abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71579966
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ok.

Je bent helaas niet meer te helpen
Ik vind gewoon dat een speler als Honda veel beter tot zijn recht komt bij een aanvallende, risico nemende club. En dat is PSV in mijn ogen totaal niet.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71580406
Ochjee, alle kenners worden ineens wakker .

[Youri Mulder-mode]
Ik heb hem zondag voor het eerst zien voetballen.
[/Youri Mulder-mode]

En dan nog een mening over zijn voetbalkwaliteiten hebben ook .
pi_71580439
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:14 schreef JLSB het volgende:
Het zou wel typisch zijn als hij deze week naar PSV gaat. Hij debuteerde namens VVV tegen PSV,en speelde zijn laatste wedstrijd tegen PSV. Maar ik hoop dat hij bij VVV blijft.

(Zag net dat deze geweldenaar bij mij in de straat woont)
Als hij zo blijft spelen in de volgende wedstrijden de eredivisie, zal hij niet lang op een nieuwe club te hoeven wachten, volgens mij.

Nu krijgt hij veel meer aandacht, als toen hij in de eerste divisie speelde. Ik heb genoten zondag tegen PSV.
pi_71580477
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:20 schreef Seam het volgende:

[..]

Ik vind gewoon dat een speler als Honda veel beter tot zijn recht komt bij een aanvallende, risico nemende club. En dat is PSV in mijn ogen totaal niet.
Moet ik nu het zelfde nog een keer gaan quoten?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71580508
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:34 schreef Yeahinho het volgende:
Ochjee, alle kenners worden ineens wakker .

[Youri Mulder-mode]
Ik heb hem zondag voor het eerst zien voetballen.
[/Youri Mulder-mode]

En dan nog een mening over zijn voetbalkwaliteiten hebben ook .
Ik heb hem wel gevolgd vorig seizoen als VVV fan.
pi_71580573
PSV is dus niet de perfecte club voor hem. Die gozer moet echt naar een aanvallend ingestelde club. Ook niet naar Ajax, ik zou hem graag bij Twente willen zien, die kunnen echt wel wat met dat talent.
pi_71580633
AZ wordt het niet, die hebben Martens al op die positie.
En meneer wilt logischerwijs niet op de bank zitten.
Naar Ajax is ook geen optie.. Die hebben ook middenvelders zat denk ik.
PSV zal hem halen voor de breedte denk ik.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:43:38 #208
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71580675
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:02 schreef venomsnake het volgende:
Zou opzich wel komisch zijn als Ajax hem haalt en Aissati WEER geen kansen krijgt bij zijn club.
Vervelend dat het nu een joodse gloeilamp is, want ik zou Aissati anders graag bij Feyenoord zien. Ik heb er vertrouwen in dat hij onder een trainer die hem aanvoelt echt heel, heel goed kan worden.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_71580784
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:40 schreef Scorpie het volgende:
PSV is dus niet de perfecte club voor hem. Die gozer moet echt naar een aanvallend ingestelde club. Ook niet naar Ajax, ik zou hem graag bij Twente willen zien, die kunnen echt wel wat met dat talent.
Maar Honda heeft nu wel een platform in de Eredivisie als hij zo blijft spelen.

Misschien krijgt VVV die tien miljoen nog wel.

Maar ik denk niet, dat Twente die tien miljoen betaald.
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:49:20 #210
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71580835
Ik ben bang dat hij naar PSV gaat ja
Helaas kan Feyenoord hem niet alleen niet betalen, maar speelt hij ook nog eens op de best bezette positie van ons team.
pi_71580849
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:47 schreef rja het volgende:

[..]

Maar Honda heeft nu wel een platform in de Eredivisie als hij zo blijft spelen.

Misschien krijgt VVV die tien miljoen nog wel.

Maar ik denk niet, dat Twente die tien miljoen betaald.
Op het moment vind hem absoluut nog geen tien waard hoor. Als hij zich eerst een tijdje op Eredivisie niveau heeft bewezen kan hij wel richting de 8/9.
pi_71580879
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:40 schreef Scorpie het volgende:
PSV is een aanvallend ingesteld team. Of ze het een beetje fatsoenlijk eruit kunnen laten zien is een tweede.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71580885
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:49 schreef Seam het volgende:

[..]

Op het moment vind hem absoluut nog geen tien waard hoor. Als hij zich eerst een tijdje op Eredivisie niveau heeft bewezen kan hij wel richting de 8/9.
Daarvoor moet hij naar de (sup)top toe
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:54:35 #214
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71580961
VVV zou wel gek zijn om hem nu voor 3 of 4 miljoen te laten gaan. Als hij een goed seizoen speelt is hij volgend jaar, ook met een kort contract, ook wel 7 miljoen waard, en kennelijk hebben ze daar voldoende vertrouwen voor in hem. Buiten de transferinkomsten is het gewoon een heel belangrijke speler om lijfsbehoud te kunnen bewerkstelligen.
pi_71581308
Nog een halfjaartje VVV en dan naar Ajax of buitenland.
pi_71581372
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:54 schreef Chewbalhaar het volgende:
VVV zou wel gek zijn om hem nu voor 3 of 4 miljoen te laten gaan. Als hij een goed seizoen speelt is hij volgend jaar, ook met een kort contract, ook wel 7 miljoen waard, en kennelijk hebben ze daar voldoende vertrouwen voor in hem. Buiten de transferinkomsten is het gewoon een heel belangrijke speler om lijfsbehoud te kunnen bewerkstelligen.
Bullshit natuurlijk, Amrabat ging weg voor 2,8 en die had veel meer bewezen. Nu zal Honda wel een dikker contract hebben maar meer dan 3-4 miljoen wordt het nooit
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:27:54 #217
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71581910
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bullshit natuurlijk, Amrabat ging weg voor 2,8 en die had veel meer bewezen. Nu zal Honda wel een dikker contract hebben maar meer dan 3-4 miljoen wordt het nooit
Ik bedoel dan ook dat geen enkele club nu meer dan 3 of 4 miljoen zal betalen. Lijkt me ook niet meer dan logisch dat niemand meer wil betalen, omdat hij gewoon nog te weinig op niveau heeft gepresteerd tegen tegenstanders met niveau. Daarom kan VVV beter proberen hem te behouden. Met Honda geef ik ze goede kans om in de eredivisie te blijven. Zonder zie ik het een heel eind minder positief in (al denk ik dat VVV sowieso geen 18e hoeft te worden).

De vergelijking met Amrabat vind ik maar deels kloppen. Er is momenteel namelijk een trend gaande waarbij niet-top-clubs hogere bedragen kunnen vragen voor hun talenten.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:31:26 #218
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71582013
het zal me niets verbazen als hij binnenkort in heerenveen rondloopt. die hebben genoeg geld voor zo'n aankoop.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:48:46 #219
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_71582401
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:31 schreef Fortitudo het volgende:
het zal me niets verbazen als hij binnenkort in heerenveen rondloopt. die hebben genoeg geld voor zo'n aankoop.
Ik denk dat ie dat zelf niet wil, hij wilde naar de top van de Eredivisie, of het buitenland.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_71582457
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:27 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Ik bedoel dan ook dat geen enkele club nu meer dan 3 of 4 miljoen zal betalen. Lijkt me ook niet meer dan logisch dat niemand meer wil betalen, omdat hij gewoon nog te weinig op niveau heeft gepresteerd tegen tegenstanders met niveau. Daarom kan VVV beter proberen hem te behouden. Met Honda geef ik ze goede kans om in de eredivisie te blijven. Zonder zie ik het een heel eind minder positief in (al denk ik dat VVV sowieso geen 18e hoeft te worden).

De vergelijking met Amrabat vind ik maar deels kloppen. Er is momenteel namelijk een trend gaande waarbij niet-top-clubs hogere bedragen kunnen vragen voor hun talenten.
Maar dat zijn clubs die op een hoger niveau spelen. Kuiper, Van Wolfswinkel en De Jong gaan ook niet voor topbedragen weg

Zelfs een groot mondiaal talent als Sahar gaat voor een bescheiden bedrag weg
pi_71582646
quote:
PSV, wacht maar af.
That's all folks!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 01:18:19 #222
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71582962
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Maar dat zijn clubs die op een hoger niveau spelen. Kuiper, Van Wolfswinkel en De Jong gaan ook niet voor topbedragen weg

Zelfs een groot mondiaal talent als Sahar gaat voor een bescheiden bedrag weg
quote:
Adelaar: "We laten Strootman niet zomaar gaan"
Kevin Strootman staat nog steeds in de belangstelling van FC Utrecht en AZ, maar beide clubs vinden de vraagprijs van Sparta Rotterdam veel te gortig. Frans Adelaar (foto), trainer van de Kasteelclub, weet wel beter. De middenvelder maakte woensdag zijn rentree bij Sparta, nadat hij enkele weken buitenspel stond. Er werd met 0-1 van Westerlo verloren.

"Wij laten Kevin niet zomaar gaan. Alleen voor het bedrag wat Sparta vraagt", benadrukte trainer Adelaar tegenover Eredivisie Live het standpunt van de Rotterdammers. Daarnaast gaf hij aan dat Strootman het geld - naar verluidt zeven miljoen euro - dubbel en dwars waard is.

Ook reageerde de coach op de situatie rondom Yuri Rose, die waarschijnlijk alleen als invaller wordt gebruikt. "Ik wil mezelf niet in de vingers snijden, want Rose is mijn tweede optie in de aanval achter Rydell Poepon. Alleen als er nog een aanvaller bijkomt, mag Rose eventueel weg."
Om maar een voorbeeldje te noemen. 21 wedstrijden in het eerste van een degradatieclubje met een begroting van 11 miljoen (okay, afgelopen jaren 13e geworden maar toch).

Niet dat ik die spelers meer waard vind, maar het gebeurd gewoon, zulke vraagprijzen. Ze zien de toptransders overal, en willen een graantje meepikken. En zolang clubs er in trappen blijft het gebeuren.

Staat natuurlijk in geen verhouding tot sommige spelers die bijvoorbeeld bij Liverpool of Real weggaan voor 5 miljoen maargoed.
pi_71583093
Blijkbaar is hij dat niet waard en moet je het nog maar zien als Ajax of PSV hem 1,5 miljoen bruto aanbiedt en hij een arbitragezaak aanspant
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 02:24:53 #224
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71583679
quote:
Die zijn zo gierig als de tering daar, Ruiz, wat nota bene Sollied zelf zo'n klassespeler vond, kochten ze toch niet omdat ie té duur was

Ze hebben liever 40 miljoen op de bank dan een goed team in het veld daar in Heerenveen
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_71583759
Ze hebben en geld en een goed team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')