Hoewel hij een goede speler is hebben we op het moment meer een centrale verdediger nodigquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:45 schreef TTD het volgende:
De enige club die hem kan betalen en hem echt nodig heeft is denk ik Heerenveen. Of hij gaat naar Ajax
Ajax heeft nu wel genoeg (goede) middenvelders hoor... Honda is niet beter dan wat er nu in de basis rondloopt.quote:
Eens, hij zal ook mindere wedstrijden spelen. We hebben nu gewoon een héle goede wedstrijd gezienquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ajax heeft nu wel genoeg (goede) middenvelders hoor... Honda is niet beter dan wat er nu in de basis rondloopt.
Wij gaan echt geen geld uitgeven, de gedachte alleen alquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:51 schreef venomsnake het volgende:
Misschien dat Heerenveen hem haalt, want die missen ene Pranjic wel heel erg..
Groningen kan hem niet betalen vrees ik, AZ heeft hem niet nodig, Twente ook niet met Ruiz en Perez.
Als ik PSV was zou ik hem halen.. Goede opvolger voor Afellay.
Ajax heeft maar 1 soortgelijke middenvelderquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ajax heeft nu wel genoeg (goede) middenvelders hoor... Honda is niet beter dan wat er nu in de basis rondloopt.
Die soortgelijke speler speelde helemaal niet. Kan me niet voorstellen dat Ajax Honda of uberhaupt nog een middenvelder zal halen. Bovendien moet ik het nog zien met Honda, tuurlijk, hij kan voetballen, maar één zwaluw maakt nog geen zomer. Ook in de 1e divisie heb ik hem wel mooie dingen zien doen, maar laat hij het eerst eens een langere periode laten zien in de eredivisie. De vergelijking met Afellay is dan ook vooralsnog stompzinnig.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:22 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ajax heeft maar 1 soortgelijke middenvelder
5-6 miljoen + Sno/Lindgren en de Jong of Sarpong op huurbasis zou ik zeker wagen
Ik ben altijd zo benieuwd naar die havenbaronnenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:05 schreef venomsnake het volgende:
Feyenoord heeft geen centen, dus daar gaat hij sowieso niet heen.
Tenzij er één of andere havenbaron () met een zak geld komt aankakken.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo benieuwd naar die havenbaronnen
Pincoffs Lodwijks trekt echt nog wel een keer de buidel hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo benieuwd naar die havenbaronnen
Hopelijk is dit wel waar, ben al van Honda gecharmeerd sinds zijn eerste Eredivisie seizoen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ED: PSV wil Honda via speciale constructie halen
3 augustus 2009 RvN
Daar waar de zaakwaarnemer van Honda ontkent dat PSV zich heeft gemeld voor de Japanner, meldt het Eindhovens Dagblad dat PSV wel degelijk heeft geïnformeerd. PSV zou een constructie in gedachten hebben, waarbij VVV-Venlo later bij doorverkoop een groot percentage ontvangt.
Hopelijk is dit niet waar maar ED is eigenlijk altijd wel goed geinformeerd
Maar dan alleen voor 100%quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:46 schreef noxious het volgende:
[..]
Hopelijk is dit wel waar, ben al van Honda gecharmeerd sinds zijn eerste Eredivisie seizoen.
Ik blijf het jammer vinden als zo'n mooie speler naar zo'n belabberd team gaat. Ik denk helaas wel dat deze transfer het meest voor de hand ligt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ED: PSV wil Honda via speciale constructie halen
3 augustus 2009 RvN
Daar waar de zaakwaarnemer van Honda ontkent dat PSV zich heeft gemeld voor de Japanner, meldt het Eindhovens Dagblad dat PSV wel degelijk heeft geïnformeerd. PSV zou een constructie in gedachten hebben, waarbij VVV-Venlo later bij doorverkoop een groot percentage ontvangt.
Hopelijk is dit niet waar maar ED is eigenlijk altijd wel goed geinformeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |