Ik gok voor een miljoen of 3.5 a 4.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet voor 10 miljoen in elk geval, nog niet voor de helft
Ik vind het veel, stukken meer nog dan Amrabat en die speelde goed in de eredivisie, Honda was niet veel bijzonders in de eredivisiequote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik gok voor een miljoen of 3.5 a 4.
Wat nog behoorlijk veel is voor een speler uit de eerste divisie.
quote:'Honda gaat in ieder geval niet naar Ajax'
Nog geen enkele club uit binnen- en buitenland heeft de belangstelling voor Keisuke Honda geconcretiseerd. Dat vertelt zaakwaarnemer Kees Ploegsma junior in een vraaggesprek met het weekblad Sportweek. De middenvelder wil VVV-Venlo het liefst verlaten, en de Venlose club is bereid mee te werken zolang er maar een marktconforme prijs op tafel komt. Mede de vraagprijs is echter een obstakel.
"We vinden het voor Keisuke het beste dat hij in Nederland blijft, maar hij is geen EU-speler en dus duur", citeert het weekblad de belangenbehartiger van de 23-jarige Japans international. "Voor Nederlandse clubs is het mede door de vraagprijs van VVV een flinke investering." Het contract van Honda, vorig seizoen verkozen tot Beste Speler in de Jupiler League, in Noord-Limburg loopt nog twee seizoenen door.
"AZ en PSV hebben interesse, maar zitten op dit moment vol. Misschien dat er bij Heerenveen een kansje is. Ajax wordt het in elk geval niet", vervolgt Ploegsma. Volgens de zaakwaarnemer zal zijn cliënt desondanks vroeg of laat de gelederen van de Venlonaren verlaten. "Die transfer komt er wel. Is het niet deze zomer dan is het wel in januari", aldus Ploegsma. Honda speelde eerder voor Nagoya Grampus.
Poeh, ik vond dat nogal wat voor een speler uit de Juup.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:12 schreef The_Verve het volgende:
Wat is een marktconforme prijs voor Honda? 4,5 miljoen?
Met 3 miljoen mag VVV denk ik de handjes dichtknijpen, op het hoogste niveau heeft hij inderdaad nog niets bewezen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Poeh, ik vond dat nogal wat voor een speler uit de Juup.
Maar zoiets heeft VVV denk ik wel in gedachten. Als het niet meer is..
Maar hij zal uiteindelijk wel iets goedkoper Venlo verlaten denk ik.
Hij vertegenwoordigt ook een behoorlijke commerciële waarde. 3,5 miljoen en allemaal regelingen lijkt me realistischer.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Poeh, ik vond dat nogal wat voor een speler uit de Juup.
Maar zoiets heeft VVV denk ik wel in gedachten. Als het niet meer is..
Maar hij zal uiteindelijk wel iets goedkoper Venlo verlaten denk ik.
Wat brengt hij met zich mee eigenlijk? Natuurlijk een beetje aandacht vanuit Japan, maar levert dat VVV nu zoveel extra op? Net is geen Nakata, Nakamura en ook nog geen Ono.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat 3,5 miljoen te laag is voor hem en alles wat hij om zich heen meebrengt. 5 miljoen ligt in mijn ogen de ondergrens, de max is 7 miljoen.
Honda misstaat inderdaad niet in de Eredivisie. Of hij ook niet misstaat bij een topclub, dat durf ik niet te zeggen. Ik hoop eigenlijk dat Honda iig deze zomer bij VVV blijft, ik wil wel zien wat hij daar klaar weet te spelen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind dat hij wel bij die categorie spelers hoort met zijn kwaliteiten. Dat hij nog niet in de Eredivisie actief is boeit me niet zo. Je ziet dat hij makkelijk mee zal komen en -niet onbelangrijk- een slimme jongen is met een goede mentaliteit.
Amrabat kostte 2,8 miljoen en die had zich bewezen in de eerste divisie en eerste divisiequote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:59 schreef rubbereend het volgende:
7 miljoenammenooitniet. 4 miljoen lijkt me al een heel chic bedrag
Tegenstand blijft gewoon minder in de Eerste Divisie, als je het daarna tegen een van de grootste kampioenskandidaten op deze manier laat zien, dan bewijs jejezelf. Dat doe je niet tegen Omniworld.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:55 schreef Schimpie het volgende:
Alsof Honda vorig jaar niet al genoeg heeft laten zien.Hij hoeft zich alleen nog op CL niveau te bewijzen.
Eerste Divisiequote:Op zondag 2 augustus 2009 17:55 schreef Schimpie het volgende:
Alsof Honda vorig jaar niet al genoeg heeft laten zien.Hij hoeft zich alleen nog op CL niveau te bewijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |