Dan heb jij niet goed gelezenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hooi nah alleen dat Auto achter Dawg zat
Ik denk dat ik 1 van de enigen ben die FOK! juist niet met zn privéleven linkt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
als ik zoals jij, mijn mannelijkheid aan fok link, dan niet nee
Dyslectie of een matige intelligentie...quote:
wat is dat nou met dat zussen gedoe?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
17.00 beginnen we! Dus dan sta ik rond 18.00 - 18.30 weer buiten denk ik
Okeee! Nu mag jij een zussen-iets-ding verzinnen!
* Nouk84 noteert in haar agendaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
17.00 beginnen we! Dus dan sta ik rond 18.00 - 18.30 weer buiten denk ik
Okeee! Nu mag jij een zussen-iets-ding verzinnen!
Shit, hier kon ik in het verleden nog een antwoord op gevenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 1 van de enigen ben die FOK! juist niet met zn privéleven linkt.
Verleidingen leren weerstaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
Shit, hier kon ik in het verleden nog een antwoord op geven
oh joepiequote:
ze kan beter voor m gaan staan en zich van achter laten nemenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hooi nah alleen dat Auto achter Dawg zat
Nou zeg, dat is toch geen gedoe?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is dat nou met dat zussen gedoe?
Goed zo!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
* Nouk84 noteert in haar agenda
Psst, we mogen niet meer![]()
Hmm ik zeg het niet om op te scheppen ofzo, waarom zou ik ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
alles kan![]()
Ik weet wat er gebeurd als je met zo een snelheid de muur raakt. je auto wilt de muur in.
helemaal als je alleen met je band zou raken(omogelijk), dan remt die band af, alles wilt dus die richting op....
richting de muur.
zodra die band de muur zou raken (als ie al uitstak, wat me bij een bestelbus niet lijkt) dan gaat je auto richting muur. als je met een noodgang wegstuurt (en dus de reactie van batman hebt) zou alsnog je achterkant hoogstwaarschijnlijk een kusje geven
geen twijfel mogelijk.
nou maakt het me verder niet uit, ik lees hier dagelijks ervaringen waarvan ik denk, volgens mij moet ik dat met een korreltje zout nemen.. maar dit lag er zo dik bovenop...
Waarom schrijf je "versierd" dan wel met een s?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dyslectie of een matige intelligentie...
Ik moet straks van Breda naar Barendrecht, en dan weer naar Zaandam, en dan weer naar Hoorn...
Naja het topic gaat iig weer als een treinquote:
dat vraag ik me ook vaak af, waarom?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik zeg het niet om op te scheppen ofzo, waarom zou ik ?![]()
Ik denk dat de knal best wel meeviel, maar dat het erg leek, en ik heel zacht die muur getikt heb ofzo...
Zal de camerabeelden bij het KLPD opvragen voor je
Je wordt minder tof als je gaat opscheppen over iets wat niet gebeurd isquote:
GOed puntquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:56 schreef Duimelot het volgende:
ze kan beter voor m gaan staan en zich van achter laten nemen
Stiekem eigenlijk wel jaquote:
ow niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou zeg, dat is toch geen gedoe?
[..]
Ik denk dat jij dat ook niet doetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk dat ik fok niet aan mn prive leven link
hoop ik
Kom maar op met een boeiende discussie dan!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja het topic gaat iig weer als een trein.
Aan de telefoon via een headset toen ik dat schreef...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom schrijf je "versierd" dan wel met een s?
Dat is een lekker stukje rijden, als je het mij vraagt
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je wordt minder tof als je gaat opscheppen over iets wat niet gebeurd is
Maar er is hier altijd veel gedoe...? Dat was toen met jullie ookquote:
ik kan wel spellen maar dan moet ik diep nadenken en daar heb ik geen zin in op mn vrije dagquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat ook niet doet.
Maar je moet wel flink aan je spelling sleutelen als je leraar wilt worden. Waarom ga je geen cursus doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |