abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66932037
Wat ik me afvraag, zijn die van jullie op dagen dat ze naar het KDV gaan ook nét iets bijdehandter dan normaal? Anna gaat op dinsdag en woensdag en ze is dan echt zo verschrikkelijk wijs en bijdehand als we 's avonds eenmaal aan tafel zitten. . Op andere dagen is dat veel minder lijkt het!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:12:08 #27
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_66934461
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:36 schreef Moonah het volgende:
Tazz, is er bij Mahre niet eerder gechecked hoe haar gehoor is? Toen bleek dat Thies zijn spraak zich niet snel ontwikkelde is dat als eerste bekeken.
We zijn voor het praten nog niet eerder bij een HA of CB geweest. Op zich hoort ze je wel, alleen in de groep bij het KDV gaat het vaak mis. Komt misschien door meer omgevings lawaai, of dat wat meer aan het dromen is ofzo. Als je 1-op-1 bent met haar en je praat heel zachtjes met een hand voor de mond, dan hoort ze je namelijk wel.
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:45 schreef appelsap het volgende:
Tazz, wat lastig, maar goed dat jullie er mee bezig zijn en hopelijk levert het wat op.
Heeft Mahre er zelf eigenlijk ook 'last' van?
In zoverre dat mevrouw af en toe hevig gefrustreerd is, als wij haar niet begrijpen. Verder niet zo..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:13:27 #28
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_66934513
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:06 schreef Jarno het volgende:
Wat ik me afvraag, zijn die van jullie op dagen dat ze naar het KDV gaan ook nét iets bijdehandter dan normaal? Anna gaat op dinsdag en woensdag en ze is dan echt zo verschrikkelijk wijs en bijdehand als we 's avonds eenmaal aan tafel zitten. . Op andere dagen is dat veel minder lijkt het!
Mahre is altijd bij de hand, vooral als ze uitgeslapen is.
Je merkt wel dat ze bij KDV is geweest ('s avonds of de volgende dag) door nieuwe dingetjes die ze geleerd hebben (liedjes/woordjes enzo).
pi_66934581
O. Hier uit het zich echt in bijdehand gedrag.

"Anna eet je bord leeg."
"Nee."
"Waarom niet."
"Waarom wel?"

Dat soort grappen dus. En er maar lief bij blijven lachen en knipperen met die grote ogen. En dan serieus en streng proberen te blijven (wat mij dus ook zelden lukt).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:31:20 #30
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_66935089
Veeg mij dan maar op hoor..
* Tazz is eigenlijk soms nog best wel blij dat ze niet praat..
pi_66935405
Ik trek het ook niet hoor, dat soort gedrag. Schiet echt continue in de lach. .

En de juffen op het KDV hebben dus al eens gevraagd of ze "alsjebieft even d'r mond kon houden" omdat ze er niet tussen kwamen. .
pi_66936166
Moonah, Smalland is de ballenbak/speelplaats bij de Ikea.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:06:22 #33
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66936490
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:39 schreef Jarno het volgende:

En de juffen op het KDV hebben dus al eens gevraagd of ze "alsjebieft even d'r mond kon houden" omdat ze er niet tussen kwamen. .
Dat zeggen ze tegen Storm élke dag wel een paar keer.
En vooral ook of hij éven wil stoppen met zingen! Hij zingt en kletst de hele dag, zeggen ze.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_66937135
Mikael komt uit bed en wil zwemmen
"Ja mama de zon schijnt, het is mooi weer nu is het buitenzwembad weer open "

Toch nog maar even niet
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  Redactie Frontpage woensdag 11 maart 2009 @ 18:42:17 #35
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_66944105
Grote paniek hier. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, maar ws overkomt het iedereen wel eens een keer. Kim heeft namelijk haar vingers tussen de deur gekregen.

Ik kam net thuis uit het werk. Gelijk Tyler spoelen, want dat moet eerst. Daarna ging Ingrid weg om boodschappen te doen. Nou goed, ik bezweet en wil natuurlijk douchen. Tyler in zijn bedje gelegd, Kim op de overloop en haar kamertje, zodat ze kan spelen.

Na het douchen had ik me aangekleed en wilde naar beneden. Tyler was nog wakker, en Kim wilde hem een kusje geven. Ik dekte hem nog even toe en wilde met Kim weer naar beneden. Kim liep voor me aan, en ik trok de deur dicht, in het slot.

Ineens een hard gekrijs en gebrul van Kim. Echt heel stom, ik wist niet eerst niet wat er aan de hand was. Als aan de grond genageld zag ik hoe Kims handje tussen de deur zat. Aan de achterkant, bij het scharnier. Ik deed gelijk de deur open, en zag dat het mis was.

Het zag er heel eng uit, allemaal vellen en veel bloed. Ik dacht eerst dat een dunne lap vel het restant was van haar vinger, maar da gelukkig niet. In een reflex pak ik de telefoon en neem Kim onder de arm naar de douche.
Ik bel de huisartsenpost en zet de telefoon op de speaker, terwijl ik Kims handje onder de kraan houd.

Ik doe mijn verhaal en de assistente zei dat we gelijk moesten langskomen. Dus ik bel mijn schoonvader, of hij gelijk wilde langskomen om Kim naar het ziekenhuis te brengen. Nog steeds Kims handje onder de kraan natuurlijk. Vervolgens bel ik Ingrid, die net bij de kassa staat af te rekenen. Die schrok ook en fietste gelijk deze kant op.

Mijn schoonpa en Ingrid waren er zo;n beetje tegelijk. Ik had Kims schoentjes al aangetrokken en Ingrid en Kim gingen op weg. Nu zijn ze beiden bij de huisartsenpost. Ik hou mijn hart vast, ziet er niet best uit. Ik hoop maar niet dat het ernstig is. Dem, ik voel me zo schuldig nu!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_66944579
a gossie, Kimmetje..
Djeez, niet schuldig voelen! Het gebeurd hier ook wel eens dat Amber vingers tussen de deur zitten..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66944885
Och Djeez, zulke dingen gebeuren he
Maar wel naar zeg, hoop dat het allemaal meevalt!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Redactie Frontpage woensdag 11 maart 2009 @ 19:35:45 #38
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_66945946
Kim is net weer terug, het blijkt 100% mee te vallen. Kim heeft echt geluk gehad. Niks gebroken, alleen een open wond. Ben enorm geschrokken, moest zelfs janken zostraks.

Kim krijgt inmiddels weer praatjes, zo lekker patatjes eten. Ze heeft echt mazzel gehad, want ik zag net dat er een stuk uit de deur is geknapt zelfs. En bloed, dat ik inmiddels heb verwijderd. Hopelijk gaat ze zo lekker slapen, en is ze het morgen weer vergeten...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_66946339
Shit happens Djeez. En met de snelheid waarmee die ukkies opereren kun je daar als ouder van 2 amper nog fatsoenlijk op anticiperen. Logisch dat je je kut voelt, maar 't gebeurt nu eenmaal.
pi_66946349
fijn dat het allemaal meevalt Djeez!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66946870
Gelukkig maar dat het allemaal meevalt Djeez! Brr, dat lijkt me heel eng. En een dikke kus voor Kim, ze zal zich ook wel rot geschrokken zijn! Hopelijk ben je zelf ook snel van de schrik bekomen.
Ik heb als kind een keer met mijn hand tussen de autodeur gezeten die toen ook in het slot viel, dat kan ik me nog goed herinneren.
pi_66947218
Och arme Kim. en papa natuurlijk. maar wat de rest al zegt, het kan iedereen gebeuren. Mahre viel gisteren van een stoel terwijl ik ervoor zit, het gaat zo snel! Gelukkig dat het meevalt voor Kim.

Vanmiddag met Mahre naar de huisarts geweest. Ze vind het nog niet zorgelijk, het vele verkouden zijn en hoesten hoort er een beetje bij zei ze. Er zat wel veel oorsmeer diep in het oor, ze kon niet veel zien maar wist wel zeker dat het geen oorontsteking is. Met een week of 6 tot 8 moet het wel minder zijn dan is de verkoudheidsperiode volgens haar voorbij. Mocht ze dan nog veel klachten hebben moeten we terug. Heb wel een neusspray meegekregen om te kijken wat die doet.

Over 2 weken moeten we naat het CB, heb ik zelf voor gebeld, toch eens kijken wat zij vinden van het praten nou ja eigenlijk het niet praten. Ze is wel wat driftiger omdat wij "die" niet alijd begrijpen. We zullen het wel zien.
pi_66947875
Kim was heel flink bij de dokter. Moesten best lang wachten en zei wel telkens auw en moest dan huilen, maar maakte grapjes tussendoor.
Mazzel gehad dat er niks is gebroken!
En er werd gevoeld en toen moest ze dr vinger buigen. Lukte eerst niet. Later een beetje. Zei ze heel droog, "hij doet het nog!"

[ Bericht 29% gewijzigd door _Ingrid_ op 11-03-2009 20:41:34 ]
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:07:38 #44
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66948997
Arme Kim, zieltje is het ook
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † woensdag 11 maart 2009 @ 21:13:52 #45
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_66949205
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:13 schreef _evenstar_ het volgende:
slaapmeisje wist niet dat ik ook een zoontje had
Oh fuckaduck Ik zit gewoon van alles door elkaar te halen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † woensdag 11 maart 2009 @ 21:20:19 #46
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_66949416
O en au Kim. Ik herken dat schuldgevoel heel erg hoor. Toen Milo net begon te kruipen heeft hij een keer zijn vingertjes in de schuifpuirail gehad. De kat wilde weeeer naar buiten en ik rukte zo de pui keihard open en had geen idee dat Milo aan het andere end ervan gekropen was. Van een van zijn vingers was het vel er gewoon afgeschraapt. Ik heb de hele dag met buikpijn en tranen in mijn ogen gekeken hoe hij gelukkig na de ergste schrik gewoon weer ging lachen en spelen.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 11 maart 2009 @ 22:19:13 #47
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66952059
Ieuw, wat zielig voor Kim.
Gelukkig dat het uiteindelijk meeviel.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_66953165
Ach Kim toch

Hoe lossen jullie het volgende op? Sara dacht heel lang dat een baby uit een deurtje uit de buik komt. Dat kwam ons natuurlijk wel goed uit Nu heeft ze echter bedacht dat mijn buik helemaal geen deurtje is, en blijft ze dus vragen hoe Merel er nu uitkwam. Eerst bedacht ze dat het wel uit de navel moest komen, maarrrrr..(zoals ze nu zelf zegt) daar is Merel haar kop te groot voor
Dus nu wil ze weten hoe dat dan wel kwam, en deurtjes verhaal trapt ze niet meer in. Ze is 3,5 en ik vind haar eigenlijk te jong om het echt uit te leggen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 11 maart 2009 @ 22:50:58 #49
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66953335
Misschien zijn er in de bieb leuke boekjes voor om het op een eenvoudige manier uit te leggen?
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 11 maart 2009 @ 22:52:50 #50
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66953408
Fuente, kun je niet gewoon zeggen dat mama's een plasgaatje, een poepgaatje en een babygaatje hebben? Of vind je dat te ver gaan?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')