Ik heb deze ook wel weer een beetje gehoord eigenlijk...quote:
Mijn muzieksmaak vind ik prima (van mijzelf danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wijsheid komt met de jaren. Muzieksmaak hopelijk ook.
heb de cd dubbel, moet ik hem opsturenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb deze ook wel weer een beetje gehoord eigenlijk...
waar zijn de watjes, waar zijn de watjes voor in de orenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:37 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza zingt mee
"yes, this fears got a hold on me"
zoek ze maar ja, want ik kan behoorlijk vals zingenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waar zijn de watjes, waar zijn de watjes voor in de oren
Losse zorgaanbieder of alles onder 1 dak verzorgenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:54 schreef muisje-eliza het volgende:
jongens, ik moet een vragelijst invullen voor mn optiek diploma maar die vragen![]()
ik zal er 1 hier doen
"bent u in staat om uit te leggen wat de begrippen partieel en inegraal zorgsysteem inhouden?"
ik snap die zin echt helemaal niet
Gewoon: of je in staat bent uit te leggen wat dat betekentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:54 schreef muisje-eliza het volgende:
jongens, ik moet een vragelijst invullen voor mn optiek diploma maar die vragen![]()
ik zal er 1 hier doen
"bent u in staat om uit te leggen wat de begrippen partieel en inegraal zorgsysteem inhouden?"
ik snap die zin echt helemaal niet
Gerard en slechte grap in één zin? Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:55 schreef Professional het volgende:
Dacht dat Flo Rida weer een slechte grap van Gerard was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |