Alleen omdat jij het zegt, zullen we het iets gaan minderquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow niet?
ik vind het persoonlijk irritant en nogal groep 8
waarom doen jullie het?
nee iedereen omheen maakte er een gedoe vanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar er is hier altijd veel gedoe...? Dat was toen met jullie ook![]()
![]()
![]()
Duimelot; heb je nog geoefend met Catannen?
Het moet ook vanzelf gaan. Je kan moeilijk een half uur gaan nadenken voordat je wat op het bord schrijftquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan wel spellen maar dan moet ik diep nadenken en daar heb ik geen zin in op mn vrije dag
quote:
Kijk en dat doen ze nu ook bij "ons"quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee iedereen omheen maakte er een gedoe van
en nope geen tijd voor gehad
Wat is dat zussen gedoe dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow niet?
ik vind het persoonlijk irritant en nogal groep 8
waarom doen jullie het?
wat ook kan is dat jij weer weggaat en niemand er verder over zeiktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het moet ook vanzelf gaan. Je kan moeilijk een half uur gaan nadenken voordat je wat op het bord schrijft.
Wat je ook kan doen is firefox gebruiken en daar een spellingcontrole op activeren .
Of bij Chromequote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het moet ook vanzelf gaan. Je kan moeilijk een half uur gaan nadenken voordat je wat op het bord schrijft.
Wat je ook kan doen is firefox gebruiken en daar een spellingcontrole op activeren .
Geweldigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alleen omdat jij het zegt, zullen we het iets gaan minder
ik mis de tijd voor nieuwe verslavingenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk en dat doen ze nu ook bij "ons"
Maarreé!
Als je zeg maar een keer alleen wilt spelen - om te oefenen - dan moet je ook naar één van de twee "non-ranking" gaan en dan kan je tegen een computer spelen
euh duh natuurlijk moet ik wel nadenken over wat ik op het het bord ga schrijvenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee omdat je nu niet tegen mij kan zeggen dat ik mijn mannelijkheid via FOK! link.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
hoezo? omdat ik nu iets niet meer op fok kan zeggen?
Hehe, dan is het verstandig om niet te gaan kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik mis de tijd voor nieuwe verslavingen
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat ook kan is dat jij weer weggaat en niemand er verder over zeikt
auto en nouk noemen elkaar zusjequote:
Het is goed met je Liefie_. Je begrijpt best wat ik bedoel. Het was overigens een serieus adviesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euh duh natuurlijk moet ik wel nadenken over wat ik op het het bord ga schrijven
dat heet je les voorbereiden
Dat is tegen de kliekjesvormingquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
Als de een binnen komt en de ander is er al dan is het haaaaai zusje !![]()
![]()
![]()
Ok duidelijk en ben het met je eens. Maar is ook weer mooit te analyseren waar ze dat doen. Toch een soortb van groepsvorming waardoor je je veiliger of meer gewaardeerd voelt. Misschien weinig of in hun ogen te weinig 'echte' vriendinnen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
auto en nouk noemen elkaar zusje
Als de een binnen komt en de ander is er al dan is het haaaaai zusje !![]()
![]()
![]()
etc
Kliekjesvorming om kliekjesvorming tegen te gaan. Diepgaandquote:
Of het interesseert ze geen moer wat jij ervan vindt. Ik gok op het tweedequote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:07 schreef JoeyT het volgende:
Misschien weinig of in hun ogen te weinig 'echte' vriendinnen.
ja en ik reageer er serieus opquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is goed met je Liefie_. Je begrijpt best wat ik bedoel. Het was overigens een serieus advies.
Ik analyseer het slechts. Dus het is totaal niet belangrijk wat zij daarvan vinden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of het interesseert ze geen moer wat jij ervan vindt. Ik gok op het tweede.
Ik weet zeker dat het het tweede is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of het interesseert ze geen moer wat jij ervan vindt. Ik gok op het tweede.
Ik doel met nadenken wat je op het bord schrijft natuurlijk op je spelling en niet op de inhoud.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en ik reageer er serieus op
ik doe alleen niet wat jij wil
dat is iets anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |