quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:09 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Hij smaakt ook errug lekker moet ik zeggen. Maar nu ik een flinke plak op heb had ik gewild dat ik ook een pistoletje met ham en kaas had gegeten, in plaats van suuuperslechte-voor-de-lijn-cake.
FANTA!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
Snacktijd hierSnickers plus een flesje Fanta
Oeh, klinkt lekker. Zelfgemaakt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:11 schreef ColdFeet het volgende:
Net een plakje choco-kokoscake op. Lekker
quote:
huh? Is dat pasta met wodka of wat moet ik me erbij voorstellen?quote:
Pasta met crème fraîche, gezeefde tomaten, spekjes, nog wat kruiden en inderdaad wodka, 2 lepels.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huh? Is dat pasta met wodka of wat moet ik me erbij voorstellen?
van de AH. Heb de winkel leeggekocht. En daarna maisbrood met pepercervelaat. Ja, rare combo, maar wilde de salade proevenquote:
jammiequote:
Wat voor deeg heb je gebruikt? En heb je de groenten na het bakken even laten uitlekken?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:37 schreef Hotmailgebruiker het volgende:
Ik heb net nog een quiche gebakken.
....
Iemand enig idee waarom het zo nattig is geworden?
Heb je de tomaten uit laten lekken en de de champignons wel gebakken? Daar komt namelijk nogal wat vocht uit zetten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:37 schreef Hotmailgebruiker het volgende:
Ik heb net nog een quiche gebakken.
Een vulling van tomaatblokjes, champignons, knof, courgette, paprika en ui.
Gebakken in de pan met olijfolie en wat zout en peper.
Room gemaakt met 3 eieren, 400gr craime fraiche, parmezaanse kaas, zout en peper. Goed mixen en over het menges in de vorm gieten.
Gebakken op 180gr 40 min. Gaar.
Laten rusten en nu heb ik de quiche aangesneden en is de onderkant vrij nattig. Hoe kan dit?
De tomatenblokjes zijn ontdaan van de zaadjes, de champignons zijn niet gewassen.
Iemand enig idee waarom het zo nattig is geworden?
Het is dat ik al boodschappen gedaan heb... Goed ideequote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:23 schreef Curiosity het volgende:
Vanavond zelfgemaakte saté met pindasaus, gebakken uitjes en stokbrood.
brood was niet helemaal naar wensquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:39 schreef The_Hives het volgende:
brood is bijna klaar, ik maak er sneetjes gezond van met alleen kipfilet met een augurkje en tomaatje enzo en anderen sneetjes alleen met kaas en de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |