allochtoontje leef je nogquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:38 schreef tripack het volgende:
[..]
hooguit iets van indisch bloed van voorouders oid![]()
jouw moeder is een allochtoon
your ball's... hold themquote:
nee ik maak graag verkapte ik-wil-she-foto's- post:')quote:
wat jij wilquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:41 schreef Runx het volgende:
[..]
nietus, als mijn mama in iran(Perzië) is, is ze geen allochtoon hoar
quote:
ja dat ookquote:
hiihih met die bagger layout zie ik nu dat je een vrouw bent dat wist ik heul nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
neujquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik maak graag verkapte ik-wil-she-foto's- post:')
Ja je hebt gelijk daar is ze geen allochtoon.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:41 schreef Runx het volgende:
[..]
nietus, als mijn mama in iran(Perzië) is, is ze geen allochtoon hoar
ohh ok dan bedoelde debbie mijquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:56 schreef tripack het volgende:
[..]
neujmijn ouders komen allebei uit Nederland net zoals mijn grootouders
hiihih je zei sucksquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk daar is ze geen allochtoon.
Maar jij bent zowel hier als daar een allochtoon
It sucks to be you
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:56 schreef Runx het volgende:
[..]
hiihih met die bagger layout zie ik nu dat je een vrouw bent dat wist ik heul nietIk weet niet waar je het over hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
kuch, wie verbeterde jou gisteren ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk daar is ze geen allochtoon.
Maar jij bent zowel hier als daar een allochtoon
It sucks to be you
nou, als u de silver layout gebruikt van fok kunt u dat poppetje boven de ava niet meer zien, dus u kan dan niet zie of het een Hij is of ZIjquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt
zo beterquote:
Ik heb geen silver layout dohquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:03 schreef Runx het volgende:
[..]
nou, als je silver layout gebruikt van fok kan je dat poppetje boven de ava niet meer zien, dus je kan dan niet zie of het een Hij is of ZIj
met de bagger layout (standaard) zie je dat namelijk wel.
ik hoop u hiermee genoeg geïnformeerd te hebben , voor meer vragen kunt u contact op nemen met mijn mobiele nummer 0625299053
ik wens u nog een prettige dag![]()
met vriendelijke groet
Ramtin Farifteh
verkapte-hier-heb-je-me-telefoon-nummer-en-nu-kan-je-me-smsen-postquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:03 schreef Runx het volgende:
[..]
nou, als je silver layout gebruikt van fok kan je dat poppetje boven de ava niet meer zien, dus je kan dan niet zie of het een Hij is of ZIj
met de bagger layout (standaard) zie je dat namelijk wel.
ik hoop u hiermee genoeg geïnformeerd te hebben , voor meer vragen kunt u contact op nemen met mijn mobiele nummer 0625299053
ik wens u nog een prettige dag![]()
met vriendelijke groet
Ramtin Farifteh
ma ik krijg heul geen smsjes van jouquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb geen silver layout dohik zie gewoon alles.
En ik heb je nr al
ja maar ik had z'n nr al maar nogn ooit gesms'tquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
verkapte-hier-heb-je-me-telefoon-nummer-en-nu-kan-je-me-smsen-post
Fixtquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
verkapte-hier-heb-je-me-telefoon-nummer-en-nu-kan-je-me-smsenbellen-post
ten eerste maak ik graag verkapte hier-heb-je-mijn-nummer-postsquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
verkapte-hier-heb-je-me-telefoon-nummer-en-nu-kan-je-me-smsen-post
Misschien was het een hintquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja maar ik had z'n nr al maar nogn ooit gesms't
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ten eerste maak ik graag verkapte hier-heb-je-mijn-nummer-posts
nee joh ik ben niet iemand die hints geeft , ik ben straight to the point iemandquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien was het een hint
Edit:
[..]
nee , het is immers je schaap nietquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee , het is immers je schaap niet![]()
whahahahquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee , het is immers je schaap niet![]()
nou niet arrogant worden he popjequote:
The truth may be toldquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou niet arrogant worden he popje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |