waarom schrijven ze dat dan niet opquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Losse zorgaanbieder of alles onder 1 dak verzorgen
ik weet eindelijk wat mariwodo betekend (dankzij DWDD)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:59 schreef Professional het volgende:
Alles beter dan de grappen van Stenders.
Vanuit de stu-stu-studio begrijp ik?quote:
MaDiWoDo tochquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik weet eindelijk wat mariwodo betekend (dankzij DWDD)![]()
Ja het is niet echt mbo niveau qua vraagstelling.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
waarom schrijven ze dat dan niet op
Wat Feivel zegtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ohw...er was net een bandje bij DWDD en die zongen dat en t betekend kalender
Juh, vast, maar hoewel Stenders steeds kalender word, bedoelt ie dat er niet meequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ohw...er was net een bandje bij DWDD en die zongen dat en t betekend kalender
Je correctie werd gezegdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Juh, vast, maar hoewel Stenders steeds kalender word, bedoelt ie dat er niet mee.
FF douchen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik weet eindelijk wat mariwodo betekend (dankzij DWDD)![]()
Aha, zo interpreteerde ik jouw tweet welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:04 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Je correctie werd gezegd
Broekie > Nee.
Heeft alles met lenzen te maken, vroeger verkochten opticiens ook verrekijkersquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom zou ik als opticien (die niks met verrekijkers doen) moeten kunnen bereken wat het gezichtsveld is van een verrekijker![]()
Implementeren is toch niet zo'n moeilijk woordquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
¿¿¿¿implementeren????
ik word moe van deze vragenlijst...die is idd niet echt op mijn mbo niveau gemaakt
Ik ken linkforsoad van MSNquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Aha, zo interpreteerde ik jouw tweet wel
hallow...ik ben niet moeilijk....die vragen welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Implementeren is toch niet zo'n moeilijk woord
beetje niveau qua vragen mag wel, of het kaf van het koren te scheidenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hallow...ik ben niet moeilijk....die vragen wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |