Hey Moonah, ja ben druk aan het bijlezen hoor, dus je zult me hier en op andere topics regelmatig terugvinden. Jij ook nog steeds hier joh, echt veel "bekenden" . Ik was eerlijk gezegd een beetje vergeten dat Fok nog bestondquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:08 schreef Moonah het volgende:
Wat leuk Sweaty Wennie, dat je weer post.
En zwanger van een tweeling!Gefeliciteerd!
Ik heb geen tips wb zindelijkheid. Jullie zijn er best vroeg bij. Ik weet alleen dat het wel vaker gebeurt dat kinderen 'ineens' bang oid zijn tijdens dat zindelijkheidsproces.
Succes ermee!
En wellicht tot vaker.
Nee he? Die is zo verschrikkelijk.quote:
Als de tweeling wordt geboren is hij bijna 2,5 dan vind ik het toch echt wel tijd worden voor zindelijkheid, maar nogmaals hij moet eraan toe zijn. Ik denk ook dat ik hem de tijd moet geven, dus we doen lekker rustig aan. Bovendien zal ik dalijk mijn handen vol hebben. Het komt wel. Al zou het voor de kosten wel lekker zijn!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:09 schreef cattie het volgende:
De komende tijd zul je het waarschijnlijk toch te druk hebben om je ook nog druk te maken over het zindelijk worden van Renzo!En hij is ook nog best jong.
2,5 lijkt me al aardig optimistisch hoor. Anna is nu ruim 2,5 en die gaat soms/meestal/regelmatig (doorhalen wat niet van toepassing is en afhankelijk van de fase waar ze in zit en de windrichting) op het potje of de wc. Maar zindelijk is ze nog lang niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:28 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Als de tweeling wordt geboren is hij bijna 2,5 dan vind ik het toch echt wel tijd worden voor zindelijkheid, maar nogmaals hij moet eraan toe zijn. Ik denk ook dat ik hem de tijd moet geven, dus we doen lekker rustig aan. Bovendien zal ik dalijk mijn handen vol hebben. Het komt wel. Al zou het voor de kosten wel lekker zijn!
Dankjewel appelsap, jij zat hier 2 jaar geleden ook al he?quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:50 schreef appelsap het volgende:
Wat lief, al die peutervriendjes en vriendinnetjes.
Welkom terug Wennie en gefeliciteerd met de zwangerschap.
Ive ook niet. En die is al 2 jaar en 9 maanden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Brent wil ook absoluut niets hebben van potjes of wc's. Hij staat alleen maar bij de kleine wc'tjes op het kdv om te kijken hoe 'iets' wegspoelt als je op dat knopje drukt
Er is gelukkig maar 1 vinger gehavend.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe is het eigenlijk met kim der vingertjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |