Grote paniek hier. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, maar ws overkomt het iedereen wel eens een keer. Kim heeft namelijk haar vingers tussen de deur gekregen.
Ik kam net thuis uit het werk. Gelijk Tyler spoelen, want dat moet eerst. Daarna ging Ingrid weg om boodschappen te doen. Nou goed, ik bezweet en wil natuurlijk douchen. Tyler in zijn bedje gelegd, Kim op de overloop en haar kamertje, zodat ze kan spelen.
Na het douchen had ik me aangekleed en wilde naar beneden. Tyler was nog wakker, en Kim wilde hem een kusje geven. Ik dekte hem nog even toe en wilde met Kim weer naar beneden. Kim liep voor me aan, en ik trok de deur dicht, in het slot.
Ineens een hard gekrijs en gebrul van Kim. Echt heel stom, ik wist niet eerst niet wat er aan de hand was. Als aan de grond genageld zag ik hoe Kims handje tussen de deur zat. Aan de achterkant, bij het scharnier. Ik deed gelijk de deur open, en zag dat het mis was.
Het zag er heel eng uit, allemaal vellen en veel bloed. Ik dacht eerst dat een dunne lap vel het restant was van haar vinger, maar da gelukkig niet. In een reflex pak ik de telefoon en neem Kim onder de arm naar de douche.
Ik bel de huisartsenpost en zet de telefoon op de speaker, terwijl ik Kims handje onder de kraan houd.
Ik doe mijn verhaal en de assistente zei dat we gelijk moesten langskomen. Dus ik bel mijn schoonvader, of hij gelijk wilde langskomen om Kim naar het ziekenhuis te brengen. Nog steeds Kims handje onder de kraan natuurlijk. Vervolgens bel ik Ingrid, die net bij de kassa staat af te rekenen. Die schrok ook en fietste gelijk deze kant op.
Mijn schoonpa en Ingrid waren er zo;n beetje tegelijk. Ik had Kims schoentjes al aangetrokken en Ingrid en Kim gingen op weg. Nu zijn ze beiden bij de huisartsenpost. Ik hou mijn hart vast, ziet er niet best uit. Ik hoop maar niet dat het ernstig is. Dem, ik voel me zo schuldig nu!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen.
Tuinbeeld kopen?