Geen probleem manquote:
Geweldig, ik ben je ééuwig dankbaar mocht je er 1 hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:03 schreef Rnnz het volgende:
Mmetje41, zet a.u.b. je PM-box aan, dit kun je doen via het optiemenu ! Anders kan ik je geen privebericht sturen.
Denthemen, ja ik heb er ook eentje voor jou. Ogenblikje.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:03 schreef Rnnz het volgende:
Mmetje41, zet a.u.b. je PM-box aan, dit kun je doen via het optiemenu ! Anders kan ik je geen privebericht sturen.
Denthemen, ja ik heb er ook eentje voor jou. Ogenblikje.
gewoon niet durven te klikken op de "Buy Tix" knop....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar je wordt dus doorgelinkt naar ticketmaster via de mail en morgen moet je dan die code daar invullen?
Godver het zal toch nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:08 schreef DrDentz het volgende:
Die mails die je krijgt is gewoon de bevestiging van je registratie voor pre-sale, de echte loting begint morgen pas, wanneer 99% van de uitgedeelde codes niet werken.
Geen dank, hopelijk kun je er naar toequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef denthemen het volgende:
Rnnz, héél erg bedankt!! Ik waarder het enorm!!
Ik sprak afgelopen week iemand van de O2 arena omdat ik ging bellen over de rolstoelkaarten, hij zei dat wanneer je een code kreeg dat je dan kaarten kon kopen op Woensdagquote:
Och, mensen ik ben blij, niet normaalquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik sprak afgelopen week iemand van de O2 arena omdat ik ging bellen over de rolstoelkaarten, hij zei dat wanneer je een code kreeg dat je dan kaarten kon kopen op Woensdag
Weet ik niet.quote:
Nee, in de voorverkoop gaan vaak maar een 10 to 20 procent van het geheel in de verkoop. Zou wat wezen andersquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Weet ik niet.![]()
Maar als (bijna) iedereen die zich geregistreerd heeft zo'n mailtje heeft gekregen nu, dan is het morgen al uitverkocht?
Ik heb op mijn verschillende mail adressen nog niets, maat van me ook niet. Bij elkaar toch wel 8 mail adressen hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Weet ik niet.![]()
Maar als (bijna) iedereen die zich geregistreerd heeft zo'n mailtje heeft gekregen nu, dan is het morgen al uitverkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |