quote:Watch out! The seating chart on Live Nation is incorrect! The stage will be at the other end of the stadium! I've just received confirmation about this from Live Nation. So if you're planning to buy seating tickets keep this in mind.
Live nation is busy changing this on their site!
Zie eerdere topics. En las op U2 forum deze 'beschrijving'quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:33 schreef fembol het volgende:
Goed, ben lid geworden...
Maar nu....
Wachten tot donderdag en dan?
Weet iemand hoe het werkt?
quote:i clicked on the presale link direct from the u2.com tour info page (i don't trust the links in the emails since there's been so many typos, but that's just me)
i had my code typed in the box before 10am, but didn't hit enter till exactly 10am.
then i made the selection as to which tickets i wanted and for how many.
it's a relatively easy to read pulldown chart in which you use the dropdown menu to select the number of tickets.
then you select payment type and enter in your shipping and billing information.
i wasn't able to find a way to enter the shipping/billing information ahead of time, and in the haste of trying to get it all entered in correctly i misspelled the street name, but i was able to go back in and edit that later, and emailed customer support to confirm it.
make sure you click the "agree to terms box" at the bottom, then hit submit.
i had my confirmation receipt within 5 minutes...pretty flawless, and i didn't have to refresh the screen once.
i had preregistered on eventim.nl but i don't know if it actually saved me that much time.
you can click on the presale links for your city (if there is one) to see which website you'll have to use to pay (whether it's livenation, or eventim) then you can pre-register if you want to.
just don't enter your presale code till the presale starts.
Ik zal aan je denken als ik zaterdagochtend lekker uitslaap met m'n U2 GA ticket onder m'n kussen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:07 schreef DrowningMan het volgende:
tvp *de stress voor zaterdag neemt schrikbarend snel toe*
Volgens mij zijn dat alleen maar speculaties van mensen om te verklaren waarom dat rode vak zover van het podium is. Straks krijgen wij onze veldkaarten staat er op dat we goldcircle hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:58 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik dacht dat het bij de U2.com kaarten om gewone veldkaarten ging? Waar haal je vandaan dat U2.com members andere veldkaarten hebben?
tja, ik zal je eeuwig dankbaar zijn als dat denken heeft geholpenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:11 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik zaterdagochtend lekker uitslaap met m'n U2 GA ticket onder m'n kussen!
Misschien komt die verassing wel mee in de post. U2 members komen meteen in het voorste vak met een bandje erbijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:11 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat alleen maar speculaties van mensen om te verklaren waarom dat rode vak zover van het podium is. Straks krijgen wij onze veldkaarten staat er op dat we goldcircle hebbenZou wel stoer zijn
Maar ik reken maar nergens op. Eerst morgenochtend nog even hopen en duimen dat het voor de Breathe groep ook zo makkelijk gaat!
Ja. 4 stuksquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:27 schreef twentemeisje het volgende:
Weet iemand hoeveel kaarten je kan kopen in de lede-presale? Of lees ik daar gewoon weer schandalig overheen?
Stel je voor!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:22 schreef LeonH het volgende:
[..]
Misschien komt die verassing wel mee in de post. U2 members komen meteen in het voorste vak met een bandje erbij
OffTopic: Nu ik je avatar zie krijg ik weer zin om die film voor de 7e keer te zien![]()
Neem aan van wel, omdat je daarvoor natuurlijk ook verschillende prijzen hebt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:09 schreef Murray het volgende:
Mochten de staanplaatsen op zijn...
Kan je ook kiezen in welk vak je wilt zitten?
Ik wil ook liever naar Gelsenkirchen maar ga het er niet op gokken. Ga gewoon Arena kaarten bestellen en marktplaats in de gaten houden, aangezien ik ook nog naar Wembley of Croke wil.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog steeds twijfel: óf morgen in presale kaarten voor Arena kopen óf wachten op meer details over eventueel concert Gelsenkirchen (met risico dat daar überhaupt geen concert is of dat er geen presale via U2.com zou zijn).
Denk het wel, maar dan wil ik wel het paarse gedeelte op de korte zijde. No way dat ik 150 euro ga betalen voor een zitplaatsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:09 schreef Murray het volgende:
Mochten de staanplaatsen op zijn...
Kan je ook kiezen in welk vak je wilt zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |