Ik ben gewoon een zeer vredelievend mens.quote:
dat blijktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een zeer vredelievend mens.
quote:
Ik had het zeg maar niet zo erg. Maar de haartjes die ertussen zaten haal ik nu dus wel weg. En ik dun mn wenkbrauwen nu dus ook uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:27 schreef Bengeltje het volgende:
Over dat epileren bij mannen, bij iemand met een monobrauw zou ik dat wel aanraden.
Maar dan ook alleen omdat Ik het geen gezicht vind.
Oe was schattig, beetje mascara ook? Heb je van die mooie opvallende blauwe kijkers?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had het zeg maar niet zo erg. Maar de haartjes die ertussen zaten haal ik nu dus wel weg. En ik dun mn wenkbrauwen nu dus ook uit.
Vind dat mn ogen nu beter uitkomen.
je laat je haar groeien, epileert niks....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zal het zijn inderdaad
En nee ik epileer niks.
hij geilt ook op bard pitt enzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
heb jij je testosteronpillen verwisseld met oestrogeenpillen?
Nou ik heb 1 keer bij een concert eyeliner op gehad en vond t super cool.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe was schattig, beetje mascara ook? Heb je van die mooie opvallende blauwe kijkers?
Kijk snel even op mn doosjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
heb jij je testosteronpillen verwisseld met oestrogeenpillen?
SSSSSSSSSsssssssssttttquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij geilt ook op bard pitt enzo
volgens mij is die jaloersheid om jou en nouk heul niet om noukje te doen maar hij WIL jou gewoon
Dat is wel heel belangrijke info voor jou natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je laat je haar groeien, epileert niks....
je houd sommige plaatsen toch wel bij!?!
Bewijs eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou ik heb 1 keer bij een concert eyeliner op gehad en vond t super cool.
Ja ik heb wel mooie blauwe ogen.
Jeej, ik ben weer liefquote:
nee? ben jij geheel puur natuur?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
ik gebruik als vrouw zijnde en zo niet eens eyeliner haha
Hij wilt gewoon mee op vakantie die slijmbalquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij geilt ook op bard pitt enzo
volgens mij is die jaloersheid om jou en nouk heul niet om noukje te doen maar hij WIL jou gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |