abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71735889
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:37 schreef msnk het volgende:

[..]

Als VVV hem wegdoet voor minder dan 5 miljoen, dan zijn zij mooi gek.
Mjah, iets met financiėle en sportieve vooruitgang. VVV kan niet de hoofdprijs vragen.
pi_71735999
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:46 schreef Blawh het volgende:

[..]

Mjah, iets met financiėle en sportieve vooruitgang. VVV kan niet de hoofdprijs vragen.
Tuurlijk wel. Zij hoeven niet te verkopen, hebben ze zelf ook al aangegeven.
pi_71736063
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Zij hoeven niet te verkopen, hebben ze zelf ook al aangegeven.
Ligt ook aan de houding van Honda, zo'n fijne zaakwaarnemer heeft hij volgens mij niet. Kan best richting arbitragezaak gaan als 31 augustus nadert en een transfer uitblijft.
pi_71736088
Ik denk dat de Nederlandse clubs kunnen fluiten naar Honda. Engeland, Duitsland en Spanje lijken me de beste opties voor deze spelmaker.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:58:37 #255
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71736180
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:46 schreef Blawh het volgende:

[..]

Als blijkt dat meer clubs Honda wel heel graag wil hebben dan kunnen ze wel degelijk de hoofdprijs vragen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_71736226
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:55 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat de Nederlandse clubs kunnen fluiten naar Honda. Engeland, Duitsland en Spanje lijken me de beste opties voor deze spelmaker.
Hij wilde toch in Nederland blijven?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71736305
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:00 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hij wilde toch in Nederland blijven?
Toen hij promoveerde nog wel. Hij speelt zich nu aardig in de kijker en als er een serieuze aanbieding komt van een buitenlandse club, gaat hij echt wel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:06:11 #258
97934 ASroma
Flamboyant
pi_71736367
wordt de opvolger van Totti binnen een aantal jaar Spalletti is getipt
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 9 augustus 2009 @ 17:50:52 #259
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_71737411
Nou de Europese topclubs schijnen interesse te hebben. Die komt niet meer naar PSV. Of Chelsea moet hem willen en de samenwerking wordt nieuw leven ingeblazen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_71737946
Wat speelde die jongen vandaag toch goed
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zondag 9 augustus 2009 @ 18:12:44 #261
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71737992
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:12 schreef tong80 het volgende:
Volgens Langs de Lijn zitten er 20 scouts waaronder alle topclubs uit Engeland op de tribune.

En naar ik begrijp is ie weer de beste man op het veld.

Gescoord iig

20 scouts

miss gaan ze nog tegen elkaar opbieden
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71749080
quote:
'Vooral veel Engelse scouts op tribune voor Honda'

Keisuke Honda was zondagmiddag wederom belangrijk voor VVV-Venlo, door twee treffers voor zijn rekening te nemen in het treffen met ADO Den Haag (2-2). Een week eerder, in de wedstrijd tegen PSV (3-3), was de Japanse middenvelder al de smaakmaker aan Venlose zijde. Voorzitter Hai Berden bevestigde vandaag dat er inmiddels een bod is binnengekomen, maar dat het niet marktconform was.

"De belangstelling voor Keisuke is natuurlijk sinds de wedstrijd van vorige week tegen PSV toegenomen", vertelde de sportbestuurder. "Dat betekent dat er nogal wat scouts op de tribune zitten. Het gaat daarbij om de grote clubs, de top-vijftien van Europa. Die willen hem gewoon volgen. Er zijn vooral veel Engelse scouts en er zitten een paar Duitse scouts bij en de top vijf van Nederland is ook aanwezig."

Berden bevestigde dat er inmiddels ook een formeel bod op Honda is uitgebracht. "Er is al wel een bod binnengekomen, maar ik noem een bod pas een bod als het ook echt serieus is en dat was het nog niet. Het moet in ieder geval in de buurt zijn van de vraagprijs van tien miljoen. Kijk, en dan kun je om de tafel zitten en kun je met elkaar onderhandelen ook over welke constructie die je verder nog kunt verzinnen."

"Maar dat bod heb ik nog niet gehad." Volgens Berden is de kans aanwezig dat de 23-jarige Aziaat nog deze zomer uit Noord-Limburg vertrekt. "Het is natuurlijk niet voor niets dat er tegen ADO zoveel internationale scouts aanwezig waren. Ik denk dat er nog wel clubs zullen gaan aankloppen voor het eind van deze maand, wij wachten gewoon af. Het heeft voor ons geen zin om nu van alles te gaan roepen."
pi_71749093
Daar zal Honda wel over links moeten spelen ipv over rechts.
  maandag 10 augustus 2009 @ 00:25:16 #264
131603 Afwazig
Serious business
pi_71749121
Wat een goeie scouts zeg. Scouten via TV is wel zo makkelijk.
pi_71749323
Denk niet dat hij in Engeland goed uit de voeten zal komen. Zou hem sowieso nog een jaartje in de Eredivisie laat spelen zodat hij wat makkelijker kan groeien.
  maandag 10 augustus 2009 @ 00:38:34 #266
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71749413
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:34 schreef Seam het volgende:
Denk niet dat hij in Engeland goed uit de voeten zal komen. Zou hem sowieso nog een jaartje in de Eredivisie laat spelen zodat hij wat makkelijker kan groeien.
Ik denk dat hij wel is uitgegroeid, ondanks het goede voedsel hier in Nederland
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 10 augustus 2009 @ 00:40:01 #267
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_71749434
Ik word zo moe van die Honda hype. Gast heeft net 2 wedstrijden in de eredivisie gespeeld.
#FreeHat
pi_71749435
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:38 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

Ik denk dat hij wel is uitgegroeid, ondanks het goede voedsel hier in Nederland
Hij heeft net 2 wedstrijden in de Eredivisie gespeeld, er wachten nog genoeg mooie wedstrijden tegen de toppers en subtoppers van de Eredivisie.
pi_71749777
Hij heeft al een half seizoen in de Eredivisie (januari tot juni 2008) gespeeld. Ik moest ook lachen toen Youri Mulder zei dat hij hem nog nooit had zien voetballen.
pi_71750549
De man krijgt mij iets teveel praatjes..
Aanvoerder en dan verhaal gaan halen bij vd Berg na zijn rode kaart.. Moet je gewoon niet doen, dan vraag je om kwade reacties.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_71750573
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 02:23 schreef Kluupkluup het volgende:
De man krijgt mij iets teveel praatjes..
Aanvoerder en dan verhaal gaan halen bij vd Berg na zijn rode kaart.. Moet je gewoon niet doen, dan vraag je om kwade reacties.
Heb je uberhaupt wel gekeken? Hij wou hem buiten het veld duwen omdat van den Bergh in zijn ogen iets te lang erover deed...dus verhaal halen?...don't think so.
Ik vind wel dat hij aparte trekjes heeft voor zover ik het kan beoordelen natuurlijk. In een thuiswedstrijd uitgebreid gaan juichen als je de aansluitingstreffer scoort. Toch misschien meer bezig met eigen succes dan VVV.

Nou moet nog maar zien of hij het allemaal gaat waarmaken hij heeft 2 goede wedstrijden gehad maar gelukkig duurt het gemiddelde seizoen langer dan 2 wedstrijden. Er zal niet snel een club zijn die op basis van 2 wedstrijden in NL tegen PSV en ADO ff 10miljoen gaat neerleggen...

[ Bericht 13% gewijzigd door carloz187 op 10-08-2009 02:33:11 ]
pi_71750668
Top 15 van Europa en vooral Engeland..... Dan zou ik me niet verbazen als Arsenal daar tussen zit. Wenger heeft een oog op talenten en ziten altijd voor een dubbeltje op de eerste rij. Alleen kost Honda iets meer dan een dubbeltje
pi_71750941
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 01:03 schreef Fides het volgende:
Hij heeft al een half seizoen in de Eredivisie (januari tot juni 2008) gespeeld. Ik moest ook lachen toen Youri Mulder zei dat hij hem nog nooit had zien voetballen.
Ja, dat halve seizoen, speelde hij, in tegenstelling tot wat alle zogenaamde kenners nu ook mogen beweren, niet half zo goed als nu. Wel aardig is een goede benaming, meer dan dat was het niet.
pi_71750960
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 02:39 schreef TTD het volgende:
Top 15 van Europa en vooral Engeland..... Dan zou ik me niet verbazen als Arsenal daar tussen zit. Wenger heeft een oog op talenten en ziten altijd voor een dubbeltje op de eerste rij. Alleen kost Honda iets meer dan een dubbeltje
want walcott, willshire waren goedkoop
  maandag 10 augustus 2009 @ 05:36:04 #275
249189 Crook3rs
No Brain No Headache
pi_71751328
10 miljoen maar daar komt dan wel half japan aan honda-fans bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')