WTF!?!?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
Hooi Jan,
ik ben zaterdag voor het eerst naar een van je optredens geweest
en het was ECHT GEWELDIG !!!
mijn vrienden lachen me soms uit als ik uit men bol ga op jou muziek maar dat kan me niet schelen !!!
ik zou zeggen tot in de ethias arena
groetes
sm0kez
ps wie weet er een leuke konijnennaam die met jan smit te maken heeft?
want jan smit heeft het al druk zat om ook nog een naam te verzinnen hihi..;D
![]()
dat heet oefenenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:40 schreef tripack het volgende:
[..]
maja als je er niks van bakt is het pas falen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
Hooi Jan,
ik ben zaterdag voor het eerst naar een van je optredens geweest
en het was ECHT GEWELDIG !!!
mijn vrienden lachen me soms uit als ik uit men bol ga op jou muziek maar dat kan me niet schelen !!!
ik zou zeggen tot in de ethias arena
groetes
sm0kez
ps wie weet er een leuke konijnennaam die met jan smit te maken heeft?
want jan smit heeft het al druk zat om ook nog een naam te verzinnen hihi..;D
![]()
ik wist heul niet dat jij een konijn hadquote:
Die had ik welquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wist heul niet dat jij een konijn had
ahhwww .... rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die had ik wel
Maar die's al heel lang dood
nou tis over met de rustquote:
quote:Op 11-03-2009 08:15 schreef Lamon
Geniaaaal Fobo!!!! Leukste die ik gezien heb!!!!!! Ga letterlijk kapot hier, terwijl het 's ochtends is, ik een kater heb, ik nog peuken moet halen dus al uren niet gerookt heb en straks moet werken!!
..en nog is ie grappig! Beter complimentt kan een fotoboek niet krijgen lijkt me zo.![]()
Je wou zeggen dat je aan het genieten was van de rust ? jullie zijn in 24 uur niet eens een topic verderquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:54 schreef tripack het volgende:
[..]
nou tis over met de rust
hiephoi runX
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:56 schreef Runx het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat je aan het genieten was van de rust ? jullie zijn in 24 uur niet eens een topic verder![]()
mijn zoon wat jij wilt is niet altijd het juistequote:
ben je nou niet trots op ons?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:56 schreef Runx het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat je aan het genieten was van de rust ? jullie zijn in 24 uur niet eens een topic verder![]()
eigenlijk niet nee, ik heb jullie toch niet zo opgevoedquote:
wat wiens zoon?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:04 schreef Runx het volgende:
[..]
mijn zoon wat jij wilt is niet altijd het juiste
*kuch*quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:10 schreef Runx het volgende:
[..]
eigenlijk niet nee, ik heb jullie toch niet zo opgevoed
hihihiih dat weet je niet zekerquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:11 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
*kuch*
ik ben ouder.. je kunt mij niet opgevoed hebben
ja.. en wie zegt dat ik een vrouw van 26 benquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:14 schreef Runx het volgende:
[..]
hihihiih dat weet je niet zeker![]()
misschien ben ik wel zo'n 40 jarige oude zielige vent die geilt op jonge meisjes op fok
maar misschien ook niet
de geest van mijn moederquote:
je foboquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:16 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. en wie zegt dat ik een vrouw van 26 ben
dan mag ze wel blij zijn hoar, zo'n goddelijk lichaamquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:17 schreef tripack het volgende:
[..]
de geest van mijn moederarme vrouw... dat ze jouw lichaam heeft gekregen
ja.. maar dat zegt nog nietsquote:
maar dan toch heb ik jullie niet zo opgevoed dat jullie met een topic 3 dagen doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:22 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. maar dat zegt nog niets
staan maar 3 foto's op..
die had ik makkelijk van het internet kunnen plukken
nog steeds heb je mij niet opgevoed..quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:25 schreef Runx het volgende:
[..]
maar dan toch heb ik jullie niet zo opgevoed dat jullie met een topic 3 dagen doen
hihiih ik heb het over forum opvoedingquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:25 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nog steeds heb je mij niet opgevoed..
kleintje
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:21 schreef Runx het volgende:
[..]
dan mag ze wel blij zijn hoar, zo'n goddelijk lichaam
ben niet zo snel vandaagquote:
psssssstt he wil je dealen jij ? psst dealen, ik wil foto's je weet wel,Foto's , pica? Ja pica van wie ?je je weet wel in uhmmm hoe zeg je ZIJ in het engels ja idd dat bedoel ikquote:
verkapte-ik-wil-fotos-van-SHEquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:35 schreef Runx het volgende:
[..]
psssssstt he wil je dealen jij ? psst dealen, ik wil foto's je weet wel,Foto's , pica? Ja pica van wie ?je je weet wel in uhmmm hoe zeg je ZIJ in het engels ja idd dat bedoel ik
hooguit iets van indisch bloed van voorouders oidquote:
wil je ze hebben?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:35 schreef Runx het volgende:
[..]
psssssstt he wil je dealen jij ? psst dealen, ik wil foto's je weet wel,Foto's , pica? Ja pica van wie ?je je weet wel in uhmmm hoe zeg je ZIJ in het engels ja idd dat bedoel ik
oww niet .. okequote:
nietus, als mijn mama in iran(Perzië) is, is ze geen allochtoon hoarquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:38 schreef tripack het volgende:
[..]
hooguit iets van indisch bloed van voorouders oid![]()
jouw moeder is een allochtoon
allochtoontje leef je nogquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:38 schreef tripack het volgende:
[..]
hooguit iets van indisch bloed van voorouders oid![]()
jouw moeder is een allochtoon
your ball's... hold themquote:
nee ik maak graag verkapte ik-wil-she-foto's- post:')quote:
wat jij wilquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:41 schreef Runx het volgende:
[..]
nietus, als mijn mama in iran(Perzië) is, is ze geen allochtoon hoar
quote:
ja dat ookquote:
hiihih met die bagger layout zie ik nu dat je een vrouw bent dat wist ik heul nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
neujquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik maak graag verkapte ik-wil-she-foto's- post:')
Ja je hebt gelijk daar is ze geen allochtoon.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:41 schreef Runx het volgende:
[..]
nietus, als mijn mama in iran(Perzië) is, is ze geen allochtoon hoar
ohh ok dan bedoelde debbie mijquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:56 schreef tripack het volgende:
[..]
neujmijn ouders komen allebei uit Nederland net zoals mijn grootouders
hiihih je zei sucksquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk daar is ze geen allochtoon.
Maar jij bent zowel hier als daar een allochtoon
It sucks to be you
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:56 schreef Runx het volgende:
[..]
hiihih met die bagger layout zie ik nu dat je een vrouw bent dat wist ik heul nietIk weet niet waar je het over hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
kuch, wie verbeterde jou gisteren ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk daar is ze geen allochtoon.
Maar jij bent zowel hier als daar een allochtoon
It sucks to be you
nou, als u de silver layout gebruikt van fok kunt u dat poppetje boven de ava niet meer zien, dus u kan dan niet zie of het een Hij is of ZIjquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt
zo beterquote:
Ik heb geen silver layout dohquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:03 schreef Runx het volgende:
[..]
nou, als je silver layout gebruikt van fok kan je dat poppetje boven de ava niet meer zien, dus je kan dan niet zie of het een Hij is of ZIj
met de bagger layout (standaard) zie je dat namelijk wel.
ik hoop u hiermee genoeg geïnformeerd te hebben , voor meer vragen kunt u contact op nemen met mijn mobiele nummer 0625299053
ik wens u nog een prettige dag![]()
met vriendelijke groet
Ramtin Farifteh
verkapte-hier-heb-je-me-telefoon-nummer-en-nu-kan-je-me-smsen-postquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:03 schreef Runx het volgende:
[..]
nou, als je silver layout gebruikt van fok kan je dat poppetje boven de ava niet meer zien, dus je kan dan niet zie of het een Hij is of ZIj
met de bagger layout (standaard) zie je dat namelijk wel.
ik hoop u hiermee genoeg geïnformeerd te hebben , voor meer vragen kunt u contact op nemen met mijn mobiele nummer 0625299053
ik wens u nog een prettige dag![]()
met vriendelijke groet
Ramtin Farifteh
ma ik krijg heul geen smsjes van jouquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb geen silver layout dohik zie gewoon alles.
En ik heb je nr al
ja maar ik had z'n nr al maar nogn ooit gesms'tquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
verkapte-hier-heb-je-me-telefoon-nummer-en-nu-kan-je-me-smsen-post
Fixtquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
verkapte-hier-heb-je-me-telefoon-nummer-en-nu-kan-je-me-smsenbellen-post
ten eerste maak ik graag verkapte hier-heb-je-mijn-nummer-postsquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
verkapte-hier-heb-je-me-telefoon-nummer-en-nu-kan-je-me-smsen-post
Misschien was het een hintquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja maar ik had z'n nr al maar nogn ooit gesms't
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ten eerste maak ik graag verkapte hier-heb-je-mijn-nummer-posts
nee joh ik ben niet iemand die hints geeft , ik ben straight to the point iemandquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien was het een hint
Edit:
[..]
nee , het is immers je schaap nietquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee , het is immers je schaap niet![]()
whahahahquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee , het is immers je schaap niet![]()
nou niet arrogant worden he popjequote:
The truth may be toldquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou niet arrogant worden he popje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |