quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lekker Lapje vlees
[..]
die is dood schat![]()
hoe is hij eigenlijk overleden![]()
Meeste geniale mensen werden of als gek gezien of zijn gek gewordenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:41 schreef cablegunmaster het volgende:
Hij stierf in 1965 in de psychiatrische inrichting Burghölzli in Zürich
dan werk ik tussen de meest geniale mensen die je je kunt bedenkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meeste geniale mensen werden of als gek gezien of zijn gek geworden
ah statistisch gezien gaan mijn kansen dus vooruitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meeste geniale mensen werden of als gek gezien of zijn gek geworden
er is een verschil tussen gehandicapt en gek..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan werk ik tussen de meest geniale mensen die je je kunt bedenken
Binnenkort heb je permanente huisvesting en een nieuwe witte jasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah statistisch gezien gaan mijn kansen dus vooruit
met die handige hand vaten waar meer jeje eigen ellebogen kan aanraken!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Binnenkort heb je permanente huisvesting en een nieuwe witte jas
Alstublieft.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:39 schreef Aarti het volgende:
lunchen!?
Altijd iemand die je knuffeltquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
met die handige hand vaten waar meer jeje eigen ellebogen kan aanraken!![]()
Voel me nu al helemaal thuis
zolang je niet weet wat je moet doen als je je sleutel afbreekt zou ik nog niet te hard juichenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah statistisch gezien gaan mijn kansen dus vooruit
Dan moet je gaan poepen als je druk hebtquote:
ja hallo.. ijzerzaagje midden in de nacht dat slot open knallen zeker!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang je niet weet wat je moet doen als je je sleutel afbreekt zou ik nog niet te hard juichen
gewoon dat hele rek meenemenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja hallo.. ijzerzaagje midden in de nacht dat slot open knallen zeker!
mij is het een keer overkomen, gewoon met een slijptol langs gegaan met een blik van, dit is mijn fiets en niemand zei er wat vanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja hallo.. ijzerzaagje midden in de nacht dat slot open knallen zeker!
wat had jij dan gedaan?
Alles kan kapotquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
zou zoiets ook breken ?dmv slijptol?
want daarmee zit hij vast.
![]()
ja, slijptol of een lopertjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
zou zoiets ook breken ?dmv slijptol?
want daarmee zit hij vast.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |