaal gehad. En dat was bij Viva la vida or Death and all his friends. 2009 begint goed wat dat betreft.
Als het maar goed klinkt.
pi_66909815
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:04 schreef LeonH het volgende:

[..]

Valt wel redelijk mee. Alleen in de Arena is het vreten net iets beter dan alleen wat krakelingen wat die duitsers hebben.

Kan beter duitsers om je heen hebben die Engels praten dan die fransozen met dat klote accent

Wiez or wiezouz joe
En halve liters bier, en broodjes schnitzel en broodjes frikadelle (gehaktbal dus )
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:50 schreef Sonja27 het volgende:
Morgenmiddag 15u
kthx, ben benieuwd of ik voor die tijd nog een mailtje daarover krijg.
pi_66910185
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:50 schreef Sonja27 het volgende:
Morgenmiddag 15u
Waar heb je dit precies gelezen?

Ik heb me vandaag aangemeld op U2.com voor $50. Via de site wordt mijn presale code weergegeven, die begint met U2C. Ik zit dus (logischerwijs?) in de Boots-categorie. Heb hiervan echter nog geen email over ontvangen en het is mij ook onduidelijk wanneer voor mij de presale start. Er staan tegenstrijdige berichten.. ook op U2.com.

Anyone een linkje?!
pi_66910370
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:04 schreef LeonH het volgende:

Kan beter duitsers om je heen hebben die Engels praten dan die fransozen met dat klote accent

Wiez or wiezouz joe
Ik vond Parijs vele malen leuker dan Amsterdam in 2005.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:35:55 #72
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_66910511
http://www.u2.com/static/index/index/content/tour_faqs

Anyone who is a current Subscriber to U2.com can participate when ticket presales take place but those who have been Subscribers longest get the earliest opportunity to enter the presale. 'Horizon Subscribers' have access starting on the morning of Day 1 of the presale, 'Breathe Subscribers' have access from the morning of Day 2 of the presale and 'Boots Subscribers' have access from mid afternoon on Day 2 of the presale. The presale for each concert closes at Noon / Midday on Day 3. The public ticket sale will start after Day 3 of the presale. The exact times for access will be emailed to you and made available on the tour page of U2.com.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:36:51 #73
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_66910552
Wat ik niet begrijp is waarom de blauwe plaatsen links dicht bij het podium zo goedkoop zijn in vergelijking met de andere plaatsen beneden. Iemand een id?

God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
pi_66910809
Omdat je waarschijnlijk het grootste gedeelte van de show tegen de ruggen van bono en co zit aan te kijken.

Maar goed je hebt wel zo'n mega videoscherm voor je neus, en je zit dicht bij het podium.

Als je gelukt hebt.... je kan dus ook helemaal aan de andere kant zitten..
  Moderator dinsdag 10 maart 2009 @ 20:45:35 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66910951
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:42 schreef Murray het volgende:
Omdat je waarschijnlijk het grootste gedeelte van de show tegen de ruggen van bono en co zit aan te kijken.

Maar goed je hebt wel zo'n mega videoscherm voor je neus, en je zit dicht bij het podium.

Als je gelukt hebt.... je kan dus ook helemaal aan de andere kant zitten..
Precies. En voor paars geldt dat ook: je kunt één plaats naast iemand zitten die 150 euro heeft betaald, maar ook helemaal bovenin de 2e ring.

Als er alleen nog maar oranje en geel over is, ga ik voor geel trouwens.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')