Die afstand weet ik niet maar net zeiden ze dat de afstand 7700 voet was dat is ruim 2300 meter terwijl het op het beeld maar tientallen meters lijkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Heeft iemand enig idee wat de afstand tussen het ISS en de space shuttle was op het moment van de passage ?
Dat is wel erg slecht, hij was echt super goed te zien.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel jammer, ik stond gisteren om 20.05 tot 20.10 buiten maar ik heb blijkbaar niet in de goede richting gekeken. Heb niks over zien komen. Schade.
Je hebt over 3 kwartier nog een kans (van 20:33 tot 20:38), van westzuidwest->zuid. Alleen jammer omdat je vandaag alleen de ISS zult zien en gister heel mooi de discovery er een aantal km achter zag.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel jammer, ik stond gisteren om 20.05 tot 20.10 buiten maar ik heb blijkbaar niet in de goede richting gekeken. Heb niks over zien komen. Schade.
Je ziet ze wel samen hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:49 schreef Sniz het volgende:
[..]
Je hebt over 3 kwartier nog een kans (van 20:33 tot 20:38), van westzuidwest->zuid. Alleen jammer omdat je vandaag alleen de ISS zult zien en gister heel mooi de discovery er een aantal km achter zag.
Ja zo had ik hem ook gezien. Recht boven je werd hij in 1 keer donker en dan zag je hem niet meerquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:08 schreef -CRASH- het volgende:
En daar was ie weer.... wel een heel stuk zwakker en hoe hoger ie kwam
hoe lichtzwakker ie werd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |